• Fogamzásgátló

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt DR/Nő!Nekem van egy olyan problémám, hogy amikor a párommal együtt vagyunk akkor a párom égést érez néha én is!Voltam orvosnál de nem votl bennt orvos és az egyik fő asszisztenssel beszéltem írt ki nekem gyógyszert !amit 5 naponta kell nekem és a páromnak bevenni!megtörtént és még mindig fenn áll a probléma !Ne értem miért lehet ! Milligest fogamzásgátlót szedek Régen belarát szedtem de híztam tőle és azért váltottam !a kérdésem hogy előfordulhat, hogy a gyógyszer okozza ez a mellékhatást bennem hogy ég vagy más bajom lehet?

        Dr. Csuth Ágnes válasza a fájdalmas aktus témában

        Kedves Kérdező! Az aktus alatti fájdalom oka sokszor lehet gyulladás, és mivel az előzőleg alkalmazott kezelés nem volt hatásos, újra vizsgálat, és jelen esetben tenyésztéses vizsgálat lenne célravezető.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csuth Ágnes
        családorvos

        Dr. Csuth Ágnes

        Kérdés: 2010. december 22., 22:13; Megválaszolva: 2010. december 27., 20:49

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Édesanyám 63 éves, 2018. augusztus 15-én műtötték méhrákkal. Pénteken kaptuk meg a szövettan eredményét, amit nem tudunk értelmezni. Az orvosával csak jövő héten tudunk beszélni. Nagyon hálásak lennénk, ha...
        Tisztelt doktorúr/doktornő A héten voltam orvosnál hüvelyi panaszok miatt amik akkor enyhültek nem talált semmi kórossat tapintásra sem uh on az orvos viszont 2 napja nagyon felerősödtek a tüneteim: hüvelybe végbélbe nyilaló fájdalom a...
        Tisztelt Dr.! Több mint egy hete késik a menstruációm, terhességi teszt negatív. Egy stresszesebb időszakomban vagyok, illetve nemrég kezdtem három műszakban dolgozni. Néhány héttel ezelőtt edzeni is elkezdtem. Van okom aggódni, vagy ezek a...
        Üdvözlöm! Párommal az első babánkat tervezzük. Augusztus 28.-án volt a menstruációm első napja, kiszámolva a peteérést, folyamatosan próbálkoztunk! Kalkulálásunk szerint, ha sikeres volt a megtermékenyülés, akkor a napokban történik...
        Tisztelt Doktornő! Két napja a barátom megujjazott, és éreztem hogy fáj és verzett is. Egyből abbahagytuk, de aznap és másnap is vereztem akkor csak barnás volt, most viszont piros a vér és elég bosegesnek mondanám. Ez mitől lehet? El fog...
        Tisztelt Doktor Úr! 50 éves nő vagyok. Az utolsó menstruációm 2017 novemberében volt. Már 2015 óta voltak kimaradozások. Szintén 2017 novemberében voltam utoljára rákszűrésen, amelynek P1-es lett az eredménye. Hüvelyi ultrahang vizsgálaton...
        Tisztelt Doktor Úr! Páromnak évek óta szemölcsök vannak a nemi szervén, kb 15-20éve szedtek is le neki, de azóta is elő-elő jön 1-1. Vett ACETOCAUSTIN-t, amit szokott időnként használni 1-2hétig (olyankor addig nem vagyunk együtt, azt mondja...
        Tisztelt Doktor úr! 2017 áprilisában hagytam abba a fogamzásgátló szedését, mert ősztől babát szerettünk volna. A menstruációm rendszeres volt, 28-29 napra megjött minden hónapban. Decemberben teherbe estem, de sajnos januárban missed ab-bal...
        Tisztelt Doktor Úr! 10 hetes terhes vagyok. Vérképpel és pajzsmirigy uh-gal igazolt autoimmun pajzsmirigy gyulladásom van (hashimoto), melyre Syntroxine-t szedek fél éve. Mivel a pajzsmirigy értékeimet még nem nagyon tolta el a betegség, csak 2...
        Tisztelt Doktor Úr! 20 hetesen elvetéltem fél ávvel ezelőtt.Tünet nélkül kinyilt a méhszáj.Azok nem derült ki. Most újra próbálkozunk a babával. Azóta kiderült a pco és az inzulinrezisztencia. Elkezdtem szedni a Clostilbegytet, volt...