• Cypromix tabletta okozta probléma

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktor Úr/Hölgy! Szíves tanácsát, véleményét szeretném kérni. 19 éves vagyok és már évek óta hormonzavarral küzdök. Az orvosom ennek gyógyítására a  Cypromix tablettát írta fel nekem, de problémáim merültek fel a szedése során. Tegnap voltam az orvosomnál, aki szerint nem a gyógyszertől vannak a rosszulléteim és a barnafolyásom. Pedig a gyógyszer szedése előtt nem voltak ilyen jellegű problémáim.  Amikor megjön a menstruációm, folyamatosan barna színű a folyásom. Most is több barna van, mint az elmúlt 2 hétben, mikor nem kellett volna egyáltalán megjönnie a menstruációmnak. Az orvosom elküldött nőgyógyászhoz, de oda sokára kaptam időpontot. Kedves Doktor Úr! Rosszul vagyok a gyógyszertől és nagyon aggódom a menstruációmban fennálló zavarok miatt. Ön mit tanácsot? Mit tegyek?

        Köszönettel egy aggódó hölgy, Piroska.


         

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Piroska!

        Jól érzi, hogy a teblettával lehet összefüggésben a panasza, feltétlenül keressen fel nőgyógyászt mielőbb.

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész

        Dr. Boros Miklós

        Kérdés: 2010-05-16 17:12:46; Megválaszolva: 2010. május 16., 17:12

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor úr! Nőgyógyászati vizsgálat alkalmával, Ureaplasma fertőzést állapítottak meg. Úgy tudom, hogy ez szexuális úton terjed, viszont sem én sem a partnerem nem volt senki mással. Lehetséges, hogy egyéb módon kaptam...
        Tegnap előtt felelőtlenül védekezés nélkül szeretkeztünk barátommal. El is mentünk délután a 72 órás tablettáért, majd miután kiváltottam elmentem mosdóra, és időközben megjött. Ezután este bevettem a tablettát, másnap délutánra...
        Tisztelt Dr Úr/Nő! Tegnapi nap a párommal kicsit hevesebbre sikerült az együttlétünk. Óvszerrel védekeztünk és a pénisze kicsúszott a hüvelyemből. Fájdalmat éreztem majd enyhe vérzés is jelentkezett. Megnéztem magam és a kis és a nagy...
        Május 2.án megjött 6.án elmult.2 napja fájnak a melleim nagyon a bimbóim nagyon érzékenyek lehetséges hogy terhes vagyok vagy csak azért fájnak hogy nemsoká menstruálok.
        Azt szeretném megkérdezni hogy az normális e hogy HGS után nem akar ciklusom lenni 2 hónapig majd megérkezik és már 8 napja tart 12-19 .éig ?
        Kedves doktor! Én 20 éves vagyok, és 4 napja kezdődött nálam, hogy égető érzés volt mikor pisilés után ki töröltem. Most viszont, már meg néztem miért faj ennyire. És ki van pattogva az egész intim részem. Elég nagyok. Először sárga a...
        Tisztelt Doktornő! Köszönöm szépen a válaszát a mióma problémámmal kapcsolatban. Ahogy a Doktornő is írta, Anyukámnak súlyos vérzészavarokat és hasi fájdalmat okozott a miómája, a végén már vérszegény volt, ezért vették ki a...
        Tisztelt Doktornő! Kb 10 eve szedek fogamzasgatlot (Yasminelle). Egyszer mar tartottam par honapos szunetet, minden rendben ment, idoben jott meg a menstruaciom. Most is szunetet szerettem volna tartani, a gyogyszer abbahagyasa utani elso menstruacio idoben...
        Jó napot, azzal a kérdéssel fordulnék önhöz, hogy tavalyi évben tavasszal kezdődően minden második héten felfazas gyötört de addig a pontig míg antibiotikumot kellet szednem (pl véres vizelet) voltam vele nőgyógyásznál aki azt mondta, hogy...
        Tisztelt Doktor Ur! Az lenne a kerdesem hogy ha egy Nuvaring gyurut ketszer hasznaltam fel,masodjara is megvan e a fogamzasgatlo hatasa? Vagy mindenkeppen uj gyurut kellett volna felhelyeznem? Magyaran 1 gyurut hasznaltam 2 ciklus soran.