• fogamzásgátló tabletta

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt doktor úr/nő! Dienille fogamzásgátló tablettát kezdtem el nemrég használni. Az első tablettát, ahogyan kell, a menszeszem első napján bevettem. Miután bevettem 21 szemet, a 7 napos szünetben nem jelentkezett a vérzésem, csak csekély barnás folyás. Szexuális életet nem éltem ez idő alatt. A kérdésem, hogy normális dolog e ez? Okozhatja ezt a tabletta? Helyre fog állni a menstruációm idővel? Vagy érdemes orvoshoz fordulnom? Válaszát előre is köszönöm!

        Dr. Deli Tamás válasza a fogamzásgátló témában

        Tisztelt Kérdező! A tablettaszedés kezdetben okozhat ilyen változást, sőt, a fogamzásgátló mellett sokszor tartósan is kevesebb lesz a menses. Mivel a terhesség a szexuális élet hiánya miatt kizárható, aggodalomra nincsen oka. Ha a következő 2-3 ciklusban nincs vérzés vagy rendetlen a menses, forduljon orvosához egsetleges gyógyszerváltás céljából (ha addig van szex, természetesen végezzen terhességi tesztet). Erre nagy eséllyel nem lesz szükség és szépen beáll a gyógyszer hatása. Üdvözlettel,

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Deli Tamás
        szülész-nőgyógyász szakorvos

        Dr. Deli Tamás

        Kérdés: 2010. augusztus 29., 11:35; Megválaszolva: 2010. szeptember 01., 11:19

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot.A problémám a következő: Másfél éve szültem a harmadik gyermekemet,azután el lettem kötve.Már ugyanígy másfél éve nem jött meg a mensesem,de minden hónap elején( akkor lenne időszerű)ugyanúgy görcsölök. Pár napja azt...
        Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nagyon szépen köszönöm gyors válaszát, amit a legutóbbi kérdésemre kaptam, melyben írtam Önnek édesanyámról, akit 2018.08.15-én műtöttek méhrákkal. A mai napon sikerült beszélni édesanyám...
        Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Édesanyám 63 éves, 2018. augusztus 15-én műtötték méhrákkal. Pénteken kaptuk meg a szövettan eredményét, amit nem tudunk értelmezni. Az orvosával csak jövő héten tudunk beszélni. Nagyon hálásak lennénk, ha...
        Tisztelt doktorúr/doktornő A héten voltam orvosnál hüvelyi panaszok miatt amik akkor enyhültek nem talált semmi kórossat tapintásra sem uh on az orvos viszont 2 napja nagyon felerősödtek a tüneteim: hüvelybe végbélbe nyilaló fájdalom a...
        Tisztelt Dr.! Több mint egy hete késik a menstruációm, terhességi teszt negatív. Egy stresszesebb időszakomban vagyok, illetve nemrég kezdtem három műszakban dolgozni. Néhány héttel ezelőtt edzeni is elkezdtem. Van okom aggódni, vagy ezek a...
        Üdvözlöm! Párommal az első babánkat tervezzük. Augusztus 28.-án volt a menstruációm első napja, kiszámolva a peteérést, folyamatosan próbálkoztunk! Kalkulálásunk szerint, ha sikeres volt a megtermékenyülés, akkor a napokban történik...
        Tisztelt Doktornő! Két napja a barátom megujjazott, és éreztem hogy fáj és verzett is. Egyből abbahagytuk, de aznap és másnap is vereztem akkor csak barnás volt, most viszont piros a vér és elég bosegesnek mondanám. Ez mitől lehet? El fog...
        Tisztelt Doktornő! Régebb óta érzek viszketést intim tájon. Semmilyen bőrirritáció, pirosság, hólyag nem jelentkezett. Először azt hittem gombás fertőzés, canestent használtam. De a viszketés nem múlt el. Mi lehet ez, mivel...
        Tisztelt Doktor Úr! 50 éves nő vagyok. Az utolsó menstruációm 2017 novemberében volt. Már 2015 óta voltak kimaradozások. Szintén 2017 novemberében voltam utoljára rákszűrésen, amelynek P1-es lett az eredménye. Hüvelyi ultrahang vizsgálaton...
        Tisztelt Doktor Úr! Páromnak évek óta szemölcsök vannak a nemi szervén, kb 15-20éve szedtek is le neki, de azóta is elő-elő jön 1-1. Vett ACETOCAUSTIN-t, amit szokott időnként használni 1-2hétig (olyankor addig nem vagyunk együtt, azt mondja...