• Terhesség vagy mellékhatás?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Webbeteg!

        Menstruációmat közvetlen követő első napokban Escapelle tablettát kellett bevennem, amelyet rá öt napra öt-hat napig tartó vérzés követett. Azonban a rendes menstruációmhoz képest most a vérzésem már több mint egy hete késik, csak barnás folyás jelentkezett. Két terhességi teszt is negatív eredményt mutatott. Mennyi az esélye a terhességnek, vagy ez csak a sürgősségi tabletta hatása? Vagy az öt napig  tartó vérzéhez kell számítani a mostani havi megjövetelét? Az rendes menstruációnak számított? Köszönöm válaszukat!

        WEBBeteg szakértő válasza a escapelle témában

        Kedves Kérdező!

        Az Escapelle hormonlökése okozta a vérzést, az azt követő ciklusban a vérzés rendetlenül jöhet meg. A tabletta utáni vérzés nem rendes menses, a gyógyszer hormonjainak köszönhető. Mivel ilyenkor lelökődik a méh nyálkahártyája és felborul a ciklus, nehéz megjósolni, mikor kell pontosan jönni a vérzésnek. Az Escapelle 1. napon bevéve 95%, a 2.-on 85%, a 3. on kb. 60% eséllyel előzi meg a nemkívánt terhességet. Ha néhány héten belül nincs vérzés, lehet terhes, csináljon tesztet. Az eddigi 2 teszt lehet, hogy túl korán készült és a negatív eredmény még nem feltétlen jelenti, hogy nem jött létre terhesség.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2010-06-05 21:41:08; Megválaszolva: 2010. június 05., 21:41

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Úr/Nő! Tegnapi nap a párommal kicsit hevesebbre sikerült az együttlétünk. Óvszerrel védekeztünk és a pénisze kicsúszott a hüvelyemből. Fájdalmat éreztem majd enyhe vérzés is jelentkezett. Megnéztem magam és a kis és a nagy...
        Május 2.án megjött 6.án elmult.2 napja fájnak a melleim nagyon a bimbóim nagyon érzékenyek lehetséges hogy terhes vagyok vagy csak azért fájnak hogy nemsoká menstruálok.
        Azt szeretném megkérdezni hogy az normális e hogy HGS után nem akar ciklusom lenni 2 hónapig majd megérkezik és már 8 napja tart 12-19 .éig ?
        Kedves doktor! Én 20 éves vagyok, és 4 napja kezdődött nálam, hogy égető érzés volt mikor pisilés után ki töröltem. Most viszont, már meg néztem miért faj ennyire. És ki van pattogva az egész intim részem. Elég nagyok. Először sárga a...
        Tisztelt Doktornő! Köszönöm szépen a válaszát a mióma problémámmal kapcsolatban. Ahogy a Doktornő is írta, Anyukámnak súlyos vérzészavarokat és hasi fájdalmat okozott a miómája, a végén már vérszegény volt, ezért vették ki a...
        Tisztelt Doktornő! Kb 10 eve szedek fogamzasgatlot (Yasminelle). Egyszer mar tartottam par honapos szunetet, minden rendben ment, idoben jott meg a menstruaciom. Most is szunetet szerettem volna tartani, a gyogyszer abbahagyasa utani elso menstruacio idoben...
        Jó napot, azzal a kérdéssel fordulnék önhöz, hogy tavalyi évben tavasszal kezdődően minden második héten felfazas gyötört de addig a pontig míg antibiotikumot kellet szednem (pl véres vizelet) voltam vele nőgyógyásznál aki azt mondta, hogy...
        Tisztelt Doktor Ur! Az lenne a kerdesem hogy ha egy Nuvaring gyurut ketszer hasznaltam fel,masodjara is megvan e a fogamzasgatlo hatasa? Vagy mindenkeppen uj gyurut kellett volna felhelyeznem? Magyaran 1 gyurut hasznaltam 2 ciklus soran.
        Szép napot! Kb egy éve áll fenn a problémám hol kisebb hol nagyobb mértékben. A párommal való együttlét során erős valadekozas kezdett jelentkezni. Teljesen színtelen es szagtalan, vízszerű. Eleinte úgy gondoltam hogy én belőlem jön, de...
        Udv.véletlenül spermas kezzel a hüvely bejaratához értem.lehetek terhes? A ciklusom 26 napjan volt.ez( maj 04) azota nem jott meg