• Barna, darabos folyás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt DoktorNŐ/ÚR! Vasárnap használtam Canesten kúpot, ám a második után vérzés jelentkezett, mely azóta barna folyás lett. Elmentem orvoshoz, és ő azt mondta, nincs gyulladásom, se gombám és méhszájsebem se. Középidőben vagyok, de tabit szedek, így köztivérzés se lehet. Azt mondta, nem tudja mitől van, majd elmúlik.Kaptam 3 db Pimafucin kúpot. Nagyon meg vagyok ilyedve, így szexuális életet se lehet élni, és nagyon kellemetlen, ez a morzsolódó, sötétbarna folyás. Mi lehet ez?

        WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció témában

        Tiszelt Hölgyem!

        Talán a legfontosabb kérdés az lenne, miért kezdett el Canesten kúpot használni? Feltételezem folyása volt, amit gombás jellegűnek érzett. Nem tudom, vajon korábban használta-e ezt a gyógyszert? Azt nem értem, pontosan miért kapta az új gyógyszert, ha azt mondta az orvos, hogy nincs se fertőzés, se gyulladás, hiszen ez a gyógyszer mind a bakteriális, mind a gombás fertőzésre alkalmas. Feltételezem, mégis egy fertőzés gyanítható tünete hátterében, orvosa is erre gondol, legfeljebb ennek nem volt egyéb látható jele. Ha a kúp elhasználása után még napokig fennáll a barnás vérezgetés, forduljon ismét orvoshoz. Szükséges lenne egy UH vizsgálat, és legalább egy hüvelyváladék kenet levétele. És vegyen egy terhességi tesztet is, hogy az esetleges terhességet is kizárják, bár ennek minimális valószínűsége van, de ilyenkor mindenre gondolni kell. Nem kell megijedni, ha panaszai vannak, akkor keresni kell az okát, a párkapcsolatot addig kerülni kell.

        Dr. Farkas Ágnes szülész-nőgyógyász rezidens

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-07-05 22:48:18; Megválaszolva: 2011. augusztus 01., 11:34

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Úr/ Nő! Ma voltam nőgyógyászati vizsgálaton. Terhes vagyok kb. 7 hetes még pontosan nem tudták megállapítani. Azért mentem el mert olyan érzésem van mintha még akarna jönni és barátok is. Hüvelyi uh-t a doktor Úr azt mondta 9x8...
        Kedves Doktor Úr! A Nuvaring fogamzásgátló gyűrűt használtam amit 02.05-én eltávolítottam mert párommal gyermeket szeretnénk. Rá 3 napra,02.08-án jelentkezett az "elvonásos vérzésem" ami nekem kb. 5-6 napig tartott. Lehetséges ebben a...
        Tisztelt Doktor Úr!HPV diagnosztizáltak nállam, Cin1 lett a diagnózisom, január 24 LÉÉP cinizációt végeztek nállam, már megvan a szövettani eredmény, az orvos szerint minden rendben van, de már szerdán, jövő héten lesz négy hete a...
        Tisztelt Szakértő! 5hónappal ezelőtt egy nőgyógyászati vizsgálat alkalmával kiderült, hogy a bal petefészkemben van egy 40mm-es ciszta. Kaptam rá gyógyszeres kezelést(2hónapig) de nem múlt el. Ezután laporoszkópiás műtétet javasolt az...
        Tisztelt Doktor Úr! Az alábbi problémával fordulok Önhöz! Kb három hete elkezdett fájni a jobb mellem. Az egész mell területére vonatkozó fájdalomról van szó, néha égő érzés is társul hozzá. Bár az most már csak ritkán. Nagyon...
        Tisztelt Doktor úr/hölgy! A nőgyógyásznál hpv gyanúm igazolódott mit tegyek illetve ez a betegség mit foglal magában? Viszont P2es lett a citológiám, mindent rendben találtak csak ez a gyanú van. Illetve lehet e gyerekem ez miatt? Mitől...
        Tisztelt Hölgyem/Uram! Ma voltam nőgyógyászati ultrahangon. Lelet: A méhtest 42 mm átmérőjű. A méh homogén strukturájú. A méhnyálkahártya 19 mm vastagságú helyenként inhomogén szerkezetű. A petefészkek eltérés nélküliek. A...
        Tisztelt Doktor Úr! A nőgyógyász a trisequens tablettát írta ki nekem. Kb. 2 éve rendszertelen a menstruációm. Hormonalisan az ösztrogén szintén magas,a progeszteron szintem alacsony.allando petefészek cisztaim vannak. Kuretre is sor került....
        Tisztel Doktornő/ÚR! Évek óta fennálló havi bő vérzés és vashiányos vérszegénység megoldására az orvosom a Mirenat javasolta.2017.11.27 én fel is helyezte. Azóta szinte minden nap pecsételő barnázást tapasztaltam, ami nem ért...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő! December elején volt missed ab műtétem (8 hetes terhesség volt). A műtét rendben zajlott, utána se görcs, se láz nem jelentkezett. Kontroll 1 hónap után volt, szinten minden rendben. 5 hét után jött meg az első...