• Floxet után orbáncfű tablettát lehet szedni ?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Dr. Nő ! 2 hete voltam pszichiáternél . A panaszom enyhe gyomorideg,kedvtelenség . A doki floxet antidepresszáns tablettát írt fel 20mg / nap. Mellé kaptam rivotril 0,5 ös nyugtatót . 6 napig szedtem ,sajnos nagyon rosszul lettem tőle .A tüneteim iszonybatosan felerősödtek, és még ilyen pánikszerű érzés is elkapott naponta töbszőr, főleg a du i órákban és este .Ma már nem szedem . Azt szeretném kérdezni ,hogy vettem remotiv gyógynövény kapszulát és szedhetem e a floxet után rögtön vagy várni kéne vele pár napot ,hogy a floxet kiürüljön. A rivotrilt is szedhetem a remotiv mellé ? A gyógyszertárba nem tudtak mit mondani a kérdésemre , a doki meg elment nyaralni. Kérem válaszoljon . Köszönöm !

        Dr. Pálvölgyi Rita válasza a szorongás, hangulati zavar témában

        Tisztelt Kérdező, A Floxetet és a Remotivot egyidejűleg nem tanácsos szedni, de egymás után lehet. Emellett szedhető a Rivotril. Az utóbbi a hozzászokás veszélyével jár, a Remotiv pedig fényérzékenységet okozhat. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Pálvölgyi Rita
        pszichiáter, pszichoterapeuta Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Pálvölgyi Rita

        Kérdés: 2017. augusztus 11., 10:24; Megválaszolva: 2017. augusztus 13., 16:38

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr. Nő ! 2 hete voltam pszichiáternél . A panaszom enyhe gyomorideg,kedvtelenség . A doki floxet antidepresszáns tablettát írt fel 20mg / nap. Mellé kaptam rivotril 0,5 ös nyugtatót . 6 napig szedtem ,sajnos nagyon rosszul lettem tőle .A...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita ! A kérdésem a következő lenne . 2010 -2015 ig szedtem sertraline ,antidepresszánst. 1 éve már nem szedem ,mert a 4. évtől inkább csak a mellékhatásai voltak érezhetőek.Nem szeretnék megint antidepresszánst szedni...
        Tisztelt Doktor Nő! 40 éves nő vagyok. Nem szültem még. Eddig minden hónapban normális 28-30 napos ciklusaim voltak. AZ utóbbi időben nagyon stresszes voltam, többször vettem be 0,25-ös frontint. Ebben a hónapban sajnos nem jött meg időben a...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita ! 8 éve diagnosztizáltak nálam pánikbetegséget,agorafóbiát és enyhe-közepes depressziót . 2009 óta szedem a cipralexet. Nagyon sokat segített ez a gyógyszer ,tünetmentes lettem tőle. Viszont utóbbi 8-9 hónapban...
        Tisztelt Doktornő! Az alábbi megállapítások értelmezésében, érthető kifejtésében szeretném az Ön segítségét kérni. Rorschach tesztből idézve: - elaborációs készsége differenciált - affekt kiszáradás, beszűkülés (MF. 0:1...
        Tisztelt Doktornő! 35 évesen idegösszeroppanást kaptam. Mániás depresszió hallucinációval. Fél évig nem dolgoztam, majd egy egész napos angol nyelvtanfolyamon vettem részt a következő félévben. A kérdésem az hogy miért volt nehezebb a...
        Tisztelt Doktornő! Márciusban Édesanyám bekerült a pszichiátriára (nyílt osztály), ahol az első naptól kezdve szedte a ripedont (4mg) kb. 6 hétig (1 szem/nap), ezt követően fél szemet/nap kb. 3 hétig, majd csak egy negyedet kb. 1...
        Tisztelt Doktornő ! Pszichiátriai gondozás alatt állok állami intézményben, emellett egy enyhe pajzsmirigy betegséggel is gondoz endokrinológus. Amikor az endokrinológusnál voltam, megkérdezte, hogy milyen gyógyszereket szedek. Felsoroltam, hogy...
        Tisztelt Dr Nő! Férjem 19 évesen balesetben elvesztette az édesanyját és ketten maradtak az édesapjával aki világ életében öntő, zsarnok, igazságtalan, szívtelen ember volt. A férjem 19 évesen megtanult a nagymamájától...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! 17 éves koromban szüleim magánorvoshoz vittek, aki felállította a diagnózist. Családi és pénzügyi okok miatt azonban nem tudtam további vizsgálatokra menni, az ajánlott terápiát és gyógykezelést megkapni. 18...