• Neurológiai vagy pszichés jellegű a problém

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt doktor ur-no Surgos problemam van,25 eves vagyok,2007 ben,meg en sem vagyok mtisztaban vele hogy veletlenul leestem vagy szandekosan leugrottam a 3.dik emeletrol,es ez a problema azota rosszabb lett,viselkedes zavarokkal kuzdom,es ami a legrosszabb semmire nem emlekszem az esetbol.azota is minden egyes nap ragodom rajta,felepultem fizikailag,csak a bokammal mutottek 3.szor es azota is fajdalom csillapitokon elek,de lelkileg nem vagyok stabil, sot en magam sem tudom mar hogy ki vagyok,teljes merteku szemelyiseg zavarral kuszkodok,az egyik orvos maniakus depresszioval es egy marek antidepresszansal hazakuldott,a masik orvos bourderline szemelyisegzavarral megint egy marak gyogyszerrel hazakuldott,de akar hova megyek segitsegert a velemenyek megoszlanak.De mostmar kb .2 honapja nagyon sulyosbodtak a tuneteim,kb.5 percenkent ugy erzem mintha egy villam csapna belem,a fejem tetejetol egeszen a labujjaimig,ez borzaszto erzes,es panikba esem mert nem tudom mi az oka,felek.A ..baleset..utani honapban keszitettek egy EEG es a korhazi lapomra rairtak kerdojellel ,hogy lehetseges skizofrenia vagy epilepszia,de tovabbi vizsgalatot nem javasoltak,mondvan hogy koncentraljunk a fizikai felepulesemre. Utanna olvastam mindket betegsegnek es az lenne a kerdesem,hogy talan az aramutes jellegu erzesemnek van e esetleg koze a ket betegseghez vagy talan a szedett gyogyszerek mellekhatasai.Kerem szepen mielobb valaszoljon,esetleg en Romaniaban elek de elmennek egy konzultaciora ha ez lehetseges lenne. Elore is koszonom valaszat es nagyon varom

        Dr. Veress Dóra válasza a személyiségzavar témában

        Kedves Kérdező! A villámcsapásszerű érzés lehet gyógyszer mellékhatás is, de többnyire arra utal, hogy valami "hozzáér" a gerincvelőhöz, és ingerli azt. Ez a tünet utalhat epilepsziára, de lehet a balesete következménye is, ezért fel kellene keresnie az ideggyógyászatot. A pszichés eredetű problémáit az elmegyógyászaton kellene rendesen kivizsgáltatni. A pontos diagnózishoz el kellene végezni néhány pszichológiai tesztet, és egy koponya MR-t is. A gyógyszerelést csak a betegség ismeretében lehet megfelelően beállítani.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Kérdés: 2011. november 02., 12:17; Megválaszolva: 2011. november 03., 23:07

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktornő ! Súlyos májbetegségem van (alkohol+gyógyszer). Mirzaten45(este 1), Frontin 0,5(2x1) tablettákat szedek.Az alkoholt elhagytam, de mit tegyek a gyógyszerekkel? A betegtájékoztatók szerint ezeket a gyógyszereket nem szedhetném,...
        Kedves Doktornő! Már évek óta jellemző rám,hogy nagyon könnyen felkapom a vizet. A legnagyobb probléma az,hogy ezt egyáltalán nem tudom kezelni annak ellenére,hogy évek óta próbálok változtatni rajta;a családom pedig egyáltalán nem...
        Édesanyámról lenne szó az elmúlt pár hónapban nagyon megváltozott, eddig otthon ülős volt könyvet olvasott sorozatokat nézett, nem érdekelték a kozmetikai dolgok amik a női léthez úgymond tartoznak. Pl. fodrász, szép ruhák, smink, egyéb...
        Tisztelt Dr. Nő/Dr.Úr! Azzal kérdéssel fordulok önökhöz hogy ha valaki a lent említett gyógyszereket szedi az kaphat-e hormonleállítás ,fogamzásgátlás céljából Depo Provera injekciót?Váltana-e ki bármilyen kereszthatást ,okozhatna-e...
        Tisztelt Doktornő! Szeretném megérdeklődni, hogy milyen lehetőségeim vannak. Gyerekkortól kezdve több lelki probléma következménye maradt feldolgozatlanul (iskolai kudarcok, évismétlés, szorongás) , ezeket követte a fiatal felnőttkorban...
        Tisztelt Doktor Nő! Már több,mint 1,5 éve küzdök szapora pulzussal,gyomorideggel,fejfájás,enyhe hányinger,szédülés(mint ha ittam volna),néha gomboc érzés a torokban,ájulásérzés,fura nyomás érzés a fejben,fáradtság,gyengeség..ezek...
        Tisztelt Dr. Pálvölgyi Rita! Előjáróban annyit szeretnék írni, hogy egy olyan családból származom, ahol a függőségek jellemzőek például: az alkohol, a kapcsolat vagy a szexuális együttlét iránt. Születésemkor váltak el a szüleim és a...
        Tisztelt Doktor Úr/Doktornő! A következőben kérném segítségét. Iszonyatosan el vagyok keseredve. Pár hónapja kezdődött egy vírusos megbetegedéssel, napokig fel sem bírtam kelni. Azóta rengeteget szédülök, nem bírok egy helyben állni,...
        Tisztelt Doktornő! Azzal a problemaval fordulnék önhöz,hogy mar lassacskán 2eve olyan problémával kuzdok ami megnehezíti a mindennapjaimat. Folyamatosan szorongok,es felek az új emberektol valo ismerkedestol,de mar betegesen ha lehet ki kerulom...
        Tisztelt Doktornő/Doktor Úr! Tanácstalan vagyok, nem tudom kihez fordulhatnék. Több mint 1 évvel ezelőtt véget ért egy majdnem 6 éves párkapcsolatom, ami nagyon megviselt, sajnos csak pár napig. Néhány nappal a szakítás után fura...