• Fogamzásgátló

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! 19 éves lány vagyok, 8 napja kezdtem a Volina fogamzásgátló szedését. (Előtte nőgyógyászati vizsgálaton részt vettem - rákszűréssel együtt -, és egy kisebb gombás fertőzésen kívül semmi problémát nem talált az orvosom. Arra kaptam gyógyszert és rövid idő alatt rendbejöttem.) Menstruációm első napján kezdtem szedni a gyógyszert, azóta folyamatosan vérzek (gyenge-közepes erősségű) és görcsölök. Ez utóbbi miatt különösen aggódom. Nagyon félek, hogy valami komoly gond van nálam... Meddig tarthatók normálisnak ezek a tünetek? Előre is köszönöm válaszát, egy aggódó lány

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló mellékhatás, vérzés témában

        Kedves Kérdező!

        Tehát 8 napja gyenge-közepes erősségű menses van valamennyi görcsöléssel. Nyilván látatlanban nehéz felelősséggel nyilatkozni, de azért ez még nem hangzik olyan vészesnek. Javaslom a No-Spat; ha nem allergiás rá, ha a panaszok romlanak vagy a vérzés még több napig elhúzódik, nőgyógyászt keressen fel. Panaszai feltehetően nem az elkezdett fogamzásgátló miatt vannak, de ha a görcsök pl. gyomorfájást, fejfájást jelentenek, akár lehetnek is, illetve a vérzést nyilván megzavarhatta az elején a tabletta. Ezek miatt egyelőre nem feltétlen kell abbahagynia, ha a panaszok miatt orvoshoz kell fordulnia, kérje ki az ő véleményét.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.


        Kérdés: 2010-06-05 09:16:22; Megválaszolva: 2010. június 05., 09:16

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr!! Hatvan éves nő vagyok, anyuka, nagymama és tanárnő, és nőgyógyászati betegségem kapcsán kérek tanácsot, értelmezési és megoldási segítséget. Júniusban mintavétel történt a méhemből. Két kaparékról szól a...
        Tisztelt Doktor Úr! Vesekő miatt nemrég 5 napig antibiotikumot kellett szednem, ami sajnos rám sincs jó hatással, de most elmaradtak a szokásos nőgyógyászati panaszok. Azonban éreztem, hogy valami nem stimmel, kevés, barnás folyásom volt, így...
        Üdv! Anna vagyok 18 éves ! Abban kérem segítségét , hogy lassan 3 hónapja kimaradt a vérzésem, 13 éves koromban jött meg először! Már volt barátom, de terhes nem lehetek mivel már nincs és nem élek nemi életet ! Vállamon, és arcomon az...
        Tisztelt Doktornő! Medserv+ szűrésem eredménye kenet: negatív, hr HPV tipizálás: negatív. Viszont a reaktív és reperatív jeleknél be van jelöve a Metaplasia és a Regenerátió. Ez mit jelent? Aggódnom kell miatta? Emailen kaptam az eredményt,...
        Jó estét kívánok. Nekem olyan kérdésem lenne h.hüvely gombának megfelelő panaszaim vannak. Vettem Canesten Uno hüvely kupot de csak olyan kupot kaptam amihez krémet nem tudtak adni. Itthon találtam Canesten krémet a fiókba. Nem figyeltem a...
        Tisztelt Doktor Úr! Polip eltávolító mútét után az alábbi szövettani diagnózist kaptam: Polypus adenomatosus et adenocysicus endometrii. Focalis atypusos hyperplasia. Szükségesnek látja-e a méheltávolítást? Lehetséges-e más gyógymód?...
        Tisztelt Doktor Úr! 2éve küzdök folyamatos hüvelygyulladással egy drasztikus antibiotikum kúra után.Az elmúlt 2 leoltásnál 2 baktériumot,az enterococcus facialist és az e.colit muatta ki a labor.A nőgyógyász konzultált a...
        Kedves Dokrornő/Doktor úr! 2016 januárban a bal petefészkembe találtak két cisztát. Három hónap után visszamentem kontrollra és mivel nem szívódtak fel elküldött a nőgyógyászom CA 125 vérvizsgálatra. Annak az eredménye jó lett. Tavaly...
        Tisztelt Doktor úr! Csatolok a kórszövettani eredményem fotóját. Az lenne a kérdésem ezzel kapcsolatban, hogy: - Ez alapján újabb műtét javasolt? - Rossz indulatú a minta? Köszönöm
        12. Én voltam a párommal együtt, azóta nem. Akkor is mint mindig védekeztünk azonban a legelején elfeledkeztünk róla és óvszer nélkűl kezdtük el. Nem éppen előnedvben gqzdag típus, és nem tudom mekkora mennyiségű előnedv is szükséges...