• Potenciazavar

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Párommal két éve vagyunk együtt, jól megvagyunk, de kb. egy éve kezdődtek szexuális "problémák" közöttünk. Egyre többször fordult elő, hogy nem akarta olyan sűrűen az együttlétet, mint én, illetve közösülés alkalmával be sem tudtuk fejezni, mert rövid időn belül a merevedése megszünt. Próbáltunk nyugodtan hozzáálni a dolgokhoz, de a mai napig ez az állapot csak rosszabb lett. Már abszolut nem kívánja az együttlétet akár egy hónapig is el van nélküle, ha pedig együtt vagyunk vagy rövid időn belül elélvez vagy pár percig képes az erekcióra. Párom 5 éve magas vérnyomással küzd és erre szed is vérnyomáscsökkentőt (Tervalon 50mg 1×1). Nagyon megviseli lelkileg, hogy nem tudjuk egymást boldoggá tenni, de rendesen fél ezektől az alkalmaktól. Mit évők legyünk? Még fiatalok vagyunk és szeretjük egymást? 2011-01-24 09:13:10

        Dr. Csuth Ágnes válasza a potenciazavar témában

        Kedves Kérdező! A vérnyomáscsökkentő nem az a féle típus, mely gyakran okozna merevedési zavart, inkább egyéb ok valószínű.Javasolt teljes körű kivizsgálás, andrológiai szakrendelésre kérjen párja beutalót.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2011. február 01., 07:26; Megválaszolva: 2011. február 02., 09:03

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor! Véleményét szeretném kérdezni az alábbi táplálék kiegészítő termékről. Biotech usa...
        Kedves Doktornő/Doktorúr! Arra a problémámra szeretnék választ kapni, hogy Barátnőmmel folytatott szexuális együttlét során miért tapasztalhatok erekciózavart, nem teljes erekciót. Mivel tudnék javítani helyzetemen? 18 éves vagyok, kb 1,5...
        Egy fél éve kb merevedési zavarral szenvedek. Voltam urulógusnál, semmi problémát nem talált. Aggódom, hogy mi lehet a probléma, mert már hosszú párkapcsolatban élek és a barátnőmet is zavarja. Az urológus írt ki gyógyszert, amelyet...
        Tisztelt Doktornő! 7.950 nmol/l total tesztoszteron szint és csökkent libidó indok arra, hogy orvoshoz forduljak, vagy ez vitaminokkal és életmódváltással rendeződhet? Köszönöm válaszát. Üdvözlettel: András
        Tisztelt Doktor úr! Partnerem 75 éves,sportos, de szívbeteg. Utóbbi időben merevedési problémája van,ami őt / és nem engem/ nagyon zavarja. Segédeszközön gondolkodik, én semmiféle potencia növelő "gyógyszert" nem engedek neki beszedni.Most...
        Kb.1 hónapja kezdődött ez nálam.. 24 éves férfi vagyok. A párommal kb. fél éve vagyunk együtt. Nagyon kevesett vagyunk együtt,munkánk miatt csak hétvégén. A szexel eddig nem volt gond. Az elején meg párszor, mert ritkán vagyunk együtt...
        Tisztelt Doktornő / Úr! Korábban egyetlen alkalommal előfordult merevedési zavarom. Áprilisban lett új kapcsolatom, és már azzal indítottam, hogy sildenafilt kezdtem szedni, hogy a legjobb formámat nyújtsam. A probléma az, hogy ha serkentő...
        Tisztelt föorvosûr. kerdesem a következö lenne.22éves vagyok.2éve vagyok kezelt hypertonias.nehêz fizikai munkàt végzek,egyedük êlek albêrletben.hétvêgén iš dolgozok.nehéz csaladi hàtterem van..merevedêsi zavarral küszködök.sexuális...
        Tisztelt Doktor Úr! 25 éves, férfi beteg vagyok. Közel féléve szenvedek erekciós diszfuncióban, továbbá többször ellenőriztettem a hormonszintjeimet az utóbbi időben, melyek közül némelyik rosszabb értéket mutatott a kívántnál. Noha az...
        Tisztelt doktor úr! 22 éves vagyok. Dohányzok. Lassan két éve napi szinten maszturbálok, van, hogy naponta 2-3 szor is. Már eközben sem érek el teljes merevedést. Nemrégiben jöttem össze életemben először egy lánnyal, aki bár csodálatos,...