• Menstruáció

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Dr. Úr/Nő! Eddig Yasminelle fogamzásgátlót szedtem, de most áttértem a Symicia nevű gyógyszerre. Állítólag ugyan olyan hatóanyag tartalmú, mint az előző. Viszont ekkor jelentkeztek a problémáim. Az első levél bevétele után a szokásos időben (szinte percre pontosan) jelentkezett a havi mensesem. Néha elő szokott fordulni, hogy barnás folyás előzi meg..ez így volt szinte mindig, még a gyógyszer mentes időszakban is. De most egész idő alatt csak ez volt, barnás színű folyás. Ráadásul minimális jellegű (az tény, hogy csökkent a gyógyszer hatására a vérzés mennyiségem, de ennyire még soha sem). Az lenne a kérdésem most mi tévő legyek. Szedjek be még egy csomaggal és reméljem, elmúlik? Menjek azonnal orvoshoz? Sőt olvastam olyat is, hogy terhes lehetek, azért jelentkezett ez a tünet. Bár nem értem, hogyan ha lelkiismeretesen bevettem minden gyógyszer szemet. Válaszát előre is köszönöm.

        Dr. Deli Tamás válasza a vérzészavar, fogamzásgátló témában

        Tisztelt Kérdező! Szedje a következő levelet is, ha a vézés nem jelentkezik rendesen, végezzen terhességi tesztet és forduljon nőgyógyászhoz. Üdvözlettel,

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Deli Tamás
        szülész-nőgyógyász szakorvos

        Dr. Deli Tamás

        Kérdés: 2010. november 05., 19:59; Megválaszolva: 2010. november 08., 12:14

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr!! Hatvan éves nő vagyok, anyuka, nagymama és tanárnő, és nőgyógyászati betegségem kapcsán kérek tanácsot, értelmezési és megoldási segítséget. Júniusban mintavétel történt a méhemből. Két kaparékról szól a...
        Tisztelt Doktor Úr! Vesekő miatt nemrég 5 napig antibiotikumot kellett szednem, ami sajnos rám sincs jó hatással, de most elmaradtak a szokásos nőgyógyászati panaszok. Azonban éreztem, hogy valami nem stimmel, kevés, barnás folyásom volt, így...
        Jó estét kívánok. Nekem olyan kérdésem lenne h.hüvely gombának megfelelő panaszaim vannak. Vettem Canesten Uno hüvely kupot de csak olyan kupot kaptam amihez krémet nem tudtak adni. Itthon találtam Canesten krémet a fiókba. Nem figyeltem a...
        Tisztelt Doktor Úr! Polip eltávolító mútét után az alábbi szövettani diagnózist kaptam: Polypus adenomatosus et adenocysicus endometrii. Focalis atypusos hyperplasia. Szükségesnek látja-e a méheltávolítást? Lehetséges-e más gyógymód?...
        Tisztelt Doktor Úr! 2éve küzdök folyamatos hüvelygyulladással egy drasztikus antibiotikum kúra után.Az elmúlt 2 leoltásnál 2 baktériumot,az enterococcus facialist és az e.colit muatta ki a labor.A nőgyógyász konzultált a...
        Kedves Dokrornő/Doktor úr! 2016 januárban a bal petefészkembe találtak két cisztát. Három hónap után visszamentem kontrollra és mivel nem szívódtak fel elküldött a nőgyógyászom CA 125 vérvizsgálatra. Annak az eredménye jó lett. Tavaly...
        Tisztelt Doktor úr! Csatolok a kórszövettani eredményem fotóját. Az lenne a kérdésem ezzel kapcsolatban, hogy: - Ez alapján újabb műtét javasolt? - Rossz indulatú a minta? Köszönöm
        12. Én voltam a párommal együtt, azóta nem. Akkor is mint mindig védekeztünk azonban a legelején elfeledkeztünk róla és óvszer nélkűl kezdtük el. Nem éppen előnedvben gqzdag típus, és nem tudom mekkora mennyiségű előnedv is szükséges...
        Tisztelt Doktor Úr! Nagymamám 77 éves, pár hónapja kezdett vérezni, másodszor vettek tőle méhkaparékot, a másodiknak az eredménye a következő: Endometrium rosszindulatú daganata, Adenocarcinoma endometrii. Histologiai grade I. Polypus...
        Tisztelt Doktorúr! 26 éves túlsúlyos nő vagyok. A problémám a következő: az utolsó menstruációm június 24én kezdődött, és egy hétig tartott, gyengébb vérezéssel, mint szokott. Ugyanezen a héten eléggé meg voltam fázva, amire...