• Menstruáció - bélgyulladás

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Jó napot kívánok! Én egy olyan problémával fordulok önhöz, hogy február elején elkezdtem újra szedni a fogamzásgátlómat (yadine-t), és innentől kezdve hasmenés következett be nálam rendszeresen. Laktóz érzékeny vagyok, és ebben a gyógyszerben van laktóz-monohidrát azt gondoltam,igy abba hagytam a gyógyszerem szedését. Azóta fent áll a hasmenés még mindig,- bal oldalon alhasi fájdalmaim, görcseim is előfordulnak - már nem csak tejtermékeknél hanem mindennél. Nem régiben voltam belgyógyászaton most vastagbél tükrözést és vékonybél MR vizsgálatra jegyeztek elő. Viszont 2 hónapja késik a menstruációm és nagyon rövid ideig tart, szinte csak pöttyök vannak. Csináltam terhességi tesztet, negatívot mutatott, újabban a szemérem ajkam bevörösödött. Az lenne a kérdésem, hogy a menstruációm kimaradását a beleim gyulladása okozhatja vagy van okom azt hinni hogy terhes vagyok? Mit tegyek ebben az esetben? Hova forduljak? Előre is nagyon köszönöm a segítségét! Szabina

        WEBBeteg szakértő válasza a rendellenes menstruáció témában

        Kedves Szabina!

        Olyan előfordulhat, hogy egy hosszabb ideig tartó, vagy rövidebb, súlyosabb betegség a szervezetet annyira megterheli, hogy a menstruáció csökken, vagy kimarad. Jó lenne egy nőgyógyászati vizsgálat is, hogy lássák, van.e kóros, illetve ilyen hosszú idei tartó hasmenés miatt széklettenyésztést is kellene csinálni.

        A vörösség lehetséges, hogy gombás fertőzés jele, ami vizsgálaton egyértelműen kiderül, és megfelelő gyógyszerrel hamar javulni fog.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész

        Dr. Boros Miklós

        Kérdés: 2010-05-11 17:36:05; Megválaszolva: 2010. május 11., 17:36

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot, azzal a kérdéssel fordulnék önhöz, hogy tavalyi évben tavasszal kezdődően minden második héten felfazas gyötört de addig a pontig míg antibiotikumot kellet szednem (pl véres vizelet) voltam vele nőgyógyásznál aki azt mondta, hogy...
        Tisztelt Doktor Ur! Az lenne a kerdesem hogy ha egy Nuvaring gyurut ketszer hasznaltam fel,masodjara is megvan e a fogamzasgatlo hatasa? Vagy mindenkeppen uj gyurut kellett volna felhelyeznem? Magyaran 1 gyurut hasznaltam 2 ciklus soran.
        Szép napot! Kb egy éve áll fenn a problémám hol kisebb hol nagyobb mértékben. A párommal való együttlét során erős valadekozas kezdett jelentkezni. Teljesen színtelen es szagtalan, vízszerű. Eleinte úgy gondoltam hogy én belőlem jön, de...
        Udv.véletlenül spermas kezzel a hüvely bejaratához értem.lehetek terhes? A ciklusom 26 napjan volt.ez( maj 04) azota nem jott meg
        Tisztelt Diktor Úr/Nő a menstruációm április 10.én jött meg és 15.ig tartott. a barátommal május 8.án voltam együtt szexuálisan, óvszer nélkül kb. fél percig volt bennem a pénisze,de ezen kívül csak óvszerrel szexeltünk.. az normális,...
        Kedves Doktorúr/nő! A bal petefészkemen kb 3x6cm-es kétrekeszes ciszta van. Kb. 5 éve rutinvizsgálatkor fedezték fel, panaszt nem okoz. Közben született egy gyermekem is, a ciszta azt is "túlélte". Évente ellenőriztetem, nem nő, nem változik....
        Tisztelt Doktor Úr! Tudom, hogy a múlt héten már két levelet is váltottunk, de azóta voltam a nőgyógyászomnál, aki egy B verziót javasolt, amiről szeretném kikérni a szíves véleményét. Elvileg a neurológusomnak sincs ellenére a dolog. A...
        Kedves Doktor úr/nő! Három napja a partneremmel az előjáték során szokatlan jelenség lépett fel: véreztem és nagyon nagy mennyiségben, nem egy-két cseppről volt szó, ez már ijedtségre adott számomra okot. Ezt követően másnap pedig barna...
        ESTELLE FOGAMZÁSGÁTLÓT, ÉS REXETIN TABLETTÁT SZEDEK 2 HÓNAPJA ÉS FOJAMATOS BARNA FOLYÁSOM VAN MELLETE RENDSZERES MENSTRUÁCIÓ, MI LEHET AZ OK? PÁNIK ZAVARRA KAPTAM A REXETINT.
        Tisztelt Doktor Úr! Köszönöm gyors válaszát! A neurológusom semmilyen hormontartalmú készítményt nem javasol. Akkor nem marad más, csak a műtét? Azt hogy értette a doktor úr, hogy esetemben az a probléma, hogy ilyen fiatalon ilyen nagyra...