• Szivtajeki fajdalom.

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tiszteletem. Egy 24 eves fiu vagyok. 2 evvel ezelott vegigneztem a nagynenem halalat,mondhatni hogy a karjaimban halt meg. Sokkot kaptam. 2 eve folyamatos szurast erzek a szivem korul(szivemben). Valaki azt mondta hogy a szivem nem fajhat csak az erek,de nem ez a lenyeg. Voltam orvosnal,csinaltunk verkepet EKG mindent rendben talaltak. Az erzes azonban nem mulik,lehetseges hogy idegalapon van mindez?? Azelott sosem ereztem ilyet,ejszakankent nem tudok elaludni van hogy a surgossegin kotok ki mert ugy kalapal a szivem hogy majd kiugrik. Es amit akkor csinalnak EKG azon is minden stimmel. 2 eve nem tagit az erzes...MI OKOZHATJA EZT(vagy mi lehet ez)???? Elore is koszonom. Es elnezest a helyesirasi hibakert.

        Dr. Árki Ildikó válasza a szív szúrás témában

        Kedves Kérdező! Panaszainak lehet pszichés eredete, az átélt trauma hatására, amelyet még nem sikerült feldolgoznia. Ehhez, a szervi eredetű ok (szív, pajzsmirigy) kizárása után, szakember segítségét (pszichológus, pszichoterapeuta) kellene kérnie.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Árki Ildikó
        Rovatvezető, WEBBeteg vezető orvos szakértő Tőle szeretnék kérdezni

        Dr. Árki Ildikó
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2013. február 08., 06:30; Megválaszolva: 2013. február 09., 22:45

        Tudjon meg többet: szív szúrás

        Egészség? Betegség?

        Nézze meg a WEBBetegen!

        Ezt olvasta már?
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        A férjemmel kapcsolatban szeretném kérni a véleményét. Rendkívül intoleráns, a legapróbb kellemetlenségektől is kiborul, ordítozik,. Előfordult, hogy egy apróság miatt – amire nem számított és kellemetlen volt, valóban- földön fekve...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy már több hónapja utazás előtt és közben nagy félelmem van. Mindig az jut eszembe, hogy baj történik velünk az úton. Már az utazás előtt elkezdek aggódni, egyszerűen úgy érzem...
        Tisztelt Doktorno 20 eve ereztem eloszor panikfelelmet egy koncerten,azota kerulom a tomeget,zart helyeket.Iden egy hosszas aramszunet es hosszantarto stresszhelyzet hatasara kiujult ez az erzes.A problemak korulottem megoldodtak nagyreszt bennem viszont van...
        Tisztelt doktornő, párom több éve Cipralex- Lamolep párosítást szed bipoláris betegségére. Reggelente 5 mg Cipralexet, és egy 100 as Lamolepet, ez egyensúlyban tartja már több éve, egészen pici évenkénti ingadozással. Tíz napja emelkedő...
        Tisztelt Doktornő! Bipoláris zavarral (BNO: F3180) és emocionálisan labilis personopathiával diagnosztizáltak (F6030), és azt szeretném kérdezni, hogy utóbbi egyenlő -e a Borderline személyiségzavarral? Tisztelettel, Balázs
        kedves webbeteg körülbelül 2 hete olyan érzésem van, mintha nem érzékelném a külvilágot. ugyen el tudok látni mindent, de olyan mintha álmodnék. Most már viszont kb 1 hete az is előjött, hogy egész nap olyan, mintha nem aludtam volna semmit,...
        Kedves Dr.Nő! Van nekem egy 6 éves kisfiam.Olyan gond van vele hogy vendégségben lefagy ha mi megyünk vagy ha hozzánk jönnek akkor is.min egy fél vagy 1 óra is kell néha mire feloldódik,pedig csak olyanok jönnek akiket ismerünk és összejárunk...
        mostanaban ok nelkul szorongas tor ram bizonyos helyekn
        Üdvözlöm. Sajnos betegségem miatt gyógyszert írt fel orvosom. E mellett több vitamint (c vitamin, omega 3-6-9) szedek. Lassan letehetem a gyógyszert, mert már jobban érzem magam egy éve szedem (orvos javaslata)! Most olvastam a Ginkgo Biloba...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Egy olyan problémával küzdök, hogy nem birok társalogni az emberekkel. Beleértve a szüleimet, testvéreimet, barátaimat és az idegeneket is. Pár mondat erejéig elbeszélgetek velük (pár percig) de hosszasan nem tudok...
        Kedves szakértő Úr/ Hölgy Egy kérdéssel fordulok Önhöz. Mostanában szinte folyamatosan olyan érzésem van, mintha nem is itt lennék. Tudom hülyén hangzik, amit mondok,előre leszögezem, hogy nem szedek semmilyen szert, viszont nem szeretnék...
        Tisztelt doktorno! Egy eve elkezdtem fogyokurazni, sikerult is megszabadulnom 9-10kg-tol. A szenhidratfogyasztast drasztikusan lecsokkentettem es egy honapja eszrevettem magamon, hogy egyre rosszabb a lelki allapotom, folyton feszult vagyok es rosszkedvu....
        Tisztelt Doktornő! 38 éves nőbeteg vagyok, diagnosztizált bipoláris kórképpel. Január 5-e óta gyógyszerváltás történt kezelésemben, jelenleg Depakine chronot, Citapramot és Olazepine Tevát szedek. Előtte Citapramot és Xanax Retard-ot...
        Tisztelt Doktornő! Mint az a diagnosztizált betegségekben olvasható, több pszichiátriai betegségen is szenvedek. Gyermekkoromtól kezdve rengeteget csúfoltak, ami a gimnáziumban sem fejeződött be. Csúfoltak a szemem, az alakom, mellem miatt,...
        A fiam 40 éves.Egy gyülekezet tagja 10 éve, azóta cölibátusban él(előírás).Azelőtt komolyan drogozott,gyógyszerezett,ivott és ami ezzel jár.Egyre jobban elhatalmasodik rajta a vallási fanatizmus.Örültem a gyülekezetnek,( én is megtértem...
        Tisztelt Doktornő! Segítségét kérem abban, hogy miként tudnék leszokni a Cipralexről. Majdnem egy éve szedem, az orvos, aki felírta, azt mondta, lehet hogy évekig kell szednem. Pedig panaszmentes vagyok. Ráadásul azt vettem észre, hogy "butít"...
        Tisztelt Doktornő! Édesanyám másfél éve megállapított - szoros felügyelet igénylő - idős korának késői szakában jelentkező demenciában v. ahhoz hasonló tünetű alcheimer kórban szenved. Érrendszeri műtéte és egyéb szívbetegsége...
        Hogyan hat a szellemi képességekre, memóriára a Stilnox altató hosszan tartó folyamatos szedése, ha az hónapokig, esetleg évekig is tart? Van-e hatása a COPD betegség alakulására? Lényeges-e a különbség, ha az altató szedése csak 1-2...
        Tisztelt doktornő! Van 1 betegség, amitől nagyon félek. Viszont mondta az orvos, hogy semmit sem kaphattam el. Én örültem, hazamentem. Viszont egyre többször felmerül bennem a kérdés: "De mi van ha mégis? De mi van, ha az orvos téved? De mi...
        Talán 1 éve kezdődött minden. Régebben sok pánikrohamom volt meg a közérzetem sem volt túl jó volt hogy 2 hétig semmit nem ettem utánna pedig valósággal zabáltam. Ez ahogy jött 2014 tavasza elmúlt. Elmúltak a gondolatok, a rémálmok. De...