• Maszturbáció függőség?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Üdvözlöm! Egy olyan problémával fordulok önhöz, amin nem tudok egymagam túllendülni, és jólesne egy kis támogatás, akár csak így:) Nos, én 11 éves koromban kezdtem el érni, felfedezni a testi dolgokat, ami sok maszturbációval járt. Akkoriban nem gondoltam, hogy ez gond, de 11 évvel később a helyzet nem változott. Napi többször is képes vagyok rá, mintha nem lenne jobb dolgom. Reggeli kelést már ezzel kezdem. Nem emlékszem olyanra, hogy 1 hétig kibírtam volna nélküle, így ez már beteges. Már-már a netes pornót is meguntam, egyre bizarrabb dolgok érdekelnek, amik a valóságban undorítanának.Ha volt barátnőm, a napi többszöri adag akkor is megtörtént. Párkapcsolatom 3 éve nincs már, valahogy nem érzem a "vadász ösztönt" elpuhulva, és férfiatlannak érzem magam. Pedig lehetne kapcsolatom, az ismerőseim irigyek az adottságaim miatt. De valahogy megszoktam az egyedüllétet, a maszturbálást és a bizarr dolgokat. Ha valaki azt mondja, heti 3 az egészséges, meglepődöm. Eléggé szégyenlem magam emiatt és fogalmam sincs, mitévő legyek. Már a maszturbálás is inkább kényszer, nem pedig öröm. Ilyen fiatalon nem szeretnék aberrált lenni szexuális téren, vagy "kiégni". Remélem nem késő intézkednem. Válaszát köszönöm, kellemes napot!

        Kovács Piroska válasza a szexuális zavar témában

        Kedves Kérdező! Problémája mögött a lelki fejlődésének egyfajta elakadása tételezhető fel. Az örömszerzésnek a módja fixálódott a személyiségfejlődésnek egy sokkal alacsonyabb fokán, mint ahol az életkora szerint biológiailag tartania kellene. Úgy gondolom, ha valóban kész a változásra, ha megfogalmazódott Önben a másképp igénye, akkor keressen segítséget, mert az okok feltárásával és a fenntartó tényezők kiiktatásával, vagyis pszichoterápiával lehet tartós változást elérni. Addig is, amíg a kezdő lépést megteszi, ajánlom figyelmébe Pál Ferenc könyvét A függőségtől az intimitásig - Vágy, élmény, kapcsolat című művét. Üdvözlettel: Kovács Piroska pszichológus www.pszichologusdr.hu

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.
        Kedves Kérdezőnk!
        Amennyiben elégedett volt a válasszal, kérjük, támogassa a rovat működését egy emelt díjas SMS elküldésével. Az SMS díja bruttó 329 Ft.
        Kérjük, küldje el a WB szót a következő telefonszámra:

        06-90-642-541
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2013. március 18., 18:09; Megválaszolva: 2013. április 05., 10:52

        Tudjon meg többet: szexuális zavar

        Egészség? Betegség?

        Nézze meg a WEBBetegen!

        Ezt olvasta már?
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktorno 20 eve ereztem eloszor panikfelelmet egy koncerten,azota kerulom a tomeget,zart helyeket.Iden egy hosszas aramszunet es hosszantarto stresszhelyzet hatasara kiujult ez az erzes.A problemak korulottem megoldodtak nagyreszt bennem viszont van...
        Tisztelt doktornő, párom több éve Cipralex- Lamolep párosítást szed bipoláris betegségére. Reggelente 5 mg Cipralexet, és egy 100 as Lamolepet, ez egyensúlyban tartja már több éve, egészen pici évenkénti ingadozással. Tíz napja emelkedő...
        Tisztelt Doktornő! Bipoláris zavarral (BNO: F3180) és emocionálisan labilis personopathiával diagnosztizáltak (F6030), és azt szeretném kérdezni, hogy utóbbi egyenlő -e a Borderline személyiségzavarral? Tisztelettel, Balázs
        kedves webbeteg körülbelül 2 hete olyan érzésem van, mintha nem érzékelném a külvilágot. ugyen el tudok látni mindent, de olyan mintha álmodnék. Most már viszont kb 1 hete az is előjött, hogy egész nap olyan, mintha nem aludtam volna semmit,...
        Kedves Dr.Nő! Van nekem egy 6 éves kisfiam.Olyan gond van vele hogy vendégségben lefagy ha mi megyünk vagy ha hozzánk jönnek akkor is.min egy fél vagy 1 óra is kell néha mire feloldódik,pedig csak olyanok jönnek akiket ismerünk és összejárunk...
        mostanaban ok nelkul szorongas tor ram bizonyos helyekn
        Üdvözlöm. Sajnos betegségem miatt gyógyszert írt fel orvosom. E mellett több vitamint (c vitamin, omega 3-6-9) szedek. Lassan letehetem a gyógyszert, mert már jobban érzem magam egy éve szedem (orvos javaslata)! Most olvastam a Ginkgo Biloba...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Egy olyan problémával küzdök, hogy nem birok társalogni az emberekkel. Beleértve a szüleimet, testvéreimet, barátaimat és az idegeneket is. Pár mondat erejéig elbeszélgetek velük (pár percig) de hosszasan nem tudok...
        Kedves szakértő Úr/ Hölgy Egy kérdéssel fordulok Önhöz. Mostanában szinte folyamatosan olyan érzésem van, mintha nem is itt lennék. Tudom hülyén hangzik, amit mondok,előre leszögezem, hogy nem szedek semmilyen szert, viszont nem szeretnék...
        Tisztelt doktorno! Egy eve elkezdtem fogyokurazni, sikerult is megszabadulnom 9-10kg-tol. A szenhidratfogyasztast drasztikusan lecsokkentettem es egy honapja eszrevettem magamon, hogy egyre rosszabb a lelki allapotom, folyton feszult vagyok es rosszkedvu....
        Tisztelt Doktornő! 38 éves nőbeteg vagyok, diagnosztizált bipoláris kórképpel. Január 5-e óta gyógyszerváltás történt kezelésemben, jelenleg Depakine chronot, Citapramot és Olazepine Tevát szedek. Előtte Citapramot és Xanax Retard-ot...
        Tisztelt Doktornő! Mint az a diagnosztizált betegségekben olvasható, több pszichiátriai betegségen is szenvedek. Gyermekkoromtól kezdve rengeteget csúfoltak, ami a gimnáziumban sem fejeződött be. Csúfoltak a szemem, az alakom, mellem miatt,...
        A fiam 40 éves.Egy gyülekezet tagja 10 éve, azóta cölibátusban él(előírás).Azelőtt komolyan drogozott,gyógyszerezett,ivott és ami ezzel jár.Egyre jobban elhatalmasodik rajta a vallási fanatizmus.Örültem a gyülekezetnek,( én is megtértem...
        Tisztelt Doktornő! Segítségét kérem abban, hogy miként tudnék leszokni a Cipralexről. Majdnem egy éve szedem, az orvos, aki felírta, azt mondta, lehet hogy évekig kell szednem. Pedig panaszmentes vagyok. Ráadásul azt vettem észre, hogy "butít"...
        Tisztelt Doktornő! Édesanyám másfél éve megállapított - szoros felügyelet igénylő - idős korának késői szakában jelentkező demenciában v. ahhoz hasonló tünetű alcheimer kórban szenved. Érrendszeri műtéte és egyéb szívbetegsége...
        Hogyan hat a szellemi képességekre, memóriára a Stilnox altató hosszan tartó folyamatos szedése, ha az hónapokig, esetleg évekig is tart? Van-e hatása a COPD betegség alakulására? Lényeges-e a különbség, ha az altató szedése csak 1-2...
        Tisztelt doktornő! Van 1 betegség, amitől nagyon félek. Viszont mondta az orvos, hogy semmit sem kaphattam el. Én örültem, hazamentem. Viszont egyre többször felmerül bennem a kérdés: "De mi van ha mégis? De mi van, ha az orvos téved? De mi...
        Talán 1 éve kezdődött minden. Régebben sok pánikrohamom volt meg a közérzetem sem volt túl jó volt hogy 2 hétig semmit nem ettem utánna pedig valósággal zabáltam. Ez ahogy jött 2014 tavasza elmúlt. Elmúltak a gondolatok, a rémálmok. De...
        Kedves Doktornő! Én egy 21 éves lány vagyok. Egy magánéleti trauma után depresszióval küzdöttem, ami pánikbetegséggel párosult. Pánikrohamok törtek rám, régen nagyon nagyok ( 2 évvel ezelőtt), egészen borzasztóak, de mostmár sokat...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Azzal a kérdéssel fordulok Önhöz, hogy pár napja, a pszichiáterem felírt nekem egy antipszichotikumot. Amitrex 200mg-ot. Napi 1* este kell szedni. Szeretném megtudni, hogy pontos milyen esetekben alkalmazzák ezt a...