• Elmaradt vérzés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Nő/Úr!

        Fogamzásgátló tablettát szedtem 4 évig, de a múlt hónapban abbahagytam, és most nem jött meg. A tabletta szedését azért kezdtem el, mert a ciklosom rendszertelen volt és az orvos a szükséges vizsgálat, UH és hormonvérkép után Diane 35-öt javasolt. (A vérképben a tesztoszteron szint volt magasabb csupán.) Egy évvel később az APC rezisztencia is negatív lett. A Diane 35-öt 2 évig szedtem, utána Yasminelle-t írtak fel. A gyógyszer mellett minden rendeben volt, viszont most nem tudom miért nem jön meg, pedig még csak 1 hónapja hagytam abba a tablettát. Amint olvastam másoknak is 2-3 hónapig még megjött a tabletta abbahagyását követően, pedig hasonlóan rendszertelen ciklusuk volt. Ön szerint mi lehet a probléma?

        Talán terhes vagyok? Igaz csináltam tesztet pár napja, ami negatív lett és védekeztünk is a párommal, de egyszer kiszakadt az óvszer.

        Várom válaszát, hogy mit tegyek: forduljak orvoshoz vagy várjak míg megjön?

        Köszönettel:Szilvia1983

        WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció késése témában

        Kedves Kérdező!

        Nem ritka a jelenség, amit tapasztal, a fog. gátló utáni vérzéskimaradász postpill amenorrhoeának hívjuk. Ha a terhesség kizárt, akkor további  türelmet javaslok, ha gyermeket terveznének, van lehetőség a menses gyógyszeres meghozására és ciklusbeállításra.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész

        Dr. Boros Miklós

        Kérdés: 2010-06-01 13:27:56; Megválaszolva: 2010. június 01., 13:27

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Úr/Nő! Tegnapi nap a párommal kicsit hevesebbre sikerült az együttlétünk. Óvszerrel védekeztünk és a pénisze kicsúszott a hüvelyemből. Fájdalmat éreztem majd enyhe vérzés is jelentkezett. Megnéztem magam és a kis és a nagy...
        Május 2.án megjött 6.án elmult.2 napja fájnak a melleim nagyon a bimbóim nagyon érzékenyek lehetséges hogy terhes vagyok vagy csak azért fájnak hogy nemsoká menstruálok.
        Azt szeretném megkérdezni hogy az normális e hogy HGS után nem akar ciklusom lenni 2 hónapig majd megérkezik és már 8 napja tart 12-19 .éig ?
        Kedves doktor! Én 20 éves vagyok, és 4 napja kezdődött nálam, hogy égető érzés volt mikor pisilés után ki töröltem. Most viszont, már meg néztem miért faj ennyire. És ki van pattogva az egész intim részem. Elég nagyok. Először sárga a...
        Tisztelt Doktornő! Köszönöm szépen a válaszát a mióma problémámmal kapcsolatban. Ahogy a Doktornő is írta, Anyukámnak súlyos vérzészavarokat és hasi fájdalmat okozott a miómája, a végén már vérszegény volt, ezért vették ki a...
        Tisztelt Doktornő! Kb 10 eve szedek fogamzasgatlot (Yasminelle). Egyszer mar tartottam par honapos szunetet, minden rendben ment, idoben jott meg a menstruaciom. Most is szunetet szerettem volna tartani, a gyogyszer abbahagyasa utani elso menstruacio idoben...
        Jó napot, azzal a kérdéssel fordulnék önhöz, hogy tavalyi évben tavasszal kezdődően minden második héten felfazas gyötört de addig a pontig míg antibiotikumot kellet szednem (pl véres vizelet) voltam vele nőgyógyásznál aki azt mondta, hogy...
        Tisztelt Doktor Ur! Az lenne a kerdesem hogy ha egy Nuvaring gyurut ketszer hasznaltam fel,masodjara is megvan e a fogamzasgatlo hatasa? Vagy mindenkeppen uj gyurut kellett volna felhelyeznem? Magyaran 1 gyurut hasznaltam 2 ciklus soran.
        Szép napot! Kb egy éve áll fenn a problémám hol kisebb hol nagyobb mértékben. A párommal való együttlét során erős valadekozas kezdett jelentkezni. Teljesen színtelen es szagtalan, vízszerű. Eleinte úgy gondoltam hogy én belőlem jön, de...
        Udv.véletlenül spermas kezzel a hüvely bejaratához értem.lehetek terhes? A ciklusom 26 napjan volt.ez( maj 04) azota nem jott meg