• Vitagyn c vagy cran complex?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! A kérdésem az lenne, hogy nemrég voltam nőgyógyászati rákszűrésen és az eredmény pII lett ami nem is aggaszt, hiszen megfelelő, viszont enyhe fertőzést állapítottak meg ami minden bizonnyal abból adódhat, hogy decemberben felfáztam. Hiszen a doktor úr vitagyn c hüvelykrémet írt fel, ami ugye ilyen húgyúti fertőzések kezelésére, megelőzésére is ajánlott. Viszont én szedek Cran complex kapszulát. A kérdésem igazából az lenne, hogy nem elég, ha a kapszulát szedem? Válaszát előre is köszönöm!

        Dr. Csuth Ágnes válasza a hüvelyi fertőzés témában

        Kedves Kérdező! A Cran complex a húgyúti fertőzések megelőzésére hat, de a hüvelyi flórára nem. A Vitagyn C-t is alkalmazza mellé, mert a hüvely savas állapotát ez állítja helyre, nem a Cran. c.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2011. március 24., 17:59; Megválaszolva: 2011. március 25., 15:18

        Tudjon meg többet: hüvelyi fertőzés
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! Hidegkéses konizációs műtét helyi érzéstelenítéssel megoldható? Esetleg Dolargannal kiegészítve? Üdvözlettel: Krisztina
        Tisztelt Doktor Úr! Egy olyan kérdéssel fordulnék Önhöz, hogy van egy új párkapcsolatom, fogamzásgátlót még nem szedek, addig óvszerrel védekezünk. Viszont a legutóbbi alkalommal (ciklusom 12. napja, ami egyébként 28 napos), körülbelül...
        Tisztelt Doktor Úr! Nem szeretném sokat rabolni az idejét, tömören fogalmazok. Együtt voltam egy férfival, aki közel 100 nővel volt már, sosem védekezett. Állítása szerint megválogatja a partnereit, nade ugye nincs mindenkinek a homlokára...
        Kedves dr ur.Kerdessel fordulnek onhoz.Februarban gomba fertozesem lett amihez felfazas is tarsult.Antibiotikum szedesevel a tunetek elmultak.Utana elkezdtem szedni a jangee fogamzasgatlot es azota minden honapban felfazasom van,amit sajnos mar csak az...
        Kedves Doktorúr! Yasminelle fogamzásgátlót szedek. Vasárnap este fél 10 (ciklus 5.napja), hétfőn fél 8 körül vettem be az aktuális vény első két tablettáját. Ma viszont, a harmadikat csak reggel fél 9 körül. Ez ugye hétfőhöz számolva...
        Tisztelt Doktor Úr! 14 napja szedem a Deciora nevű fogamzásgátló tablettát és azóta vérzek. Voltam kivizsgáláson, ultrahangon nem találtak semmi nőgyógyászati problémát. Minden orvos azt mondta nyugodjak meg, ez el fog múlni. Ám én akkor...
        Tisztelt Doktorúr! Előzményemben egy vetélés (missed ab. és eü küret) és petefészekcysta szerepel, ami gyógyszerre kiürült. 2016.08.12-én volt a 2. vetélésem, akkor eü küretet végeztek. 08.18-án retentio miatt megismételték, Ergam...
        Tisztelt Doktor Úr! Ez az első hónap, hogy elkezdtem fogamzásgátlót szedni (Dienille) most van gyógyszerszünetem, és ilyenkor kellene megjönnie is, nem? A gyógyszerszünetem 5. napján vagyok már.. ha a 8. nap sem jön meg, folytathatom újra a...
        Tisztelt Dr. Úr!Májusban volt egy laparoszkopias műtétem méhen kívüli terhesség miatt és a bal pete vezetekemet el is távolították sajnos!Utána a visanne tablettát kellett szednem 3 hónapig,amikor elfogyott rá2napjára vereztem2-3napig,azóta...
        Tisztelt Dr Úr!82 mm es miomam volt ami 6honapos Esmya utan 7 cm es lett.Semmilyen tünetet nem okoz,a kerdesem az lenne, hogy lehet e tovabb szedni ,ugyanis a mutetet meg nem szeretnem.A mioma elfajulhat rosszindulatuan?39 eves vagyok.a valaszat elore is...