• Tanácstalan

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Dr.nő Már többzör is írtam önnek ezzel a témával kapcsolatban előre is elnézést kérek de ön mindíg megnyugtató választ adott. Március 12-én óvszerszakadás történt rá 1 órával bevettem a 72 órást a gond az volt h már akkor is késett feltehetően lelki okok miatt. A gyógyszer bevétele után 9 nappal menstruáltam majd a következő hónapban is pontosan megjött. A ciklusom 33 napos és az utóbbi két hónapban feltehetőleg a peteéréskor ( kb a ciklus közepén) nagyon fáj a hasam. A gond igazából nem ez hanem, hogy megint késik 3 napja. Lassan az eset már 11 hete történ csináltam 2 tesztet reggeliből és negatív lett de már kezdek "bele bolondulni". Az eset óta kizárt a teherbeesés. Az elmúlt fél év alatt kb 10 kg híztam vizsgák miatt nem figyeltem a táplálkoztásra lehetséges, hogy ez okozza a rendszertelen menzeszt? Ha megjön rohanok tablettát iratni mert hiába h mindíg nagyon figyelünk ez a szakadás kikészített. Köszönöm hogy elolvasta a panaszomat várom a tanácsait. Edina

        WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció késése témában

        Kedves Edina!

        A női szervezet nagyon érzékeny. Annyi minden megbolygathatja a ciklust, hogy nem érdemes emiatt egyből a legrosszabb lehetsőégeket latolgatnia. A stressz, az étkezés, egy-egy fertőzés, mind-mind nagyon befolyáslhatja. Ha biztos, hogy nem terhes, akkor is javaslok önnek egy ruitn nőgyógyászati vizsgálatot, nézzék meg, nem ciszta-e vagy bármilyen nőgyógyászati ok-e, ami a panaszt okozza. Így ön is sokkal nyugodtabb lesz, én nem stresszeli tovább magát.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész

        Dr. Boros Miklós

        Kérdés: 2010-05-31 12:11:38; Megválaszolva: 2010. május 31., 12:11

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot, azzal a kérdéssel fordulnék önhöz, hogy tavalyi évben tavasszal kezdődően minden második héten felfazas gyötört de addig a pontig míg antibiotikumot kellet szednem (pl véres vizelet) voltam vele nőgyógyásznál aki azt mondta, hogy...
        Tisztelt Doktor Ur! Az lenne a kerdesem hogy ha egy Nuvaring gyurut ketszer hasznaltam fel,masodjara is megvan e a fogamzasgatlo hatasa? Vagy mindenkeppen uj gyurut kellett volna felhelyeznem? Magyaran 1 gyurut hasznaltam 2 ciklus soran.
        Szép napot! Kb egy éve áll fenn a problémám hol kisebb hol nagyobb mértékben. A párommal való együttlét során erős valadekozas kezdett jelentkezni. Teljesen színtelen es szagtalan, vízszerű. Eleinte úgy gondoltam hogy én belőlem jön, de...
        Udv.véletlenül spermas kezzel a hüvely bejaratához értem.lehetek terhes? A ciklusom 26 napjan volt.ez( maj 04) azota nem jott meg
        Tisztelt Diktor Úr/Nő a menstruációm április 10.én jött meg és 15.ig tartott. a barátommal május 8.án voltam együtt szexuálisan, óvszer nélkül kb. fél percig volt bennem a pénisze,de ezen kívül csak óvszerrel szexeltünk.. az normális,...
        Kedves Doktorúr/nő! A bal petefészkemen kb 3x6cm-es kétrekeszes ciszta van. Kb. 5 éve rutinvizsgálatkor fedezték fel, panaszt nem okoz. Közben született egy gyermekem is, a ciszta azt is "túlélte". Évente ellenőriztetem, nem nő, nem változik....
        Tisztelt Doktor Úr! Tudom, hogy a múlt héten már két levelet is váltottunk, de azóta voltam a nőgyógyászomnál, aki egy B verziót javasolt, amiről szeretném kikérni a szíves véleményét. Elvileg a neurológusomnak sincs ellenére a dolog. A...
        Kedves Doktor úr/nő! Három napja a partneremmel az előjáték során szokatlan jelenség lépett fel: véreztem és nagyon nagy mennyiségben, nem egy-két cseppről volt szó, ez már ijedtségre adott számomra okot. Ezt követően másnap pedig barna...
        ESTELLE FOGAMZÁSGÁTLÓT, ÉS REXETIN TABLETTÁT SZEDEK 2 HÓNAPJA ÉS FOJAMATOS BARNA FOLYÁSOM VAN MELLETE RENDSZERES MENSTRUÁCIÓ, MI LEHET AZ OK? PÁNIK ZAVARRA KAPTAM A REXETINT.
        Tisztelt Doktor Úr! Köszönöm gyors válaszát! A neurológusom semmilyen hormontartalmú készítményt nem javasol. Akkor nem marad más, csak a műtét? Azt hogy értette a doktor úr, hogy esetemben az a probléma, hogy ilyen fiatalon ilyen nagyra...