• létezik ilyen gyógyszer??

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelettel!! Egy olyan kérdésem lenne,hogy nem kívánnom a szexet erre van valami gyógyszer(létezik ilyen)??hormonok jobban müködjönek vagy nem tudom,,Nem vagyok depressziós nincs semmi bajom ... nőgyógyászati téren sincs... azt tudom hogy a házasságom rá megy ha nem tudok változtatni ... köszönöm a válaszát előre is

        Dr. Deli Tamás válasza a szexuális vágy témában

        Tisztelt Kérdező! A szexuális vágy csökkenésének oka lehet testi betegség (pl. hüvelyszárazság és emiatt fájdalmasabb közösülés), másrészt lelki okok lehetnek a háttérben. Esetleg tartós gyógyszerszedés is okozhat ilyen panaszt, bár ilyesmit kérdésében nem említett. A szóba jövő kezelési módok: - Számos vágyfokozóként ismert étel, zöldség, gyümölcs, füszer, természetes készítmény ismert (ilyesmiket akár gyógynövényboltokban is tudnak ajánlani, pl. Afrodiana kapszula stb.), de ezeknek orvosi szempontból általában nem bizonyított a hatása, viszont legtöbbször orvosi közreműködést sem igényelnek. - Ha esetleg tartósan szed valamilyen gyógyszert, az is okozhat libidócsökkenést (antidepresszánsok, kemoterapeutikumok stb.), ezek további szükségességét orvosával kell egyeztetni. - A hüvely szárazságát Ovestin krém csökkentheti, vény nélkül kapható. - Párterápia, szexuálterápia szintén javíthat a helyzeten. - A bupropion nevű gyógyszer jótékony hatású lehet a libidóra, szükségességét, alkalmazhatóságát pszichiáter szakorvos bírálhatja el. Üdvözlettel,

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Deli Tamás
        szülész-nőgyógyász szakorvos

        Dr. Deli Tamás

        Kérdés: 2011. január 28., 22:21; Megválaszolva: 2011. január 31., 21:40

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Úr/Nő! Tegnapi nap a párommal kicsit hevesebbre sikerült az együttlétünk. Óvszerrel védekeztünk és a pénisze kicsúszott a hüvelyemből. Fájdalmat éreztem majd enyhe vérzés is jelentkezett. Megnéztem magam és a kis és a nagy...
        Május 2.án megjött 6.án elmult.2 napja fájnak a melleim nagyon a bimbóim nagyon érzékenyek lehetséges hogy terhes vagyok vagy csak azért fájnak hogy nemsoká menstruálok.
        Azt szeretném megkérdezni hogy az normális e hogy HGS után nem akar ciklusom lenni 2 hónapig majd megérkezik és már 8 napja tart 12-19 .éig ?
        Kedves doktor! Én 20 éves vagyok, és 4 napja kezdődött nálam, hogy égető érzés volt mikor pisilés után ki töröltem. Most viszont, már meg néztem miért faj ennyire. És ki van pattogva az egész intim részem. Elég nagyok. Először sárga a...
        Tisztelt Doktornő! Köszönöm szépen a válaszát a mióma problémámmal kapcsolatban. Ahogy a Doktornő is írta, Anyukámnak súlyos vérzészavarokat és hasi fájdalmat okozott a miómája, a végén már vérszegény volt, ezért vették ki a...
        Tisztelt Doktornő! Kb 10 eve szedek fogamzasgatlot (Yasminelle). Egyszer mar tartottam par honapos szunetet, minden rendben ment, idoben jott meg a menstruaciom. Most is szunetet szerettem volna tartani, a gyogyszer abbahagyasa utani elso menstruacio idoben...
        Jó napot, azzal a kérdéssel fordulnék önhöz, hogy tavalyi évben tavasszal kezdődően minden második héten felfazas gyötört de addig a pontig míg antibiotikumot kellet szednem (pl véres vizelet) voltam vele nőgyógyásznál aki azt mondta, hogy...
        Tisztelt Doktor Ur! Az lenne a kerdesem hogy ha egy Nuvaring gyurut ketszer hasznaltam fel,masodjara is megvan e a fogamzasgatlo hatasa? Vagy mindenkeppen uj gyurut kellett volna felhelyeznem? Magyaran 1 gyurut hasznaltam 2 ciklus soran.
        Szép napot! Kb egy éve áll fenn a problémám hol kisebb hol nagyobb mértékben. A párommal való együttlét során erős valadekozas kezdett jelentkezni. Teljesen színtelen es szagtalan, vízszerű. Eleinte úgy gondoltam hogy én belőlem jön, de...
        Udv.véletlenül spermas kezzel a hüvely bejaratához értem.lehetek terhes? A ciklusom 26 napjan volt.ez( maj 04) azota nem jott meg