• Potencia probléma?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! A következő problémával fordulnék Önhöz. Körülbelül 5 éve igen nagy butaságot csináltam. A nagyobb izomtömeg növelés érdekében belekezdtem egy Sustonon kúrába, amit még a vége előtt abbahagytam és utána igyekeztem HCG terápiával korrigálni. Azóta nem történt ilyesmi, sőt rengeteg energiát fektetek az egészséges életmód kialakítására, rengeteget sportolok és a táplálkozásomra is nagy hangsúlyt fektetek. A problémám lényege, hogy a kúra óta úgy érzem, hogy csökkentek a szexuális igényeim. A nemi vágy sokkal ritkábban fog el. Stabil párkapcsolatban élek, és amikor elérkezünk magához az aktushoz, akkor nincs probléma, csak magára a szexre ritkán gondolok (legalábbis a régi önmagamhoz képest). Persze tudom, hogy ez a korral is változik és a stresszes életmód is befolyásolja. Csak szeretném megnyugtatni magam, hogy minden rendben van velem. Kérem, írja meg véleményét. Ön szerint lehet ilyen hosszú távú mellékhatás az említett szernek? Vajon érdemes lenne egy labort csináltatni, hogy ellenőrizzék a tesztoszteron szintemet? Szeretnék ennek mindenképpen a végére járni, így hajlandó vagyok szakorvos felkeresésére is (amennyiben így látja jónak, szívesen venném, ha tudna ajánlani megfelelő szakembert)! Válaszát előre is köszönöm!

        Dr. Csanádi Gábor válasza a potenciazavar témában

        Az Ön által leírt változások sajnos egyre gyakrabban fordulnak elő az utóbbi 10-15 évben, hátterükben stressz és életviteli problémák állnak zömmel. Másfelől ezidőtájt az ember értékrendje, gondolkodása is átsúlypontozódik, aminek "természetes" - de legalábbis nem feltétlenül kóros - következménye a mérséklődő nemi vágy. Amennyiben ez nem ölt extrém, vagy a partnerét is zavaró mértéket, nem kell megijedni. Amennyiben ezt a jelenséget a hormon kúrával összefüggésbe tudja hozni, úgy viszont megér egy kivizsgálást. Ha a hormonpanel rendben is lesz (sajnos az anabolikus szteroidok hatása gyakran alattomosabb, minthogy rutin vérvizsgálattal felfedezhető legyen), egy spermakép vizsgálattal javasolnám kiegészíteni, hiszen sokszor a heréknek ez, a hormontermelésnél is érzékenyebb funkciója szenved csorbát. Ezügyben mindenképpen andrológus szakorvost javasolt felkeresnie. Mivel az nyílt reklámnak számítana, nevet nem írhatok, de mindenképpen körültekintő választást javaslok! Nem szégyen megkérdezni bejelentkezéskor, hogy az illető kolléga rendelkezzik-e andrológiai szakvizsgával (sajnos jónéhány szakképesítés nélküli orvos - főleg magánrendelésen - "lát el" betegeket).

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csanádi Gábor
        urológus, andrológus

        Dr. Csanádi Gábor

        Kérdés: 2010. július 29., 17:34; Megválaszolva: 2010. augusztus 05., 10:10

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor! Véleményét szeretném kérdezni az alábbi táplálék kiegészítő termékről. Biotech usa...
        Kedves Doktornő/Doktorúr! Arra a problémámra szeretnék választ kapni, hogy Barátnőmmel folytatott szexuális együttlét során miért tapasztalhatok erekciózavart, nem teljes erekciót. Mivel tudnék javítani helyzetemen? 18 éves vagyok, kb 1,5...
        Egy fél éve kb merevedési zavarral szenvedek. Voltam urulógusnál, semmi problémát nem talált. Aggódom, hogy mi lehet a probléma, mert már hosszú párkapcsolatban élek és a barátnőmet is zavarja. Az urológus írt ki gyógyszert, amelyet...
        Tisztelt Doktornő! 7.950 nmol/l total tesztoszteron szint és csökkent libidó indok arra, hogy orvoshoz forduljak, vagy ez vitaminokkal és életmódváltással rendeződhet? Köszönöm válaszát. Üdvözlettel: András
        Tisztelt Doktor úr! Partnerem 75 éves,sportos, de szívbeteg. Utóbbi időben merevedési problémája van,ami őt / és nem engem/ nagyon zavarja. Segédeszközön gondolkodik, én semmiféle potencia növelő "gyógyszert" nem engedek neki beszedni.Most...
        Kb.1 hónapja kezdődött ez nálam.. 24 éves férfi vagyok. A párommal kb. fél éve vagyunk együtt. Nagyon kevesett vagyunk együtt,munkánk miatt csak hétvégén. A szexel eddig nem volt gond. Az elején meg párszor, mert ritkán vagyunk együtt...
        Tisztelt Doktornő / Úr! Korábban egyetlen alkalommal előfordult merevedési zavarom. Áprilisban lett új kapcsolatom, és már azzal indítottam, hogy sildenafilt kezdtem szedni, hogy a legjobb formámat nyújtsam. A probléma az, hogy ha serkentő...
        Tisztelt föorvosûr. kerdesem a következö lenne.22éves vagyok.2éve vagyok kezelt hypertonias.nehêz fizikai munkàt végzek,egyedük êlek albêrletben.hétvêgén iš dolgozok.nehéz csaladi hàtterem van..merevedêsi zavarral küszködök.sexuális...
        Tisztelt Doktor Úr! 25 éves, férfi beteg vagyok. Közel féléve szenvedek erekciós diszfuncióban, továbbá többször ellenőriztettem a hormonszintjeimet az utóbbi időben, melyek közül némelyik rosszabb értéket mutatott a kívántnál. Noha az...
        Tisztelt doktor úr! 22 éves vagyok. Dohányzok. Lassan két éve napi szinten maszturbálok, van, hogy naponta 2-3 szor is. Már eközben sem érek el teljes merevedést. Nemrégiben jöttem össze életemben először egy lánnyal, aki bár csodálatos,...