• Potenciazavar és Cialis szedése

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt dr. Csanádi Gábor, urológus, andrológus! Köszönöm gyors válaszát. A leírtakkal kapcsolatban azt szeretném még megkérdezni, hogy van-e értelme a Cialis folyamatos szedésének akár 2,5 mg-os, akár 5 mg-os dózisban, ha nem élek folyamatos szexuális életet (a barátnőmmel távkapcsolatban élünk, két-három hetente találkozunk), és a kúra befejezése után maradandó hatás nem várható. A 2,5 mg Cialis hatására egyébként az éjszakai spontán merevedés megjelenik, de a hímvessző érintése továbbra sem okoz kellemes (régebben megszokott) érzést. További kérdésem, hogy a hormonpanel vizsgálatot normál urológiai rendelésen el lehet-e végeztetni, vagy speciális szakrendelést célszerű felkeresnem. Köszönöm további fáradozását.

        WEBBeteg szakértő válasza a merevedési zavar témában

        Az 5 mg-os adag nem csak a merevedesre van jo hatassal, hanem altalanossagban az errendszerre is, emiatt a szivre es az erekre elonyos hatasu - igy a tulajdonkeppen erek halmazabol allo barlangos testekre is. Az akadalyt sajnos az ara jelenti. Amennyiben megengedheti maganak a napi 5 mg szedeset tudom javasolni, ha nem szeretne ennyit megelozesre forditani, az alkalmi szedesu szer hasznalata celszerubb, ha jol toleralja, nyugodtan probalhatja a 20 mg-os dozist.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség

        Kérdés: 2010. október 04., 21:56; Megválaszolva: 2010. október 08., 15:21

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor! Véleményét szeretném kérdezni az alábbi táplálék kiegészítő termékről. Biotech usa...
        Kedves Doktornő/Doktorúr! Arra a problémámra szeretnék választ kapni, hogy Barátnőmmel folytatott szexuális együttlét során miért tapasztalhatok erekciózavart, nem teljes erekciót. Mivel tudnék javítani helyzetemen? 18 éves vagyok, kb 1,5...
        Egy fél éve kb merevedési zavarral szenvedek. Voltam urulógusnál, semmi problémát nem talált. Aggódom, hogy mi lehet a probléma, mert már hosszú párkapcsolatban élek és a barátnőmet is zavarja. Az urológus írt ki gyógyszert, amelyet...
        Tisztelt Doktornő! 7.950 nmol/l total tesztoszteron szint és csökkent libidó indok arra, hogy orvoshoz forduljak, vagy ez vitaminokkal és életmódváltással rendeződhet? Köszönöm válaszát. Üdvözlettel: András
        Tisztelt Doktor úr! Partnerem 75 éves,sportos, de szívbeteg. Utóbbi időben merevedési problémája van,ami őt / és nem engem/ nagyon zavarja. Segédeszközön gondolkodik, én semmiféle potencia növelő "gyógyszert" nem engedek neki beszedni.Most...
        Kb.1 hónapja kezdődött ez nálam.. 24 éves férfi vagyok. A párommal kb. fél éve vagyunk együtt. Nagyon kevesett vagyunk együtt,munkánk miatt csak hétvégén. A szexel eddig nem volt gond. Az elején meg párszor, mert ritkán vagyunk együtt...
        Tisztelt Doktornő / Úr! Korábban egyetlen alkalommal előfordult merevedési zavarom. Áprilisban lett új kapcsolatom, és már azzal indítottam, hogy sildenafilt kezdtem szedni, hogy a legjobb formámat nyújtsam. A probléma az, hogy ha serkentő...
        Tisztelt föorvosûr. kerdesem a következö lenne.22éves vagyok.2éve vagyok kezelt hypertonias.nehêz fizikai munkàt végzek,egyedük êlek albêrletben.hétvêgén iš dolgozok.nehéz csaladi hàtterem van..merevedêsi zavarral küszködök.sexuális...
        Tisztelt Doktor Úr! 25 éves, férfi beteg vagyok. Közel féléve szenvedek erekciós diszfuncióban, továbbá többször ellenőriztettem a hormonszintjeimet az utóbbi időben, melyek közül némelyik rosszabb értéket mutatott a kívántnál. Noha az...
        Tisztelt doktor úr! 22 éves vagyok. Dohányzok. Lassan két éve napi szinten maszturbálok, van, hogy naponta 2-3 szor is. Már eközben sem érek el teljes merevedést. Nemrégiben jöttem össze életemben először egy lánnyal, aki bár csodálatos,...