• Elhúzódó menzesz

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Az a problémám, hogy a havi vérzésem nem rendszeres illetve sokszor elhúzódó, 7 vagy akár 8 napig is tart. A hétvégén a nőgyógyászati sürgősségin jártam, ugyanis 11 napja menstruáltam. Megvizsgáltak, és felírtak három fajta gyógyszert is: Norcolut 2x1, Dicynone 2x2, illetve szeptembertől egy fogamzásgátlót cypromixet. Vasárnap este -vagyis 4 napja- vettem be az első adagot. Másnapra rögtön csökkent a vérzés mennyisége, viszont továbbra is voltak menstruációs görcseim. A görcsök elmúlása után ismét jobban véreztem. Utána hétfő estére elmúlt a vérzés, de reggel megint görcsöltem, és ismét megindult, csak kisebb mennyiségben. Estére megszűnt másnap azonban ismét görcsöltem és ismét megjött, viszont a mennyiség ezúttal is kevesebb volt.. Majd az ezt követő két napban szintén elmúlt és megjött felváltva. A mai napon reggel nem vettem be a norcolut tablettát próba képpen, és most nem görcsölök (először a kezelés kezdete óta) viszont kis mennyiségben vérzek (ez még lehet az esti adag következménye) Olyan mintha mellékhatásaként lépne fel a köztes vérzés. A kérdésem az lenne, hogy folytassam-e tovább a kezelést vagy hagyjam abba. Illetve ha abba hagyom, akkor nem fog-e hamarabb megjönni a norcolut szedése miatt. Ha pedig megjön, akkor elkezdhetem-e a cypromix szedését? Előre is köszönöm a segítséget!

        Dr. Deli Tamás válasza a vérzészavar témában

        Tisztelt Hölgyem! Szedje a gyógyszereket az orvosa által előírt módon. A Norcolut abbahagyása után megvonásos vérzés fog jelentkezni néhány nap múlva, ennek első napjától szedheti a Cypromixet.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Deli Tamás
        szülész-nőgyógyász szakorvos

        Dr. Deli Tamás

        Kérdés: 2011. augusztus 31., 10:18; Megválaszolva: 2011. szeptember 02., 11:46

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Kedves Doktor Úr! A Nuvaring fogamzásgátló gyűrűt használtam amit 02.05-én eltávolítottam mert párommal gyermeket szeretnénk. Rá 3 napra,02.08-án jelentkezett az "elvonásos vérzésem" ami nekem kb. 5-6 napig tartott. Lehetséges ebben a...
        Tisztelt Doktor Úr!HPV diagnosztizáltak nállam, Cin1 lett a diagnózisom, január 24 LÉÉP cinizációt végeztek nállam, már megvan a szövettani eredmény, az orvos szerint minden rendben van, de már szerdán, jövő héten lesz négy hete a...
        Tisztelt Doktor Úr! Az alábbi problémával fordulok Önhöz! Kb három hete elkezdett fájni a jobb mellem. Az egész mell területére vonatkozó fájdalomról van szó, néha égő érzés is társul hozzá. Bár az most már csak ritkán. Nagyon...
        Tisztelt Doktor úr/hölgy! A nőgyógyásznál hpv gyanúm igazolódott mit tegyek illetve ez a betegség mit foglal magában? Viszont P2es lett a citológiám, mindent rendben találtak csak ez a gyanú van. Illetve lehet e gyerekem ez miatt? Mitől...
        Tisztelt Hölgyem/Uram! Ma voltam nőgyógyászati ultrahangon. Lelet: A méhtest 42 mm átmérőjű. A méh homogén strukturájú. A méhnyálkahártya 19 mm vastagságú helyenként inhomogén szerkezetű. A petefészkek eltérés nélküliek. A...
        Tisztelt Doktor Úr! A nőgyógyász a trisequens tablettát írta ki nekem. Kb. 2 éve rendszertelen a menstruációm. Hormonalisan az ösztrogén szintén magas,a progeszteron szintem alacsony.allando petefészek cisztaim vannak. Kuretre is sor került....
        Tisztel Doktornő/ÚR! Évek óta fennálló havi bő vérzés és vashiányos vérszegénység megoldására az orvosom a Mirenat javasolta.2017.11.27 én fel is helyezte. Azóta szinte minden nap pecsételő barnázást tapasztaltam, ami nem ért...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! December elején volt missed ab műtétem (8 hetes terhesség volt). A műtét rendben zajlott, utána se görcs, se láz nem jelentkezett. Kontroll 1 hónap után volt, szinten minden rendben. 5 hét után jött meg az első...
        Tisztelt Doktor Úr! Tavaly szeptemberben fogamzásgátlót írt fel a nőgyógyászom, amit csupán csak 1 hónapig szedtem, mert nem volt jó. Pontosabban a 2. levél 5. szeménél saját döntésre hagytam abba, mert a bal lábam és a bal karom zsibbadt,...
        Tksztelt Doktor úr! Mi lehet a hüvelyemben egy kemény kicsi csomo? Mitől lehet? Mitől alakulhatott ki? Mikor a középső ujjamal megtapintom a hüvelyemben akkor kicsit fáj.