• Elpuhul a péniszem időnként

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        A heti 4-6 együttlét során 1-2 alkalommal elpuhul a pénisz és csak kézi segítséggel lehet a magömlést elérni. A vágy folyamatosan meg van. Igaz túlsúlyos (110 kg) vagyok már vagy 40 éve, de eddig nem volt ilyen gondom. Vérnyomáscsökkentőket szedek (évtizedek óta) , ez így 115/75 körül van 65-70 pulzussal. A szedett gyógyszerek (Norvasc,Meforal, Zocor, Concor és a Co-Renitec, Aspirin protect) közül a Co- Renitec és a Concor betegtájékoztatóján van a mellékhatások között utalás a merevedési zavar ill. az impotencia megemlítve. Lehet hogy itt, vagy talán máshol kell az okot keresni ???? Előre is köszönettel várom válaszukat.

        Dr. Fekete Ferenc válasza a merevedési zavar témában

        Önnél a magas vérnyomás mellett a cukor is emelkedett.Mindezek gyengíthetik a merevedést. Hosszú távon csak a testsúly csökkentése segít,hogy a keringés ne romoljon tovább. Ha tovább romlik a helyzet akkor gyógyszeres kezelés jön szóba,de csak receptre kapható szerek hatékonyak.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Fekete Ferenc
        urológus

        Dr. Fekete Ferenc

        Kérdés: 2010. november 21., 16:54; Megválaszolva: 2010. november 23., 10:52

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor! Véleményét szeretném kérdezni az alábbi táplálék kiegészítő termékről. Biotech usa...
        Kedves Doktornő/Doktorúr! Arra a problémámra szeretnék választ kapni, hogy Barátnőmmel folytatott szexuális együttlét során miért tapasztalhatok erekciózavart, nem teljes erekciót. Mivel tudnék javítani helyzetemen? 18 éves vagyok, kb 1,5...
        Egy fél éve kb merevedési zavarral szenvedek. Voltam urulógusnál, semmi problémát nem talált. Aggódom, hogy mi lehet a probléma, mert már hosszú párkapcsolatban élek és a barátnőmet is zavarja. Az urológus írt ki gyógyszert, amelyet...
        Tisztelt Doktornő! 7.950 nmol/l total tesztoszteron szint és csökkent libidó indok arra, hogy orvoshoz forduljak, vagy ez vitaminokkal és életmódváltással rendeződhet? Köszönöm válaszát. Üdvözlettel: András
        Tisztelt Doktor úr! Partnerem 75 éves,sportos, de szívbeteg. Utóbbi időben merevedési problémája van,ami őt / és nem engem/ nagyon zavarja. Segédeszközön gondolkodik, én semmiféle potencia növelő "gyógyszert" nem engedek neki beszedni.Most...
        Kb.1 hónapja kezdődött ez nálam.. 24 éves férfi vagyok. A párommal kb. fél éve vagyunk együtt. Nagyon kevesett vagyunk együtt,munkánk miatt csak hétvégén. A szexel eddig nem volt gond. Az elején meg párszor, mert ritkán vagyunk együtt...
        Tisztelt Doktornő / Úr! Korábban egyetlen alkalommal előfordult merevedési zavarom. Áprilisban lett új kapcsolatom, és már azzal indítottam, hogy sildenafilt kezdtem szedni, hogy a legjobb formámat nyújtsam. A probléma az, hogy ha serkentő...
        Tisztelt föorvosûr. kerdesem a következö lenne.22éves vagyok.2éve vagyok kezelt hypertonias.nehêz fizikai munkàt végzek,egyedük êlek albêrletben.hétvêgén iš dolgozok.nehéz csaladi hàtterem van..merevedêsi zavarral küszködök.sexuális...
        Tisztelt Doktor Úr! 25 éves, férfi beteg vagyok. Közel féléve szenvedek erekciós diszfuncióban, továbbá többször ellenőriztettem a hormonszintjeimet az utóbbi időben, melyek közül némelyik rosszabb értéket mutatott a kívántnál. Noha az...
        Tisztelt doktor úr! 22 éves vagyok. Dohányzok. Lassan két éve napi szinten maszturbálok, van, hogy naponta 2-3 szor is. Már eközben sem érek el teljes merevedést. Nemrégiben jöttem össze életemben először egy lánnyal, aki bár csodálatos,...