• Fogamzásgátlótól van????????????

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        1 hónapig szedtem a fogamzásgátlót mert meg szűnt a párkapcsolatom.És rá olyan 3 hónapra felborult a menstruációm azaz olyan szintem, hogy dec 7-én jött meg dec. 14-én múlt el itt rendesen megvolt.Dec. 24-én is megjött akkor kevés sötét színű vérzés volt dec 30-án múlt el.január 11-én jött meg eleinte sötét színű vérzés volt meg kevés volt olyan nap amikor nem volt sötét színű vérzés sem de a máik nap megint jelentkezett akkor most január 18-án meg rendes menstruációm van világos színű piros vérzés.És semmi fájdalmam nincs ez a gyógyszertől van???Lehet szabályozni hogy rendszeresen jöjjön meg mint a gyógyszer előtt???Nőgyógyászhoz se tudok bejelentkezni mert nem tudom mikor jön meg mert kis idő elteltével jelentkezik a vérzés ezért nem tudom megvizsgáltatni magam.Válaszát köszönöm Linda

        Dr. Deli Tamás válasza a vérzészavar, fogamzásgátló témában

        Tisztelt Kérdező! Okozhatta a rövid gyógyszerszedés a vérzészavart, valamennyi idő elteltével fog rendeződni a ciklus, ha nem, mindenképpen forduljon nőgyógyászhoz. Az ne zavarja, ha pont úgy jön ki a lépés, hogy vérzés van a vizsgálat napján. A nőgyógyászati vizsgálatok egyik leggyakoribb oka a rendellenes vérzés, tehát a nőgyógyász naponta sok olyan nőt vizsgál, aki éppen menstruál vagy más okból vérzik. Üdvözlettel,

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Deli Tamás
        szülész-nőgyógyász szakorvos

        Dr. Deli Tamás

        Kérdés: 2011. január 22., 18:53; Megválaszolva: 2011. január 26., 08:53

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Úr/Nő! Tegnapi nap a párommal kicsit hevesebbre sikerült az együttlétünk. Óvszerrel védekeztünk és a pénisze kicsúszott a hüvelyemből. Fájdalmat éreztem majd enyhe vérzés is jelentkezett. Megnéztem magam és a kis és a nagy...
        Május 2.án megjött 6.án elmult.2 napja fájnak a melleim nagyon a bimbóim nagyon érzékenyek lehetséges hogy terhes vagyok vagy csak azért fájnak hogy nemsoká menstruálok.
        Azt szeretném megkérdezni hogy az normális e hogy HGS után nem akar ciklusom lenni 2 hónapig majd megérkezik és már 8 napja tart 12-19 .éig ?
        Kedves doktor! Én 20 éves vagyok, és 4 napja kezdődött nálam, hogy égető érzés volt mikor pisilés után ki töröltem. Most viszont, már meg néztem miért faj ennyire. És ki van pattogva az egész intim részem. Elég nagyok. Először sárga a...
        Tisztelt Doktornő! Köszönöm szépen a válaszát a mióma problémámmal kapcsolatban. Ahogy a Doktornő is írta, Anyukámnak súlyos vérzészavarokat és hasi fájdalmat okozott a miómája, a végén már vérszegény volt, ezért vették ki a...
        Tisztelt Doktornő! Kb 10 eve szedek fogamzasgatlot (Yasminelle). Egyszer mar tartottam par honapos szunetet, minden rendben ment, idoben jott meg a menstruaciom. Most is szunetet szerettem volna tartani, a gyogyszer abbahagyasa utani elso menstruacio idoben...
        Jó napot, azzal a kérdéssel fordulnék önhöz, hogy tavalyi évben tavasszal kezdődően minden második héten felfazas gyötört de addig a pontig míg antibiotikumot kellet szednem (pl véres vizelet) voltam vele nőgyógyásznál aki azt mondta, hogy...
        Tisztelt Doktor Ur! Az lenne a kerdesem hogy ha egy Nuvaring gyurut ketszer hasznaltam fel,masodjara is megvan e a fogamzasgatlo hatasa? Vagy mindenkeppen uj gyurut kellett volna felhelyeznem? Magyaran 1 gyurut hasznaltam 2 ciklus soran.
        Szép napot! Kb egy éve áll fenn a problémám hol kisebb hol nagyobb mértékben. A párommal való együttlét során erős valadekozas kezdett jelentkezni. Teljesen színtelen es szagtalan, vízszerű. Eleinte úgy gondoltam hogy én belőlem jön, de...
        Udv.véletlenül spermas kezzel a hüvely bejaratához értem.lehetek terhes? A ciklusom 26 napjan volt.ez( maj 04) azota nem jott meg