• Köszönet

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Köszönöm válaszát, de lenne még kérdésem. Az Ön válaszára elgondolkodtam és valóban mióta szedem a nootropilt azóta vannak a szédüléseim, szorongásaim , félelmeim.A nootropilt a szemem előtt cikázó pontokra kaptam 6 éve. Most az lenne a kérdésem, hogyha abbahagyom a gyógy szert akkor lassan álljak le a sanaxról is . A bilobilt ön szerint van-e értelme kipróbálnom?Ön szerint ha abbahagyom a gyógyszert akkor a szorongásom is megszünhet. Most nagyon örülök,mert lehet nincs is pszihés bajom csak a gyógyszer váltotta ki ezt nálam.Köszönöm a segítségét.

        WEBBeteg szakértő válasza a szédülés, szorongás témában

        Tisztelt Kérdező!

        A Nootropilt biztosan okkal írták fel, így elhagyása előtt érdemes konzultálni azzal a kezelőorvossal, aki ezt 6 éven felírta Önnek.
        A Xanax feszültségoldó, és több év ebből bizony hosszú idő, hozzászokás és a szedésének a pszichés megszokása ennyi idő alatt egyaránt kialakul, így elhagyni csak nagyon lassan, fokozatosan lehet. Az adagot felezve, negyedelve csökkentse, és csökkentési lépésenként tartson szünetet. Ha a csökkentés során panaszokat tapasztal, konzultáljon személyesen pszichiáter szakorvossal.
        Nem zárható ki, hogy a Nootropil maga az ok, de az sem, hogy az Ön esetében a Nootropil inkább csak fokozta az egyébként is meglévő szorongást. Utóbbi esetben valamennyi dózisban szükséges lehet szorongásoldó, legfeljebb kevesebb, mint Nootropil mellett.

        A Bilobil, illetve maga a ginkgo biloba egy manapság meglehetősen népszerű növényi készítmény. Messze nem csodaszer, de lehet hasznos kiegészítő, így lebeszélni nem akarom róla. Javaslom viszont, hogy csak akkor kezdje el a szedését, amikor a Nootropil - Xanax kérdést lezárta. Nootropil szedése mellett ha lehet, ne szedjen Bilobilt, bár nem azonos hatásmechanizmusúak, de ne vigye túlzásba ezt a jellegű terápiát.

        Jó egészséget kívánva:

         Dr. Dinya Zoltán pszichiáter

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-08-03 13:14:18; Megválaszolva: 2011. augusztus 03., 11:55

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Üdv 23 éves férfi vagyok kiskoromba kezdődött hogy hangokat hallottam elalvas előtt meg ha keveset aludtam ezt az orvosom nem differenciálható skizofréniának diagnoztizálta ).4 hónapja gyogyszermentes vagyok semmit nem szedek es annyira jol erzem...
        Tisztelt Doktornő, Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy mire utal, miként lehetséges az, ha én képes vagyok az agyamat érezni? (csakúgy, mint a gyomromat, tüdőmet, vagy más egyéb szervemet) Ismerőseim körében senki nem "képes" erre"....
        Jó napot! Erős szorongásos zavarok, melyek párkapcsolatban, és egyéb társaságban jelentkeznek, s ezek mellékhatásai miatt felkerestem egy pszichiátert. Akivel sok gyógyszert kipróbáltunk de az egyetlen negatív mellékhatásmentes gyógyszer...
        Tisztelt Doktornő 30 éve dolgozom folyamatos műszakban, éjszakázom is.Két éve kezdtem el antidepresszánst szedni, állandó szorongásra és alvási problémákra, amit édesapám halála felfokozott.Azt gondolom, a munkakörülmények miatt alakult...
        Tisztelt doktornö! Nem is tudom hol kezdjem.Gyerek korom óta félek a sulyos betegségektöl.Akkor ez a dolog még nem volt olyan erős de mostanra nagyon minden napomat ki tölti nincs nap hogy ne lenne valami bajom. Hol a hasam fájt hónapokig hol a...
        Kedves Doktornő, 2012 óta szedtem napi 150 mg Ketileptet, amit (mivel szorongásos tüneteim nagy mértékben csökkentek) sikerült 2017 decemberére 12,5 mg Kventiaxra csökkenteni. Decemberben javasolta kezelőorvosom a Kventiax elhagyását (minden...
        Jó napot kívánok. 3x ért olyan amióta egyedül élek a lányaimmal hogy mellkas szorítás/heves szívverés/hidegrázás/labremegés. Elmentem a háziorvoshoz, Ő azt mondta ezek pánik roham tünetei, pszhilogus segítségét kérjem.De addig is a...
        Kedves Doktornő! Dióhéjban a gondom. Az elmúlt 4 évben pornófüggő voltam.Nyár elején már éreztem h nem nagyon izgulok a pornóra, plusz lett egy barátnőm akivel randiztam és mindig amikor kontaktus volt köztünk felállt de nem 100%osan Aztán...
        Jó napot kívánok. Segítséget szeretnék kérni. 31 éves egyedülálló anya vagyok iker kislányokkal. Amióta megszülettek a lányok a szüleimmel éltünk egy két szobás lakásban.Elkezdtek nőlni a lányok,kinőltük anyukámék házát (3éves...
        Tisztelt Doktornő! A napokban tudtam meg,hogy 5 hetes terhes vagyok a páromtól. Páromnál évekkel ezelőtt nagyon kevés esélyt adtak arra,hogy gyereke születhessen. (alacsony spermiumszám miatt) Mind kettőnket nagyon meglepett ez a hír. A...