• A fogamzásgátló hibája?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő! Problémám talán nem tűnik olyan komolynak, mégis utána olvasva sok betegség tünete lehet. Közel 4hónapja szedem a Lindynette20 nevű fogamzásgátló tablettát és azóta az együttlét során égő,csípő érzésem van, ami kellemetlenné tesz számomra mindent.Először a módszerünkön próbáltunk változtatni mégisugyanúgy maradt.Semmi más tünetet nem vettem észre nincs viszketés vagy külső elváltozás. Lehet ez a fogamzásgátló mellékhatása? Vagy esetleg valami más komolyabb dolog? Köszönöm előre is válaszát.

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátlás témában

        Kedves Kérdező!

         Nagy valószínűséggel önnek hüvelyi fertőzése van, és  nem a fogamzásgátló okozza a panaszait.Keresse meg kezelőorvosát, aki fizikális vizsgálattal, mintavétellel megállapítja, hogy a panaszait milyen kórokozó okozza, és ennek megfelelő kezelést fog indítani.

        Tisztelettel: Dr Csősz György szülész-nőgyógyász szakorvos.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2008-06-10 11:13:55; Megválaszolva: 2011. július 29., 13:31

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Jó napot.A problémám a következő: Másfél éve szültem a harmadik gyermekemet,azután el lettem kötve.Már ugyanígy másfél éve nem jött meg a mensesem,de minden hónap elején( akkor lenne időszerű)ugyanúgy görcsölök. Pár napja azt...
        Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Nagyon szépen köszönöm gyors válaszát, amit a legutóbbi kérdésemre kaptam, melyben írtam Önnek édesanyámról, akit 2018.08.15-én műtöttek méhrákkal. A mai napon sikerült beszélni édesanyám...
        Tisztelt Dr. Szalóczy Péter! Édesanyám 63 éves, 2018. augusztus 15-én műtötték méhrákkal. Pénteken kaptuk meg a szövettan eredményét, amit nem tudunk értelmezni. Az orvosával csak jövő héten tudunk beszélni. Nagyon hálásak lennénk, ha...
        Tisztelt doktorúr/doktornő A héten voltam orvosnál hüvelyi panaszok miatt amik akkor enyhültek nem talált semmi kórossat tapintásra sem uh on az orvos viszont 2 napja nagyon felerősödtek a tüneteim: hüvelybe végbélbe nyilaló fájdalom a...
        Tisztelt Dr.! Több mint egy hete késik a menstruációm, terhességi teszt negatív. Egy stresszesebb időszakomban vagyok, illetve nemrég kezdtem három műszakban dolgozni. Néhány héttel ezelőtt edzeni is elkezdtem. Van okom aggódni, vagy ezek a...
        Üdvözlöm! Párommal az első babánkat tervezzük. Augusztus 28.-án volt a menstruációm első napja, kiszámolva a peteérést, folyamatosan próbálkoztunk! Kalkulálásunk szerint, ha sikeres volt a megtermékenyülés, akkor a napokban történik...
        Tisztelt Doktornő! Két napja a barátom megujjazott, és éreztem hogy fáj és verzett is. Egyből abbahagytuk, de aznap és másnap is vereztem akkor csak barnás volt, most viszont piros a vér és elég bosegesnek mondanám. Ez mitől lehet? El fog...
        Tisztelt Doktornő! Régebb óta érzek viszketést intim tájon. Semmilyen bőrirritáció, pirosság, hólyag nem jelentkezett. Először azt hittem gombás fertőzés, canestent használtam. De a viszketés nem múlt el. Mi lehet ez, mivel...
        Tisztelt Doktor Úr! 50 éves nő vagyok. Az utolsó menstruációm 2017 novemberében volt. Már 2015 óta voltak kimaradozások. Szintén 2017 novemberében voltam utoljára rákszűrésen, amelynek P1-es lett az eredménye. Hüvelyi ultrahang vizsgálaton...
        Tisztelt Doktor Úr! Páromnak évek óta szemölcsök vannak a nemi szervén, kb 15-20éve szedtek is le neki, de azóta is elő-elő jön 1-1. Vett ACETOCAUSTIN-t, amit szokott időnként használni 1-2hétig (olyankor addig nem vagyunk együtt, azt mondja...