• Izomfájdalom

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Orvosok! Jelenleg pimafucort krémet (meg persze kúpot is) kell használnom. Szépen gyógyulok tőle, csak azt nem tudom, hogy az mennyire baj, hogy a krémezett területen a krémtől fájnak az ottani izmaim. Olyan fájás ez, mint amikor megütik az ember izmát, és utána nyomás hatására napokig fáj. Ez normális ilyenkor és a gyógyuláshoz hozzátartozik, vagy újabb kezelnivalóként kell rá tekintenem? Sajnos nem tudom most megkérdezni a nőgyógyászomtól, mert nemrég voltam nála, és nem tudok mostanában megint szabadságot kivenni, ezért itt kérdezem. Köszönöm a segítséget!

        Dr. Herman Tünde válasza a gombás fertőzés témában

        Ezek a készítmények nem szoktak izomfájdalmat okozni. A kezelés végén keresse fel nőgyógyászát, ha biztosan hatásos volt e a kezelés.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Herman Tünde
        Szülész-nőgyógyász szakorvos

        Dr. Herman Tünde

        Kérdés: 2011. február 16., 19:33; Megválaszolva: 2011. február 21., 16:49

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Édesanyám 63 éves, 2018. augusztus 15-én műtötték méhrákkal. Pénteken kaptuk meg a szövettan eredményét, amit nem tudunk értelmezni. Az orvosával csak jövő héten tudunk beszélni. Nagyon hálásak lennénk, ha...
        Tisztelt doktorúr/doktornő A héten voltam orvosnál hüvelyi panaszok miatt amik akkor enyhültek nem talált semmi kórossat tapintásra sem uh on az orvos viszont 2 napja nagyon felerősödtek a tüneteim: hüvelybe végbélbe nyilaló fájdalom a...
        Tisztelt Dr.! Több mint egy hete késik a menstruációm, terhességi teszt negatív. Egy stresszesebb időszakomban vagyok, illetve nemrég kezdtem három műszakban dolgozni. Néhány héttel ezelőtt edzeni is elkezdtem. Van okom aggódni, vagy ezek a...
        Üdvözlöm! Párommal az első babánkat tervezzük. Augusztus 28.-án volt a menstruációm első napja, kiszámolva a peteérést, folyamatosan próbálkoztunk! Kalkulálásunk szerint, ha sikeres volt a megtermékenyülés, akkor a napokban történik...
        Tisztelt Doktornő! Két napja a barátom megujjazott, és éreztem hogy fáj és verzett is. Egyből abbahagytuk, de aznap és másnap is vereztem akkor csak barnás volt, most viszont piros a vér és elég bosegesnek mondanám. Ez mitől lehet? El fog...
        Tisztelt Doktor Úr! 50 éves nő vagyok. Az utolsó menstruációm 2017 novemberében volt. Már 2015 óta voltak kimaradozások. Szintén 2017 novemberében voltam utoljára rákszűrésen, amelynek P1-es lett az eredménye. Hüvelyi ultrahang vizsgálaton...
        Tisztelt Doktor Úr! Páromnak évek óta szemölcsök vannak a nemi szervén, kb 15-20éve szedtek is le neki, de azóta is elő-elő jön 1-1. Vett ACETOCAUSTIN-t, amit szokott időnként használni 1-2hétig (olyankor addig nem vagyunk együtt, azt mondja...
        Tisztelt Doktor úr! 2017 áprilisában hagytam abba a fogamzásgátló szedését, mert ősztől babát szerettünk volna. A menstruációm rendszeres volt, 28-29 napra megjött minden hónapban. Decemberben teherbe estem, de sajnos januárban missed ab-bal...
        Tisztelt Doktor Úr! 10 hetes terhes vagyok. Vérképpel és pajzsmirigy uh-gal igazolt autoimmun pajzsmirigy gyulladásom van (hashimoto), melyre Syntroxine-t szedek fél éve. Mivel a pajzsmirigy értékeimet még nem nagyon tolta el a betegség, csak 2...
        Tisztelt Doktor Úr! 20 hetesen elvetéltem fél ávvel ezelőtt.Tünet nélkül kinyilt a méhszáj.Azok nem derült ki. Most újra próbálkozunk a babával. Azóta kiderült a pco és az inzulinrezisztencia. Elkezdtem szedni a Clostilbegytet, volt...