• Változókor?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr /Nő/ !

        Szeretném a tanácsát kérni......Másfél éve nem jött meg a menszeszem /50éves vagyok/ és tegnap délután elkezdtem vérezni. Kérdezeném, hogy ilyen előfordulhat-e változókorban? Ennyi idő után is visszatérhet vagy valami más okozza? Ilyen esetben mit csinálnak? Félek, hogy egészségügyi küretre küldenek. Szeretném a tanácsát kérni.

        Köszönettel     Vica

        WEBBeteg szakértő válasza a rendellenes menstruáció témában

        Kedves Vica!

        Az alapszabály az, hogy ha egy év eltelt vérzés nélkül, ezután minden vérzés, még akkor is, ha csak kevés, pecsételés mindig nőgyógyászati vizsgálatot igényel. Ilyenkor egy egészségügyi kürettel kell ellenőrizni a méhnyálkahártyát, hogy lássák, mi okozza a rendellenes vérzést. Mindenképpen el kell mennie nőgyógyászhoz.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Boros Miklós
        általános sebész

        Dr. Boros Miklós

        Kérdés: 2010-05-03 22:48:10; Megválaszolva: 2010. május 03., 22:48

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! 15 hete (február 27.) volt egy alkalmi kapcsolatom, abban a ciklusban egy nappal később kezdtem el pótolni az első szem tablettát, de még 12 órán belül. És aznap a tabletta bevételét követően nem sokkal alkoholt is ittam....
        Tisztelt Doktor Úr! 15 hete (február 27.) volt egy alkalmi kapcsolatom, abban a ciklusban egy nappal később kezdtem el pótolni az első szem tablettát, de még 12 órán belül. És aznap a tabletta bevételét követően nem sokkal alkoholt is ittam....
        Tisztelt Doktor Úr! A következő panasszal kapcsolatban szeretném a segítségét/véleményét kérni: ez év áprilisáig rendszeres volt a menstruációm, s azon kívül, hogy igen erős görcseim voltak, más panaszom nem volt. Általában 28-30 napra...
        Üdvözlöm! Olyan problémával fordulok önhöz hogy közösülés közben nagy fájdalmat érzek és olyan mintha valamibe bele ütközne. 3-4 centinél feszül. Próbáltam magamnak ki tapintani 3 cm nel érzek egy kis csomót. Feszítő érzés olyan...
        Tisztelt Hölgyem! Azzal kapcsolatban szeretnék kérdezni, hogy a vaginámnál egy furcsa "bőrlebeny" van a kisajkak mögött. Kicsit olyan nekem, mintha körben a bőr leszakadt volna félig, nem tudom, hogy ez lehetséges-e. Abból következtettem erre,...
        Tisztelt Doktor Ur! Mellekelem a rekonizacios szovettanomat mellyel kapcsolatban lennenek kerdeseim remelem atment a melleklet. Mindket mutet éles késes volt ea a masodiknal sok oltessel kellett lezarni a sebet eros verzes miatt. Latszik hogy mekkora...
        Tisztelt Dr. Úr! Tavaly májusban P2-es volt a rákszűrés eredményem a következő kiegészítésekkel: Kenet általános minősítése: Negatív, kóros, neoplasticus hámelváltozásokra; Laphámsejtek: Atypusos laphámsejtek (ASC) Ez után az...
        Jó napot Dr.úr Arra szeretnék választ kapni hogy ,tegnap esti együttlét után reggelre a bal oldali kisajkam kicsit fájt érzékeny lett és enyhén feldagadt délutánra már ahogy mászkáltam már kétszer akkorára duzzadt és ha bármi hozzáért...
        Tisztelt Doktor Úr, demens anyám - mire észrevettem - már többször használta azt a törülközőmet, amit én kizárólag intim területre használok. Kerülhetett-e a közös használat miatt streptococcus agalactiae a hüvelyembe? Válaszát...
        Tisztelt Doktor Úr! Okozhat-e valamilyen problémát (pl.bővebb megvonásos vérzés, méhtest rák kockázatának növekedése stb), ha a Rigevidon tablettát rendszeresen 2 hónapig folyamatosan szedem? Válaszát köszönöm.