• Menses

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Üdvözlöm! Kb. 1 éve újrakezdtem a fogamzásgátló(harmonett) szedését(előtte évekig szedtem ,nem volt probléma) ,ekkor a mellemből átlátszó folyadék jött.Ez el is múlt egy kis idő után. Ezután most 2 hónapja újra folyadék jön a mellemből,zöldes színű,illetve a menstruációm időben megjön,fáj is a hasam,de szinte semmit,alig vérzek,(kb negyed annyit,de előtte sem volt túl sok),színe normális. Elmentem az orvoshoz,aki hormonvizsgálatot rendelt el,A prolactin szintem 13,72.Az eredményt meglátva,közölte ,hogy ez egy kicsit magas,ne foglalkozzak vele,a mensesem meg biztos a gyógyszertől kevés,ne csodálkozzak rajta,nem kell ezzel sem foglalkozni. Közben terhességi tesztet is csináltam,biztos ami biztos,de negatív lett akkor. Most megint megjött,ismét nagyon kevés vérzéssel,a mellem sem változott. Nem tudom mi tévő legyek,mert megint vennék egy tesztet,de nem mehet ez így minden hónapban.Olvastam,hogy lehet le kellene cserélni a gyógyszeremet.Ön mit tanácsol? Kérem segítsen. Várom mihamarabbi válaszát.

        Dr. Csősz György válasza a nőgyógyászati kérdés témában

        Menjen el endokrinológushoz a hormon leleteivel. Elvileg nem váladékozhat a melle. nem a menses kevéssége a probléma. De valószínűleg összefügg a mell váladékozásával

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csősz György
        nőgyógyász

        Dr. Csősz György

        Kérdés: 2011. szeptember 27., 07:46; Megválaszolva: 2011. szeptember 30., 13:29

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Nő! A napokban észleltem, hogy a nagyajkak bal oldalán a leg szélén szemérem domb kezdetétől a hüvely bemenetig érzékeny kis pattanás szerű dudorok vannak egyre jobban kezdet fájni,,kis égő érzést is érzek még kicsi...
        Tisztelt Dr. Úr!! segítséget szeretnék kérni nőgyógyászati leletem értelmezéséhez Has puha betapintható kórós nyomásérzékenység nincs VV.: portion ép hám r nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt nehezen megitélhető hasi...
        Tisztelt Doktor Úr, Azért fordulok önhöz mivel az elmúlt néhány alkalommal mikor lefeküdtem a párommal vérzés jelentkezett (élénk piros, híg), de semmilyen kellemetlen érzését nem tapasztaltam, és az aktus után azonnal el is múlt....
        Tisztelt Dr . Úr /Nő!! A nőgyógyászati konziliumi leletemhez szeretnék segítséget kérni öntől ez áll rajta : has puha betapintható kóros nyomásérzékenység nincs. VV.:portion ép hám. R-nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt...
        Ahogy írtam már fent még mindig panaszaim vannak. A műtét helyén jobb oldalon egy pontban fáj. Olyan érzést érzek mint ha a húgyhólyagom kiakarna szakadni, ez ilyen feszítő érzés. Emelni egyáltalán nem tudok. És a jobb oldalon zsibbadó...
        Üdvözlöm. 4 hete kezdtem el fogamzásgátlót szedni. Előtte rengeteget fájt a hasam, leginkább köldök alatt, erősen görcsölt , sokszor nyilalt a méhemtől egész lentig, mint a terhesség utolsó szakaszaban. Sokszor szédültem ezért tesztet...
        Tisztelt Doktor Úr! 2,5 év után tegnap méhnyakrákszűrésen vettem részt. A vizsgálathoz kolposzkópia is tartozott (korábbi rákszűréseken nem emlékszem ilyenre), mely során a következőt találták: "A külső mégszájnál 12 és 6 óra...
        Tisztelt Doktor úr! 3 héttel ezelőtt nőgyógyászati vizsgálaton voltam rendszertelen, megváltozott állagú menstruációs panaszokkal, ahol a hüvelyi ultrahang jobb oldali petefészek cisztát mutatott ki. Sajnos az orvos a ciszta méretét nem...
        Tisztelt dokto úr! Méheltávolításom volt. Kivártuk a férjemmel a hat hetet ahogy kell. Hat hét után szeretkeztünk de szúró fájdalmat éreztem és vérzett de csak addig egy kicsit utána nem volt vérzés. A kérdésem az lenne ez nagy baj?...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő ! Egy pár órája észrevettem , hogy barnás , véres túrós állagú folyásom van. Fájdalmat nem érzek, de diszkomfort érzetem van vizelés után. Május 22-én volt utoljára menstruációm , ami a szokottnál rövidebb volt...