• Futás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        TisztelettelDr Ur/Hölgy én 21 éves vagyok és mikor futballozok mindig az van az eszembe hogy meg fogok halni mit a többi focisták mert infarktusom lessz meg nem fogok levegöt kapni .. mikor ellkezdödik a meccs akkor olyan szédülés vagy esnék össze ilyenek szoktak az eszembe jönni de ha futok akkor at érzem mintha nem kapnák elég levegöt de már kb6 éve focizok fojamatosan és már nem Dohányzok 1,5 éve mért van az hogy már a futástol is félek hogy megfulok mert valamikor a szegcsontom olyan érzékeny hogy azt hiszem infarktust fogok kapni az orvosom az javasolta hogy sulyzózak mert nincs még annyira kifejlödve az izzmok és azért is fájhat a mellkasom most Vasárnap is lessz meccs és már fálek elindülni hogy mi lessz velem???... köszönöm

        WEBBeteg szakértő válasza a félelem témában

        Kedves Kérdező!

        Az infarktus 21 éves korban egyáltalán nem jellemző. Infarktus esetén nem kifejezetten a szegycsont fáj, hanem a mellkasban abroncsszerű, halálfélelemmel kísért fájdalom jellemző, amely -ha valóban az- nem tud tovább futni és tovább edzeni, mintha mi sem történt volna.
        Nagyon erős a félelem Önben ettől a betegségtől. Ha ez a probléma akadályozza a normális életvitelében, keressen fel egy pszichiátriai szakrendelést, ahol tudnak segíteni, hogy újra csak a sportra tudjon koncentrálni.

        Az említett drámai sporthalálesetek hátterében sokszor teljesítménynövelő szerek használata (doppingszer), illetve hirtelen szívhalál esetén koszorúérfejlődési rendellensségek állhatnak. A felsorolt panaszainak lehetséges okait orvosi vizsgálatokkal meg lehet találni.

        Dr Jóna Angelika

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-07-17 23:28:19; Megválaszolva: 2011. augusztus 02., 12:02

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktornő, 2012 óta szedtem napi 150 mg Ketileptet, amit (mivel szorongásos tüneteim nagy mértékben csökkentek) sikerült 2017 decemberére 12,5 mg Kventiaxra csökkenteni. Decemberben javasolta kezelőorvosom a Kventiax elhagyását (minden...
        Jó napot kívánok. 3x ért olyan amióta egyedül élek a lányaimmal hogy mellkas szorítás/heves szívverés/hidegrázás/labremegés. Elmentem a háziorvoshoz, Ő azt mondta ezek pánik roham tünetei, pszhilogus segítségét kérjem.De addig is a...
        Kedves Doktornő! Dióhéjban a gondom. Az elmúlt 4 évben pornófüggő voltam.Nyár elején már éreztem h nem nagyon izgulok a pornóra, plusz lett egy barátnőm akivel randiztam és mindig amikor kontaktus volt köztünk felállt de nem 100%osan Aztán...
        Jó napot kívánok. Segítséget szeretnék kérni. 31 éves egyedülálló anya vagyok iker kislányokkal. Amióta megszülettek a lányok a szüleimmel éltünk egy két szobás lakásban.Elkezdtek nőlni a lányok,kinőltük anyukámék házát (3éves...
        Tisztelt Doktornő! A napokban tudtam meg,hogy 5 hetes terhes vagyok a páromtól. Páromnál évekkel ezelőtt nagyon kevés esélyt adtak arra,hogy gyereke születhessen. (alacsony spermiumszám miatt) Mind kettőnket nagyon meglepett ez a hír. A...
        Tisztelt Doktornő! Állandó szorongásos problémák miatt szedek gyógyszereket. Korábban két évig Cymbaltát szedtem, ami bevált ugyan, de szexuális mellékhatásokat tapasztaltam (a libidó jelentős csökkenését), ezért kértem orvosomat, hogy...
        Tisztelt Doktor/Doktor nő! Több problémával keresem meg önt. Nos én egy 28 éves fiatal férfi vagyok. Áprilisban volt egy kapcsolatom ami sajnos nem úgy sült el, ahogy terveztem, sajnos merevedési problémáim voltak, valamint ürességet éreztem....
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Olyan kérdéssel fordulok Önhöz, hogy valószínűleg pánikbeteg vagyok. Február elejére kaptam időpontot pszochiátriára, de addig is szeretnék megnyugodni, legalábbis szakember véleményét hallani, hogy ez...
        Kedves Szakértő! Kb 2 hete egy mélyebb, letargikusabb állapotba kerültem, mindenben csak a rosszat látom, fáradékony vagyok, kiborulok olyan dolgokon, amiken ezelőtt nem. Édesanyámmal fiatalon megromlott a kapcsolatom, több év után most hívott...
        Jó napot kívánok. Olyan kérdésem lenne hogy a Frontin mellé amiből napi 4*, 5* 1db 0.25 gyógyszert veszek be ,vehetek e be mellé STRESS B-COMPLEX-VITAKOINGET? (B1,B2,B5,B6,B7,B12 ÉS C-vitaminbol áll napi 1db kapszula) Köszönöm szépen a...