• menstruáció

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor Nő! Olyan problémám lenne, hogy fogamzásgátlót szedek már jóval több mint fél éve, és az utóbbi pár hónapban történt olyan, hogy szedtem még a gyógyszert és közben megjött a menstruációm, 4-5 nappal előbb, de kevesebb mint szokott, következő hónapban rendes időben jött meg, utána megint előbb, és most az utolsó menstruációm rendes időben jött meg de viszont nincs meg normálisan, 3napig barnás, pirosas folyásom volt, utána 2napig rendesen meg jött, ugyanúgy fájt a hasam mint szokott, mert az első nap mindig fáj a hasam, de viszont sokkal kevesebb és inkább barnás színű..! Nem tudom tudna-e tanácsot adni, hogy mi lehet a baj? Gondoltam arra is, hogy állandóan fel vagyok fázva, mert mindig fázik, meg hideg a lábam! Várom válaszát! Előre is köszönöm! Üdvözlettem

        Dr. Deli Tamás válasza a menstruációs zavar, fogamzásgátló témában

        Tisztelt Kérdező! A hideg láb mellékvágány. A kevesebb vérzés terhesség mellett is előfordulhat, végezzen terhességi tesztet. A korábban jelentkező áttöréses vérzés a nem kielégítő hormontartalom jele, váltson tablettát orvosa segítségével. Üdvözlettel.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Deli Tamás
        szülész-nőgyógyász szakorvos

        Dr. Deli Tamás

        Kérdés: 2011. január 29., 10:23; Megválaszolva: 2011. január 31., 21:50

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Úr/Nő! Tegnapi nap a párommal kicsit hevesebbre sikerült az együttlétünk. Óvszerrel védekeztünk és a pénisze kicsúszott a hüvelyemből. Fájdalmat éreztem majd enyhe vérzés is jelentkezett. Megnéztem magam és a kis és a nagy...
        Május 2.án megjött 6.án elmult.2 napja fájnak a melleim nagyon a bimbóim nagyon érzékenyek lehetséges hogy terhes vagyok vagy csak azért fájnak hogy nemsoká menstruálok.
        Azt szeretném megkérdezni hogy az normális e hogy HGS után nem akar ciklusom lenni 2 hónapig majd megérkezik és már 8 napja tart 12-19 .éig ?
        Kedves doktor! Én 20 éves vagyok, és 4 napja kezdődött nálam, hogy égető érzés volt mikor pisilés után ki töröltem. Most viszont, már meg néztem miért faj ennyire. És ki van pattogva az egész intim részem. Elég nagyok. Először sárga a...
        Tisztelt Doktornő! Kb 10 eve szedek fogamzasgatlot (Yasminelle). Egyszer mar tartottam par honapos szunetet, minden rendben ment, idoben jott meg a menstruaciom. Most is szunetet szerettem volna tartani, a gyogyszer abbahagyasa utani elso menstruacio idoben...
        Jó napot, azzal a kérdéssel fordulnék önhöz, hogy tavalyi évben tavasszal kezdődően minden második héten felfazas gyötört de addig a pontig míg antibiotikumot kellet szednem (pl véres vizelet) voltam vele nőgyógyásznál aki azt mondta, hogy...
        Tisztelt Doktor Ur! Az lenne a kerdesem hogy ha egy Nuvaring gyurut ketszer hasznaltam fel,masodjara is megvan e a fogamzasgatlo hatasa? Vagy mindenkeppen uj gyurut kellett volna felhelyeznem? Magyaran 1 gyurut hasznaltam 2 ciklus soran.
        Szép napot! Kb egy éve áll fenn a problémám hol kisebb hol nagyobb mértékben. A párommal való együttlét során erős valadekozas kezdett jelentkezni. Teljesen színtelen es szagtalan, vízszerű. Eleinte úgy gondoltam hogy én belőlem jön, de...
        Udv.véletlenül spermas kezzel a hüvely bejaratához értem.lehetek terhes? A ciklusom 26 napjan volt.ez( maj 04) azota nem jott meg
        Tisztelt Diktor Úr/Nő a menstruációm április 10.én jött meg és 15.ig tartott. a barátommal május 8.án voltam együtt szexuálisan, óvszer nélkül kb. fél percig volt bennem a pénisze,de ezen kívül csak óvszerrel szexeltünk.. az normális,...