• Változókor-gyógyszerszedés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő! Mirzaten 30 mg gyógyszert szedek este 1 szemet, rivotril 0,5 mg este 3/4 szemet, és atarax 1/2-1/2-1 szemet. Pár napja erős hőhullámaim vannak éjszakánként így az alvás sem megy. Találtam egy gyógynövényes készítményt-Remifemin-poloskavész gyógynövény tartalmút, ami talán enyhíthetné a kellemetlen tüneteimet. Kérdésem az lenne, hogy szedhetem-e együtt a meglévő gyógyszereimmel? Válaszát előre is megköszönöm!

        Dr. Pálvölgyi Rita válasza a Alvászavar témában

        Tisztelt Kérdező, Azt javaslom, hogy nőgyógyásszal konzultáljon arról, hogy panaszait vajon a változókor okozza-e. Ez esetben indokolt lehet a Remifemin szedése. Bár a Remifemin nem lép kölcsönhatásba a többi gyógyszerével, mégis úgy látom, hogy kevesebb féle, de hatékonyabb gyógyszerelés volna célszerűbb. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Pálvölgyi Rita
        pszichiáter, pszichoterapeuta Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Pálvölgyi Rita

        Kérdés: 2017. augusztus 21., 09:07; Megválaszolva: 2017. augusztus 21., 19:03

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor/Doktor nő! Több problémával keresem meg önt. Nos én egy 28 éves fiatal férfi vagyok. Áprilisban volt egy kapcsolatom ami sajnos nem úgy sült el, ahogy terveztem, sajnos merevedési problémáim voltak, valamint ürességet éreztem....
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy valószínűleg pánikbeteg vagyok. Február elejére kaptam időpontot pszochiátriára, de addig is szeretnék megnyugodni, legalábbis szakember véleményét hallani, hogy ez...
        Kedves Szakértő! Kb 2 hete egy mélyebb, letargikusabb állapotba kerültem, mindenben csak a rosszat látom, fáradékony vagyok, kiborulok olyan dolgokon, amiken ezelőtt nem. Édesanyámmal fiatalon megromlott a kapcsolatom, több év után most hívott...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne hogy a Frontin mellé amiből napi 4*, 5* 1db 0.25 gyógyszert veszek be ,vehetek e be mellé STRESS B-COMPLEX-VITAKOINGET? (B1,B2,B5,B6,B7,B12 ÉS C-vitaminbol áll napi 1db kapszula) Köszönöm szépen a...
        Tisztelt Doktornő! Édesanyámnak keresek pszichológust ill. pszichoterapeutát, ebben szeretném a segítségét kérni. Ő 61 éves, nyugdíjas, de még otthon dolgozik a saját cégében. Több mint 10 éve van otthon, ezalatt lassan leépültek az...
        Tisztelt Doktornő. Pánikbetegségem van. Sajnos pánik rohamom is volt már 3hónap alatt 3*. A pánik rohamok max 30percesek voltak. Mellkas szorítás, nehéz levegő vétel,lábgyengeség, lábremeges. 2017.március óta 2*1db 0.25mg frontin, aztán...
        Tisztelt doktornő! 20 évet küzdöttem és most mindenem megvan. A kirakós utolsó darabját 1 éve értem el, a teljes mértékben kielégítő munkát. Azóta nem találom a helyem csak téblábolok. Ennyi volt? Míg korábban a küzdelem során...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Nehezen kezdem a mondanivalómat, nehéz róla beszélnem. 33 éves vagyok, rendes házasságban élek, van egy 5 éves gyermekem, jó anyagi körülmények között élünk, dolgozunk és normális életet élünk a...
        Jó napot kívánok. 30eves, 172magas,52kg nő vagyok. Nekem olyan kérdésem lenne h.panik beteg vagyok. Eddig csak Frontint szedtem 0.25mg tablettát egy nap 3-4db ot. Viszont az örök félelem h.agyverzesem vagy szivinfarktusom lesz mai napig kísért....
        Kedves Doktornő! Feleségemnek pánikbetegségszerű depresszióban szenved. 4 év után jött vissza a betegsége. Négy hónapja kínlódik, amikor már javulni kezdett az állapota, kérte, hogy olyan antidepresszáns kaphasson, ami a szemnyomást nem...