• Gyógyszerrel van a baj?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt D.r. nő.,Dr.úr.!Nekem nőgyógyászati kérdéssem lenne.Már lassan 2 éve szedem a fogamzásgátlót a (Lindinette),elég nehezen fogattam el.Volt kettő normális lefolyású terhességem és szülésem.A 2. szülés útán a negyedik hónapban erőssen vérezni kezdtem és a szülész orvosom küretet végzett ami folytán észrevette,hogy a küretkanál átment a méhfalamon annyira el volt vékonyodva,hogy laparoszkopikussan megmütött.Ezútán kezdtem szedni a gyógyszert,és most 2 hónapja folyamatossan többször vérzek gyógyszer mellett,kaptam egy gyógyszert múlt hónapban (Norcolut) amitől úgyan elmúlt de így kimaradt a múlthavi vérzésem,terhes nem vagyok teszt negatív.Most ismét vérzek gyógyszer mellett!Mi lehet a probléma?Gyogyszert kéne váltanom?Vagy lehetne e spirált feltenni?Rákszürésen voltam negatív az is!Köszönettel és Tisztelettel!Katalin

        Dr. Herman Tünde válasza a nőgyógyászati kérdés témában

        Kedves Kérdező! Gyógyszerváltásra van szükség. Vagy magasabb hormontartalmú készítményt kell szednie, ill. jó megoldás vérzészavarra a Mirena nevű méhen belüli fogamzásgátló eszköz használata.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Herman Tünde
        Szülész-nőgyógyász szakorvos

        Dr. Herman Tünde

        Kérdés: 2011. június 21., 09:04; Megválaszolva: 2011. június 25., 21:19

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Nő! A napokban észleltem, hogy a nagyajkak bal oldalán a leg szélén szemérem domb kezdetétől a hüvely bemenetig érzékeny kis pattanás szerű dudorok vannak egyre jobban kezdet fájni,,kis égő érzést is érzek még kicsi...
        Tisztelt Dr. Úr!! segítséget szeretnék kérni nőgyógyászati leletem értelmezéséhez Has puha betapintható kórós nyomásérzékenység nincs VV.: portion ép hám r nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt nehezen megitélhető hasi...
        Van már 1 gyermekem 2,5 éves. Tudom milyen szülni bár igaz sürg.császárral született. Hátha ez az info is segít a kérdésem megválaszolásában. 2018.05.29-06.03- ig menstruáltam. 06.06 án teszteltem egy halvány +, másnap nőgyógyászat de...
        Kedves doktor ur!egy evvel ezelott volt egy also felso szemhej plasztikam.Nagyon beverzett a szemem.Azota szellemkepes latas es 10naponta verzek..nogyogyasz nem talalt szervi elvaltozast es agyalapi mirigy MRi-re kuldott.Letezhet osszefugges a plasztikai...
        Tisztelt Doktor Úr, Azért fordulok önhöz mivel az elmúlt néhány alkalommal mikor lefeküdtem a párommal vérzés jelentkezett (élénk piros, híg), de semmilyen kellemetlen érzését nem tapasztaltam, és az aktus után azonnal el is múlt....
        Tisztelt Dr . Úr /Nő!! A nőgyógyászati konziliumi leletemhez szeretnék segítséget kérni öntől ez áll rajta : has puha betapintható kóros nyomásérzékenység nincs. VV.:portion ép hám. R-nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt...
        Ahogy írtam már fent még mindig panaszaim vannak. A műtét helyén jobb oldalon egy pontban fáj. Olyan érzést érzek mint ha a húgyhólyagom kiakarna szakadni, ez ilyen feszítő érzés. Emelni egyáltalán nem tudok. És a jobb oldalon zsibbadó...
        Üdvözlöm. 4 hete kezdtem el fogamzásgátlót szedni. Előtte rengeteget fájt a hasam, leginkább köldök alatt, erősen görcsölt , sokszor nyilalt a méhemtől egész lentig, mint a terhesség utolsó szakaszaban. Sokszor szédültem ezért tesztet...
        Tisztelt Doktor Úr! 2,5 év után tegnap méhnyakrákszűrésen vettem részt. A vizsgálathoz kolposzkópia is tartozott (korábbi rákszűréseken nem emlékszem ilyenre), mely során a következőt találták: "A külső mégszájnál 12 és 6 óra...
        Tisztelt Doktor úr! 3 héttel ezelőtt nőgyógyászati vizsgálaton voltam rendszertelen, megváltozott állagú menstruációs panaszokkal, ahol a hüvelyi ultrahang jobb oldali petefészek cisztát mutatott ki. Sajnos az orvos a ciszta méretét nem...