• Gyógyszert irtak fel!

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr!

        Nem néztek vérképet!Megvizsgált és Norcolut gyógyszert írt fel amit szerda óta szedek!Bevettem egyet szerda reggel akkor elmúlott bevettem egyet este és 2órával késöbb megin menstruáltam akkor másnap reggel is még!Reggel megint vettem be egyett akkor elmúltt este is vettem be másnap reggel megin volt egy kis vér!A nőgyógyásznál még megnézték a vizeletemet hogy terhes vagyok-e!

        WEBBeteg szakértő válasza a menstruációs zavar témában

        Kedves Kérdező!

        A Norcolutnak adjon kis időt, egy-két szem még nem fog segíteni. Ha elszedte a dobozt úgy, ahogy javasolták (2x1 vagy 2x2 naponta), az utolsó szem után pár nappal még lehet egy kis vérzés a hormonmegvonás miatt, de utána el kell álljon. Ha nem, menjen vissza az orvosához. Ha a vérvesztést nagyon soknak ítélte, vagy a vérszegénység tüneteit érzi (gyenge, szédül, aluszékony, szaporán ver a szive, esetleg fullad), keresse fel orvosát - akár háziorvosát -, valószínűleg megnézik a vérképét. Az ügyeletben a kolléga a vérzés  az összkép alapján nyilván úgy ítélte meg, hogy sürgős ügyeleti laborvizsgálatra nincsen szükség. Jobbulást kívánok!

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2010-06-02 00:16:22; Megválaszolva: 2010. június 02., 00:16

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor úr! Nőgyógyászati vizsgálat alkalmával, Ureaplasma fertőzést állapítottak meg. Úgy tudom, hogy ez szexuális úton terjed, viszont sem én sem a partnerem nem volt senki mással. Lehetséges, hogy egyéb módon kaptam...
        Tegnap előtt felelőtlenül védekezés nélkül szeretkeztünk barátommal. El is mentünk délután a 72 órás tablettáért, majd miután kiváltottam elmentem mosdóra, és időközben megjött. Ezután este bevettem a tablettát, másnap délutánra...
        Tisztelt Dr Úr/Nő! Tegnapi nap a párommal kicsit hevesebbre sikerült az együttlétünk. Óvszerrel védekeztünk és a pénisze kicsúszott a hüvelyemből. Fájdalmat éreztem majd enyhe vérzés is jelentkezett. Megnéztem magam és a kis és a nagy...
        Május 2.án megjött 6.án elmult.2 napja fájnak a melleim nagyon a bimbóim nagyon érzékenyek lehetséges hogy terhes vagyok vagy csak azért fájnak hogy nemsoká menstruálok.
        Azt szeretném megkérdezni hogy az normális e hogy HGS után nem akar ciklusom lenni 2 hónapig majd megérkezik és már 8 napja tart 12-19 .éig ?
        Kedves doktor! Én 20 éves vagyok, és 4 napja kezdődött nálam, hogy égető érzés volt mikor pisilés után ki töröltem. Most viszont, már meg néztem miért faj ennyire. És ki van pattogva az egész intim részem. Elég nagyok. Először sárga a...
        Tisztelt Doktornő! Köszönöm szépen a válaszát a mióma problémámmal kapcsolatban. Ahogy a Doktornő is írta, Anyukámnak súlyos vérzészavarokat és hasi fájdalmat okozott a miómája, a végén már vérszegény volt, ezért vették ki a...
        Tisztelt Doktornő! Kb 10 eve szedek fogamzasgatlot (Yasminelle). Egyszer mar tartottam par honapos szunetet, minden rendben ment, idoben jott meg a menstruaciom. Most is szunetet szerettem volna tartani, a gyogyszer abbahagyasa utani elso menstruacio idoben...
        Jó napot, azzal a kérdéssel fordulnék önhöz, hogy tavalyi évben tavasszal kezdődően minden második héten felfazas gyötört de addig a pontig míg antibiotikumot kellet szednem (pl véres vizelet) voltam vele nőgyógyásznál aki azt mondta, hogy...
        Tisztelt Doktor Ur! Az lenne a kerdesem hogy ha egy Nuvaring gyurut ketszer hasznaltam fel,masodjara is megvan e a fogamzasgatlo hatasa? Vagy mindenkeppen uj gyurut kellett volna felhelyeznem? Magyaran 1 gyurut hasznaltam 2 ciklus soran.