• Lehet-e extraszisztoleval Viagra-t szedni?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Holgyem/uram! Sajnos mar egy jo ideje gondok vannak a szexualis eletemmel fiatal korom ellenere. Feltehetoleg psziches problemak allnak a hatterben, de egyenlore nem tudtak kizarni az esetleges testi okokat sem (el kell vegeztetnem majd egy teljes koru hormon vizsgalatot is). Jelenleg jarok pszichologushoz, hatha sikerul fenyt deriteni a problemara. O javasolta, hogy mi lenne, ha kiprobalnam a Viagara-t. Nem allandora, hanem mintegy atmeneti megoldast. Feltehetoleg szinten psziches okobol kialakult nalam extraszisztole (sziv UH tobbszor volt es minden rendben volt, a 24 oras vizsgalat mutatott par esztraszisztolet). Erre es a kisse emelkedett vernyomasra jelenleg bisoprolol-t szedek (5mg/12,5mg-os tablettanak a felet naponta). A kerdesem az lenne, hogy emellett lehet-e szedni Viagra-t es ha igen, akkor mekkora dozisban? Esetleg kell-e valamilyen plusz kivizsgalas? Valaszat elore is koszonom. Tisztelettel:

        Dr. Merth Gábor válasza a Viagra, potenciazavar, extreszisztolia témában

        Kedves Kérdező! Amennyiben bizonytalan, javaslok egy kardiológiai vizsgálatot, ahol akár egy terheléses vizsgálattal egybe kötve eldöntik a szakértő kollégák, mit lehet és mit nem. (Protokoll szerint minden ilyen kezelés előtt ki kellene kérni kardiológus véleményét.) Így a válaszom az, hogy egy kardiológussal kellene beszélnie. Ha Ő nem határolódik el ettől, akkor minden probléma nélkül használhatja. Kezdve a legkisebb dózissal, mely ha nem segít, lépcsőzetesen felfelé haladva az effektív adagig. Mennyire aktív a szexuális élete? Mert a gyógyszer kiválasztást ez is befolyásolja (nem biztos, hogy a Viagra a "nyerő gyógyszer"...) Tisztelettel,

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Merth Gábor
        urológus

        Dr. Merth Gábor

        Kérdés: 2011. július 20., 15:41; Megválaszolva: 2011. július 25., 17:27

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor! Véleményét szeretném kérdezni az alábbi táplálék kiegészítő termékről. Biotech usa...
        Kedves Doktornő/Doktorúr! Arra a problémámra szeretnék választ kapni, hogy Barátnőmmel folytatott szexuális együttlét során miért tapasztalhatok erekciózavart, nem teljes erekciót. Mivel tudnék javítani helyzetemen? 18 éves vagyok, kb 1,5...
        Egy fél éve kb merevedési zavarral szenvedek. Voltam urulógusnál, semmi problémát nem talált. Aggódom, hogy mi lehet a probléma, mert már hosszú párkapcsolatban élek és a barátnőmet is zavarja. Az urológus írt ki gyógyszert, amelyet...
        Tisztelt Doktornő! 7.950 nmol/l total tesztoszteron szint és csökkent libidó indok arra, hogy orvoshoz forduljak, vagy ez vitaminokkal és életmódváltással rendeződhet? Köszönöm válaszát. Üdvözlettel: András
        Tisztelt Doktor úr! Partnerem 75 éves,sportos, de szívbeteg. Utóbbi időben merevedési problémája van,ami őt / és nem engem/ nagyon zavarja. Segédeszközön gondolkodik, én semmiféle potencia növelő "gyógyszert" nem engedek neki beszedni.Most...
        Kb.1 hónapja kezdődött ez nálam.. 24 éves férfi vagyok. A párommal kb. fél éve vagyunk együtt. Nagyon kevesett vagyunk együtt,munkánk miatt csak hétvégén. A szexel eddig nem volt gond. Az elején meg párszor, mert ritkán vagyunk együtt...
        Tisztelt Doktornő / Úr! Korábban egyetlen alkalommal előfordult merevedési zavarom. Áprilisban lett új kapcsolatom, és már azzal indítottam, hogy sildenafilt kezdtem szedni, hogy a legjobb formámat nyújtsam. A probléma az, hogy ha serkentő...
        Tisztelt föorvosûr. kerdesem a következö lenne.22éves vagyok.2éve vagyok kezelt hypertonias.nehêz fizikai munkàt végzek,egyedük êlek albêrletben.hétvêgén iš dolgozok.nehéz csaladi hàtterem van..merevedêsi zavarral küszködök.sexuális...
        Tisztelt Doktor Úr! 25 éves, férfi beteg vagyok. Közel féléve szenvedek erekciós diszfuncióban, továbbá többször ellenőriztettem a hormonszintjeimet az utóbbi időben, melyek közül némelyik rosszabb értéket mutatott a kívántnál. Noha az...
        Tisztelt doktor úr! 22 éves vagyok. Dohányzok. Lassan két éve napi szinten maszturbálok, van, hogy naponta 2-3 szor is. Már eközben sem érek el teljes merevedést. Nemrégiben jöttem össze életemben először egy lánnyal, aki bár csodálatos,...