• Abortusz utáni vérzés?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tiszelt doktor Úr/Nő Azzal a kérdésel fordulok magához ,hogy március 3.án volt egy abortuszom angliában egy magánklinikán 6 hetes 2napos volt a terhesség kaptam utána antibiotikumot amit másnap reggel kellet bevennem 4 tablettát.Utána 2 napig véreztem nagyon kevés vérzésem volt elég volt  tisztasági betét használnom    görcseim egyáltalán nem voltak.Utána március 10.én és 11.én volt megint egy kisebb vérzésem de minimáis mennyiségű ismét alvatt vér nem távozott .De ma reggel ahogy felébretem azok a tünetek voltak, mint mikor megjön egy kicsit fájdogált a hasam raktam is be egy betétet megmostam a fogam elmentem wcre s meg is jött ,mint amikor régebben vártam de még csak most 14.napja ,hogy volt a műtét. Ez normális? mert azt olvastam ,hogy 4-6 hétre rá kell ,hogy megjöjjön.Nagyon izgulok ,mert itthon nem vagyok biztosított s most intézem a biztosítást ,de mit tanácsol elmenjek egy privát nőgyógyászhoz még elintézem a tbém vagy nem kell aggodnom ez így normális?

        WEBBeteg szakértő válasza a terhességmegszakítás témában

        Kedves Hölgyem!

        Bár valóban a műtét után általában 4 héttel jön meg a vérzés, de amennyiben a vérzés normál mensesnek felel meg, nem kell aggódnia. Ha erőssebben görcsölne, vagy alvadékos, bő vérzése lenne, vagy eéhúzódó lenne a menses, esetleg láz, vagy a teljes has fájdalma, hányinger, hányás jelentkezne, akkor érdemes lenne visszamennie kontollra hamarabb. Egyébként 4-6 héttel a műtét után ráér.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Piros Zsuzsanna
        általános orvos, fül-orr-gégész

        Dr. Piros Zsuzsanna
        Kedves Kérdezőnk!
        Amennyiben elégedett volt a válasszal, kérjük, támogassa a rovat működését egy emelt díjas SMS elküldésével. Az SMS díja bruttó 329 Ft.
        Kérjük, küldje el a WB szót a következő telefonszámra:

        06-90-642-541
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2010-03-18 23:41:59; Megválaszolva: 2010. március 18., 23:41

        Tudjon meg többet: terhességmegszakítás
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr!!! Szeretnék érdeklődni, hogy ha a méhnyakban kevés szabad folyadék van 18x5mm átm-ben, az mit jelent, normális vagy valamiféle eltérés?! úgy, hogy előtte héten volt meg a menszeszem, durva alhasi görcsökkel végig az...
        Tisztelt Doktor Úr! 14 évesen kezdtem fogamzásgátló tablettát szedni. 11 évesen kezdődött a menstruációm, de sosem volt szabályos,nagyobb szünetek voltak.Úgy érzem emiatt nem fejlődtem ki eléggé. Így most a fogamzásgátló tabletta...
        Kedves Doktor Úr! 18 éves, szűz lány vagyok. Már több hete nagyon viszket a nemi szervem környéki terület, elsősorban a csiklóm, és valamelyest a hüvelyem tájékán. Canesten krémet használok, miután bekrémezem vele, általában...
        Tisztelt Doktor úr! Nálam is diagnosztizáltak HPV NA típust és az orvos Isoprinosine nevű gyógyszert írta fel, de nem tudom pontosan hogy kellene szedni, mi a megfelelő kúra, mert telefonon beszéltünk, nem értettem pontosan, azóta pedig nem...
        Tisztelt Szakértő! Azzal a problémával fordulok Önhöz, hogy volt egy vetélésem július elején. Azóta háromszor volt menzeszem, az első kettő a vetélést követően 36-36 napra jött meg, aztán 46 napra....ekkor mielőtt a harmadik menzeszem...
        Kedves Doktor Úr! Az lenne a problémám hogy szedek már elég régóta fogamzásgátlót, de most kb 4 napja Rantudil forte kapszulát kell szednem napi 2*1-et és pantoprazol gyomorvédőt napi 1-et este és az estit a fogamzásgátlóval együtt veszem...
        Kedves Doktor Úr! 13.-a a menzesz első napja óta szedem a Mistral fogamzásgátló tablettát. Előtte egyáltalán nem szedtem még tablettát. 13.-a óta nem szűnt meg a vérzésem a mai nappal együtt már 9. napja. Változó van, hogy este erősebb...
        Jó estét ! holnap lesz két hete (csütörtökön) hogy a barátnőm menstruációja véget ért és együtt is voltunk csütörtökön be is szedte a gyógyszert egész keddig kedden is együtt voltunk(de nem élveztem akkor belé) majd szerdán...
        Tisztelt Doktor Úr! 41 éves nő vagyok. A problémám az,hogy 11 napja nem jött meg a menstruációm. Eddig még nem volt késés a menzeszemben,inkább 3-4 nappal előbb jött meg,ez volt a jellemző. A terhesség teljesen kizárható. Mostanában...
        Tisztelt Doktor Úr! Olyan problémával fordulok Őnhöz hogy az elmúlt két napban barna hüvelyi folyást tapasztaltam. Nem erős csak maszatoló. Nem tudom hogy befolyásolhatja e hogy SM betegséggel diagnosztizáltak egy hónapja és betaaferont...
        Kedves Doktor Úr! A férjemmel babát tervezünk.A menstruációm soha nem volt rendszeres,de volt már 8 évvel ezelőtt egy méhen kívüli terhességem.Augusztus 6-án volt az utolsó menzeszem. Orvosnál voltam Provera tablettát szedtem 10 napig.A...
        Tisztelt Doktor Úr! Most kezdtem meg 3. hónapja szedni a Rezia fogamzásgátló nevű tablettát. A betegtájékoztatóban az szerepelt, hogy az első naptól kezdve úgy leszek védett, ha a menstruáció első napján kezdem meg a gyógyszer szedését....
        Tisztelt Doktor Úr! Júniusban 6 hetes terhesen volt egy vetélésem, műtéti befejezéssel. (Az oka nem derült ki). A terhesség előtt rendszertelen ciklusaim voltak (30-40 nap), valamint ovulációtól PMS tüneteim is jelentkeztek, főleg...
        Kedves Doktor úr! Jelenleg a gyógyszertárakban nem lehet utrogestan hüvelykapszulát kapni, csak tablettát. Olvastam, hogy a tabletta nem hat olyan jól és a májra is káros hatással lehet. Mit tegyek? Lehet az orális tablettát hüvelyben...
        Jó Napot. Voltam nőgyógyászati szűrésen és értesítettek, hogy a rákszűrés újra kell csinálni mert az eredmény nem lett jó. A papíron az volt írva,hogy hámrendellenesség és LSIL (enyhe). Ez mit jelent? Mert az orvosom nem magyarázta el.
        Tisztelt Uram! Emlőcisztáim vannak, amiket kb. 12-13 éve UH-n követünk, mert nagyobbak a szokásosnál, sőt, most már kb. évente le is kell szívni (a kenetek mindig C2-k). 47 éves lévén a ciklusom nagyon lerövidült, 16-24 napos ciklusaim...
        A párommal most kezdtük el a Pharmatex hüvelykúpot 9 napja,és ma narancssárga színű (lehet a kúptól lett más színű) "menstruációm" volt de nem sok épp egy kevéske. Ez minek lehet a jele vagy előjele? Esetleg beágyazódás? Az utolsó...
        Tisztelt Doktor Úr! 41 éves koromban az akkori nőgyógyászom javaslatára Mirena spirált helyeztek fel a méhembe, mivel méhem enyhén növekedett. 5 év után már nem került vissza, ugyanakkor a petefészkeimben néhány cisztát a méhemben pedig...
        Tisztelt Nőgyógyász! Szeretném a segítségét kérni a 2 hormonvizsgálati eredményem értékelésében. 25 éves vagyok. Menstruációm elég erős, viszonylag sokáig tart (kb. 8 nap) a ciklusom 27-28 napos, pontos. Kisbabát szeretnénk, de már...
        Tisztelt Doktor Úr! Kérdéssel fordulok Önhöz. Kb. 2 hónappal ezelőtt diagnosztizálták a helyi nőgyógyászaton a miómámat. A méhem tetején helyezkedik el mint egy sapka. Spirálom van felhelyezve évek óta védekezésnek. Pár hónapja nagyon...