• A rosszullétek oka

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Jó napot kívánok. 29 éves vagyok, van egy 6 éves kislányom. Majdnem minden honapban, a menstruáciom 2 vagy 3 napjan nagyon eross rosszullétem van. Hányinger, hasmenés, rossz közérzet, verejtékezés, étvágytalanság. Van olyan is, hogy ez jo par napig eltart. Nincs alhasi gorcsom vagy az atlagosnal erossebb verzesem. Voltam egy sejtalapu elemzesen (nem tudom mennyire hiteles) es ott azt mondta, aki a mereseket vegezte, hogy mellékvese alulműködésre utaló jeleket lát, jód hiányt. Még volt jó pár dolog de azokat nem tartom ebben a kerdesemben fontosnak. Van-e osszefugges a tüneteim es a fent leirtak kozott, vagy egyáltalán mi okozza ezt az eross rosszullétet. Nem tudom a családdal sem megértetni a helyzetemet. Nagyon megköszönném mielőbbi válaszukat. Tisztelettel, Anna

        WEBBeteg Szakértő válasza a menstruáció alatti rosszullét témában

        Tisztelt Kérdező! A sejtalapú elemzés nem tudom mi, de a leírtak alapján hókuszpókusz. Mindenesetre egy endokrinológus hormonvizsgálatokkal meg tudja mondani, van-e mellékvese vagy pajzsmirigy (a jód ez utóbbival függ össze) betegség. A felsorolt erős tünetekkel kísért rosszullét egyébként dysmenorrhoea néven ismert betegség. Ok lehet pl. kismedencei gyulladás, összenövések, endometriosis, myoma, polip, méhizom erős kontraktilitása, fokozott vérbőség, pszichogén eredet stb. Kezelése az októl és súlyosságtól függően Meristin, No-Spa, Seduxen, NSAID, B vitaminok, fogamzásgátló stb. Ezekkel kapcsolatban keresse fel nőgyógyászát. Üdvözlettel,

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2011. január 28., 10:55; Megválaszolva: 2011. január 31., 21:28

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot, azzal a kérdéssel fordulnék önhöz, hogy tavalyi évben tavasszal kezdődően minden második héten felfazas gyötört de addig a pontig míg antibiotikumot kellet szednem (pl véres vizelet) voltam vele nőgyógyásznál aki azt mondta, hogy...
        Tisztelt Doktor Ur! Az lenne a kerdesem hogy ha egy Nuvaring gyurut ketszer hasznaltam fel,masodjara is megvan e a fogamzasgatlo hatasa? Vagy mindenkeppen uj gyurut kellett volna felhelyeznem? Magyaran 1 gyurut hasznaltam 2 ciklus soran.
        Szép napot! Kb egy éve áll fenn a problémám hol kisebb hol nagyobb mértékben. A párommal való együttlét során erős valadekozas kezdett jelentkezni. Teljesen színtelen es szagtalan, vízszerű. Eleinte úgy gondoltam hogy én belőlem jön, de...
        Udv.véletlenül spermas kezzel a hüvely bejaratához értem.lehetek terhes? A ciklusom 26 napjan volt.ez( maj 04) azota nem jott meg
        Tisztelt Diktor Úr/Nő a menstruációm április 10.én jött meg és 15.ig tartott. a barátommal május 8.án voltam együtt szexuálisan, óvszer nélkül kb. fél percig volt bennem a pénisze,de ezen kívül csak óvszerrel szexeltünk.. az normális,...
        Kedves Doktorúr/nő! A bal petefészkemen kb 3x6cm-es kétrekeszes ciszta van. Kb. 5 éve rutinvizsgálatkor fedezték fel, panaszt nem okoz. Közben született egy gyermekem is, a ciszta azt is "túlélte". Évente ellenőriztetem, nem nő, nem változik....
        Tisztelt Doktor Úr! Tudom, hogy a múlt héten már két levelet is váltottunk, de azóta voltam a nőgyógyászomnál, aki egy B verziót javasolt, amiről szeretném kikérni a szíves véleményét. Elvileg a neurológusomnak sincs ellenére a dolog. A...
        Kedves Doktor úr/nő! Három napja a partneremmel az előjáték során szokatlan jelenség lépett fel: véreztem és nagyon nagy mennyiségben, nem egy-két cseppről volt szó, ez már ijedtségre adott számomra okot. Ezt követően másnap pedig barna...
        ESTELLE FOGAMZÁSGÁTLÓT, ÉS REXETIN TABLETTÁT SZEDEK 2 HÓNAPJA ÉS FOJAMATOS BARNA FOLYÁSOM VAN MELLETE RENDSZERES MENSTRUÁCIÓ, MI LEHET AZ OK? PÁNIK ZAVARRA KAPTAM A REXETINT.
        Tisztelt Doktor Úr! Köszönöm gyors válaszát! A neurológusom semmilyen hormontartalmú készítményt nem javasol. Akkor nem marad más, csak a műtét? Azt hogy értette a doktor úr, hogy esetemben az a probléma, hogy ilyen fiatalon ilyen nagyra...