• Hüvelykúp

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Jó napot! 20 éves nő vagyok, a napokban használtam canesten kombit túlzott folyás miatt. Korábban nem volt vele problémám, de ezúttal a 3. kúp vérzést okozott(nem nagy menny.), ami már 5 napja tart, olvastam itt, hogy ezt gyulladt nyálkahártya okozza. Fogamzásgátlót szedek, ezért az egyik kérdésem az lenne, hogy ez a fajta vérzés nem fog-e bezavarni az eddigi 'rendbe', valamint az, hogy a 3 kúpot elhasználtam és így elvileg tünet mentesnek kellene lennem a folyást illetően, de a gyulladás miatt hatott-e a tabletta(mivel a krémet is felfüggesztettem), és a gyulladás miatt mindenféleképpen fel kell-e keresni orvost, vagy kapható valami a gyógyszertárban is, ami segít elmulasztani? Válaszát előre is köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a hüvelygyulladás témában

        Kedves Hölgyem!

        Valóban jól találta meg, ilyenkor a gyullaás miatt jelentkezhet vérzés. orvoshoz akkor kell mennie, ha a panaszok nem szűnnek meg néhány napon belül. A fogamzásgátló hatását, és a ciklust ez a vérzés nem befolyásolja.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész

        Dr. Boros Miklós

        Kérdés: 2010-05-04 23:21:05; Megválaszolva: 2010. május 04., 23:21

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Dr Úr/Nő! Tegnapi nap a párommal kicsit hevesebbre sikerült az együttlétünk. Óvszerrel védekeztünk és a pénisze kicsúszott a hüvelyemből. Fájdalmat éreztem majd enyhe vérzés is jelentkezett. Megnéztem magam és a kis és a nagy...
        Május 2.án megjött 6.án elmult.2 napja fájnak a melleim nagyon a bimbóim nagyon érzékenyek lehetséges hogy terhes vagyok vagy csak azért fájnak hogy nemsoká menstruálok.
        Azt szeretném megkérdezni hogy az normális e hogy HGS után nem akar ciklusom lenni 2 hónapig majd megérkezik és már 8 napja tart 12-19 .éig ?
        Kedves doktor! Én 20 éves vagyok, és 4 napja kezdődött nálam, hogy égető érzés volt mikor pisilés után ki töröltem. Most viszont, már meg néztem miért faj ennyire. És ki van pattogva az egész intim részem. Elég nagyok. Először sárga a...
        Tisztelt Doktornő! Köszönöm szépen a válaszát a mióma problémámmal kapcsolatban. Ahogy a Doktornő is írta, Anyukámnak súlyos vérzészavarokat és hasi fájdalmat okozott a miómája, a végén már vérszegény volt, ezért vették ki a...
        Tisztelt Doktornő! Kb 10 eve szedek fogamzasgatlot (Yasminelle). Egyszer mar tartottam par honapos szunetet, minden rendben ment, idoben jott meg a menstruaciom. Most is szunetet szerettem volna tartani, a gyogyszer abbahagyasa utani elso menstruacio idoben...
        Jó napot, azzal a kérdéssel fordulnék önhöz, hogy tavalyi évben tavasszal kezdődően minden második héten felfazas gyötört de addig a pontig míg antibiotikumot kellet szednem (pl véres vizelet) voltam vele nőgyógyásznál aki azt mondta, hogy...
        Tisztelt Doktor Ur! Az lenne a kerdesem hogy ha egy Nuvaring gyurut ketszer hasznaltam fel,masodjara is megvan e a fogamzasgatlo hatasa? Vagy mindenkeppen uj gyurut kellett volna felhelyeznem? Magyaran 1 gyurut hasznaltam 2 ciklus soran.
        Szép napot! Kb egy éve áll fenn a problémám hol kisebb hol nagyobb mértékben. A párommal való együttlét során erős valadekozas kezdett jelentkezni. Teljesen színtelen es szagtalan, vízszerű. Eleinte úgy gondoltam hogy én belőlem jön, de...
        Udv.véletlenül spermas kezzel a hüvely bejaratához értem.lehetek terhes? A ciklusom 26 napjan volt.ez( maj 04) azota nem jott meg