• CNS

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Webbeteg! Nőgyógyászom felírt nekem egy úgynevezett Chloramphenicoli Nystatini Sulfadimidini - ha jól értelmeztem és olvastam a neten - CNS kúpot! El is kezdtem használni, tegnapi este folyamán. Mivel nem volt betegtájékoztató, a dobozon meg semmi különös nem volt írva, a klion D-100-as használatára hagyatkoztam, vagyis lefekvés előtt helyeztem fel egy db.-ot. Viszont reggel úgy néztem ki, mint aki bepisilt volna. A fehérneműmön nem nagy terjedelmében, de volt rajta némi megszáradt sárga anyag, viszont a nadrágomon találtam nagy foltot - szabályszerűen, mintha az éjjel bepisiltem volna (sajnos a színét nem tudtam megnézni, mert zöld a nadrágom színe!). Az lenne csak a kérdésem, hogy ez normális, hogy a CNS kúp használatakor reggel így nézzen ki az ember? A Klion-nál is érzékeltem ehhez hasonlót, de ott nem volt az egész nadrágom, sőt a fehérneműm sem volt foltos! Én rontottam el valamit a használata során v. tényleg ilyennek kell történnie úgymond a kúp használata után? Segítségüket megköszönve! P

        Dr. Csuth Ágnes válasza a hüvelykúp témában

        Kedves P.! Jól alkalmazta a CNS kúpot, bizony a hüvelyváladékkal keveredve, sárgás ragacsos anyag folyik ki a hüvelyből.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2011. június 16., 07:32; Megválaszolva: 2011. június 16., 20:49

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Úr/Nő! Tegnapi nap a párommal kicsit hevesebbre sikerült az együttlétünk. Óvszerrel védekeztünk és a pénisze kicsúszott a hüvelyemből. Fájdalmat éreztem majd enyhe vérzés is jelentkezett. Megnéztem magam és a kis és a nagy...
        Május 2.án megjött 6.án elmult.2 napja fájnak a melleim nagyon a bimbóim nagyon érzékenyek lehetséges hogy terhes vagyok vagy csak azért fájnak hogy nemsoká menstruálok.
        Azt szeretném megkérdezni hogy az normális e hogy HGS után nem akar ciklusom lenni 2 hónapig majd megérkezik és már 8 napja tart 12-19 .éig ?
        Kedves doktor! Én 20 éves vagyok, és 4 napja kezdődött nálam, hogy égető érzés volt mikor pisilés után ki töröltem. Most viszont, már meg néztem miért faj ennyire. És ki van pattogva az egész intim részem. Elég nagyok. Először sárga a...
        Tisztelt Doktornő! Köszönöm szépen a válaszát a mióma problémámmal kapcsolatban. Ahogy a Doktornő is írta, Anyukámnak súlyos vérzészavarokat és hasi fájdalmat okozott a miómája, a végén már vérszegény volt, ezért vették ki a...
        Tisztelt Doktornő! Kb 10 eve szedek fogamzasgatlot (Yasminelle). Egyszer mar tartottam par honapos szunetet, minden rendben ment, idoben jott meg a menstruaciom. Most is szunetet szerettem volna tartani, a gyogyszer abbahagyasa utani elso menstruacio idoben...
        Jó napot, azzal a kérdéssel fordulnék önhöz, hogy tavalyi évben tavasszal kezdődően minden második héten felfazas gyötört de addig a pontig míg antibiotikumot kellet szednem (pl véres vizelet) voltam vele nőgyógyásznál aki azt mondta, hogy...
        Tisztelt Doktor Ur! Az lenne a kerdesem hogy ha egy Nuvaring gyurut ketszer hasznaltam fel,masodjara is megvan e a fogamzasgatlo hatasa? Vagy mindenkeppen uj gyurut kellett volna felhelyeznem? Magyaran 1 gyurut hasznaltam 2 ciklus soran.
        Szép napot! Kb egy éve áll fenn a problémám hol kisebb hol nagyobb mértékben. A párommal való együttlét során erős valadekozas kezdett jelentkezni. Teljesen színtelen es szagtalan, vízszerű. Eleinte úgy gondoltam hogy én belőlem jön, de...
        Udv.véletlenül spermas kezzel a hüvely bejaratához értem.lehetek terhes? A ciklusom 26 napjan volt.ez( maj 04) azota nem jott meg