• Hormonzavar?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Elég összetett a problémám megpróbálom röviden összefoglalni. Kb. 15 évvel ezelőtt egy évig szedtem fogamzásgátlót, miután abbahagytam 1 évig nem menstruáltam, pattanások, plusz 25 kiló és szőrök az államon, a mellbimbóm körül, mikor a menstruációm helyreállt úgy hogy terhes lettem, elvetéltem. Aztán 2X sikerült szülnöm. Viszont egy pszichés probléma ami szintén a fogamzásgátló elhagyása után lett kísér folyamatosan pánik beteg lettem, hol erősebben hol kevésbé jönnek elő a tünetek. A melleim azóta minden menstruáció előtt fájnak, feszülnek, most viszont kaptam egy Zoloft nevű gyógyszert és sokkal erősebb a melleim fájdalma, feszülése a félidő óta, azt olvastam a prolaktin szintet emelheti ez a gyógyszer, lehet ez a panaszom attól? Vagy esetleg komolyabb rosszindulatú elváltozásom lehet? Szív ritmus panaszaim is vannak általában 100-140 között van a pulzusszámom, ezt csak a Xanax bevétele csökkenti. A pszichiáter azt mondja szedjem csak, semmi gond. De szeretném az Önök véleményét is kérni. Induljak másfelé másik orvoshoz kivizsgálásra és ha igen akkor kihez forduljak?

        Dr. Deli Tamás válasza a hízás, szőrösödés témában

        Tisztelt Kérdező! Igen, a Zoloft a prolaktinszint emelése révén okozhat emlőfeszülést, akár tejcsorgást is. Ez persze nem zárja ki egy daganat lehetőségét mindemellett, de nem az a valószínűbb. Ha tartósan 140/min körüli a pulzusa, szerintem érdemes felkeresni belgyógyászt, amennyiben ő szükségesnek ítéli, akár 24 órás EKG (Holter) vizsgálatra is sor kerülhet. Üdvözlettel,

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Deli Tamás
        szülész-nőgyógyász szakorvos

        Dr. Deli Tamás

        Kérdés: 2011. január 05., 00:38; Megválaszolva: 2011. január 11., 14:23

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor úr! Inzulinrezisztenciám, PCOS-em és pajzsmirigy alulműködésem van. Rendszeres gyógyszerek: Eucreas (2*1), L-Thyroxin 50 mikrogramm napi 1 Eddig átlagosan a ciklusom 30 napos volt, rövid (3 nap) és nem erős menstruációval,...
        Tisztelt címzett. 16éves vagyok, párommal 12.-én együttlétet létesítettünk. Előtte utoljára húsvétkor volt intim kapcsolatom. Menzeszem e hónapig tökéletes, pontos volt. E hónap 9.-én kellett volna megjönnie, ma 6.napja késik. Párommal...
        Tisztelt Doktor Úr!! Hatvan éves nő vagyok, anyuka, nagymama és tanárnő, és nőgyógyászati betegségem kapcsán kérek tanácsot, értelmezési és megoldási segítséget. Júniusban mintavétel történt a méhemből. Két kaparékról szól a...
        Tisztelt Doktor Úr! Vesekő miatt nemrég 5 napig antibiotikumot kellett szednem, ami sajnos rám sincs jó hatással, de most elmaradtak a szokásos nőgyógyászati panaszok. Azonban éreztem, hogy valami nem stimmel, kevés, barnás folyásom volt, így...
        Üdv! Anna vagyok 18 éves ! Abban kérem segítségét , hogy lassan 3 hónapja kimaradt a vérzésem, 13 éves koromban jött meg először! Már volt barátom, de terhes nem lehetek mivel már nincs és nem élek nemi életet ! Vállamon, és arcomon az...
        Tisztelt Doktornő! Medserv+ szűrésem eredménye kenet: negatív, hr HPV tipizálás: negatív. Viszont a reaktív és reperatív jeleknél be van jelöve a Metaplasia és a Regenerátió. Ez mit jelent? Aggódnom kell miatta? Emailen kaptam az eredményt,...
        Tisztelt Doktor úr! Medserv+ szűrésem eredménye kenet: negatív, hr HPV tipizálás: negatív. Viszont a reaktív és reperatív jeleknél be van jelöve a Metaplasia és a Regenerátió. Ez mit jelent? Aggódnom kell miatta? Emailen kaptam az...
        Jó estét kívánok. Nekem olyan kérdésem lenne h.hüvely gombának megfelelő panaszaim vannak. Vettem Canesten Uno hüvely kupot de csak olyan kupot kaptam amihez krémet nem tudtak adni. Itthon találtam Canesten krémet a fiókba. Nem figyeltem a...
        Tisztelt Doktor Úr! Polip eltávolító mútét után az alábbi szövettani diagnózist kaptam: Polypus adenomatosus et adenocysicus endometrii. Focalis atypusos hyperplasia. Szükségesnek látja-e a méheltávolítást? Lehetséges-e más gyógymód?...
        Tisztelt Doktor Úr! 2éve küzdök folyamatos hüvelygyulladással egy drasztikus antibiotikum kúra után.Az elmúlt 2 leoltásnál 2 baktériumot,az enterococcus facialist és az e.colit muatta ki a labor.A nőgyógyász konzultált a...