• menstrució

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Nő! 40 éves nő vagyok. Nem szültem még. Eddig minden hónapban normális 28-30 napos ciklusaim voltak. AZ utóbbi időben nagyon stresszes voltam, többször vettem be 0,25-ös frontint. Ebben a hónapban sajnos nem jött meg időben a mensesem. Ma van a 34. nap. A tegnapi napon és a main is gyenge, barnás folyást tapasztaltam, melyet egyéb tünet nem követett. Ma délután csináltam egy tesztet, ami negatív lett. Családunkban nagymamámnak 40 éves korában már elmaradt a vérzése. Az lenne a kérdésem, hogy az én esetemben is fennállhat ez,vagy ezek a tünetek valami komolyabb problémára utalnak? Lehet-e a kimaradásnak pszichés oka? Nagyon sokszor sírom el magam minden ok nélkül, s gyakran pánikolok be. Köszönöm a válaszát!

        Dr. Pálvölgyi Rita válasza a menstruációs zavarok témában

        Tisztelt Kérdező, A lelki állapot befolyással lehet a menstruációs ciklusra. Ennek ellenére, ha ismétlődik a probléma, mindenképp érdemes nőgyógyászhoz fordulni. Üdvözlettel: Dr. Pálvölgyi Rita

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Pálvölgyi Rita
        pszichiáter, pszichoterapeuta Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Pálvölgyi Rita

        Kérdés: 2017. augusztus 01., 10:45; Megválaszolva: 2017. augusztus 13., 16:12

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő! 2015 elején kényszergyógykezelésre ítéltek. A történetnek ami ezt kiváltotta azt hiszem nincs jelentősége. Páromnak speciális munkája volt és belefutottunk egy "projektbe" ami "kifogott rajtunk". Három hétig tartottak bent....
        Tisztelt Doktornő! 2 hete szedek Coaxilt az előírt napi 3x1 dózisban. Azt szeretném kérdezni, hogy szedhető-e e mellé napi 1x1 Wellbutrin 150 mg SR gyógyszer? (A Wellbutrint elsősorban a dohányzásról való leszokást segítő hatása miatt...
        Kedves Doktornő! Erős szorongásos zavarok és emiatt kialakult depresszió kezelésére a pszichiáterem Rexetin szedését írta elő. 2 hete szedem a gyógyszert, az első 5 napban csak felet (10mg) majd, kb másfél hete már napi 20mg-ot. Sajnos az...
        Tisztelt Doktornő! Épphogy gimnazista gyermekem megismerkedett két évvel idősebb iskolatársnőjével. A lány számára a dolog addig volt érdekes, amíg fiam fülig szerelmes lett.A lányt már nem érdekli a dolog, mégis függésben tartja....
        19 éves vagyok és körülbelül 5-6 éve, amióta elkezdtem kozépiskolába járni remeg a kezem. Nem mondhatom, hogy stresszes életet élek és ha megszokott környezetben vagyok, akkor alig észrevehető, szinte mozdulatlan. Ha idegen társaságba...
        Tisztelt Doktornő! Pszichiátriai vizsgálaton ezt a pszichológusi véleményt kaptak:"Személyiségfejlődésében pszichopátiás tendencia jelentkezik, paranoid-szenzitív jegyekkel." Az lenne a kérdésem, hogy ez pontosan mit jelent? Csak ebből...
        Tisztelt orvos! Az lenne kérésem hogy pontosan leírná nekem a cián és az arzén pontos tüneteit és hogy mennyi ido alatt hatnak kicsit hipochonder vagyok és mostanában elkezdtem félni a mérgezésektől nem merek már sehol sem enni és...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita pszichiáter asszony! A véleményét szeretném megkérdezni az alábbiakról: 54 éves, évtizedek óta pánikbeteg nő vagyok. Nagyon hosszú ideig (folyamatos gyógyszerszedés mellett) teljes életet éltem, már csak...
        Tisztelt Doktornő! A segítségét szeretném kérni mert sajnos már 4 éve több problémával is szembe kell néznem nap mint nap és ezek a problémák hatással vannak a mindennapjaimra és úgy érzem,hogy már nem bírom sokáig. 19 éves fiú...
        Tisztelt Doktornő! Nekem egy olyan problémám lenne, hogy nagyon stresszes volt az utobbi pár évem és nem is éltem nemi életet. Külföldön dolgoztam, nemrég hazajöttem és sjanos a libidom a béka segge alatt van. Nem is ment a kapcsolat sajnos...