• Normális az abortusz utáni menstruáció?

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Október 28-án volt egy abortuszom. Utána kb. 1 hétig véreztem. Majd semmi probléma. A műtét után elvoltam a műtétet végző orvosnál, aki megállapította, hogy minden a legnagyobb rendben van. Kérdeztem, hogy szexuális életet mikor lehet élni. Mondta, hogy már lehet, csak óvszerrel. A műtétet követő harmadik héten szexuális életet éltem, mellyel nem is volt semmi gond. Élveztem és még fájdalmam sem volt. Majd a következő nap estére menstruáció jellegű vérzésem kezdődött. Ez még nem is lenne gond, csak úgy hallottam, hogy az első menzesz a műtét után 5-6 hét múlva jelentkezik. Ez most nálam rendes menstruáció, vagy valami problémám jelentkezett ezzel. A furcsa az egészben az, hogy a végzésem sok, ami eddig nem volt jellemző. Sőt mikor a wc-re megyek, szinte folyik belőlem. El kell-e mennem nőgyógyászhoz, vagy várjak még pár napot, vagyis várjam meg a menstruáció egy hetét? A hat hetes kontrollra csak december 16-ára kaptam időpontot.

        WEBBeteg szakértő válasza a rendellenes menstruáció, abortusz témában

        Nem szokás kisműtét után 2-3 héttel már szexuális együttlétet engedélyezni, mert ilyenkor a méhszáj még nem záródott tökéletesen, de most nem ez a fontos. Nem tudom, mitől lehet a vérzés, de az is lehet, hogy normál menses jelentkezett, ha ez nem csillapodik, és túl bő, esetleg alvadékos vérzés jelentkezne, akkor már holnap menjen el egy vizsgálatra, hogy megbizonyosodjanak, nincs semmi probléma.

         

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.


        Kedves Kérdezőnk!
        Amennyiben elégedett volt a válasszal, kérjük, támogassa a rovat működését egy emelt díjas SMS elküldésével. Az SMS díja bruttó 329 Ft.
        Kérjük, küldje el a WB szót a következő telefonszámra:

        06-90-642-541
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2009-11-26 21:26:13; Megválaszolva: 2009. november 26., 21:26

        Egészség? Betegség?

        Nézze meg a WEBBetegen!

        Ezt olvasta már?
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! Érdeklődnék, hogy milyen esetben támogatja az OEP a kisajak hipertrófia, azaz a megnagyobbodott kisajkak kisebbítését. Ti. ilyen problémával küzdök (orvos nem diagnosztizálta így a panaszt, én találtam, hogy így...
        Tisztelt Dr. Kiss György! Már 8. napja tart a menzeszem, ami még mindig elég erős, közben 3 napig alhasi görcseim is voltak. Normál esetben 5 napig szokott tartani, közepes szintű vérzéssel. Érdeklődnék, hogy mi ilyenkor a teendő? Várjam...
        Tisztelt Doktor Úr! 61 éves vagyok és még mindig vérzéssel kínlódom!A nőgyógyász akihez járok már többször javasolt méheltávolítást,de én még ebben a korban is tiltakozom a műtét ellen.Az unokatestvérem,aki túl van a műtéten annyit...
        Tisztelt Doktor Úr! Azzal a problémámmal fordulok Önhöz, ami lehet, hogy teljesen alaptalan csak én aggódom túl. Néhány napja elvesztettem a szüzességemet, és az aktus elején, az előjátéknál nem védekeztünk, tartok attól, hogy az...
        Tisztelt Nőgyógyász! Szeretném a segítségét kérni. 19 éves lány vagyok, nagyon későn jött meg (tavaly) és azóta is 4-5 hónaponta szokott megjönni, ezért elmentem egy nőgyógyászhoz.Ő hormonvizsgálatra küldött, már az eredményeket is...
        Jo napot kivanok. Egy fontos kerdessel jovok onhoz. A baratnomnel ,normalis korulmenyek kozott a menstruacionak vasarnap ,az az 4 nap mulva kellene jelentkeznie, azonban vasarnap este/ hetfo reggel ota (tehat szinte egy hettel hamarabb) ,meg ma is (csutortok)...
        Üdvözlöm Doktor úr! 2014 augusztus 10. szültem első kisbabámat. Akkor a nőgyógyász azt mondta: első menstruáció után érdemes rákszűrést végeztetni. Lassan hét hónapja nem jött meg a mentruációm (szoptatok). Olvastam, hogy ez más...
        Tisztelt doktor úr! Elkezdtem szedni 2015. február 2-án a Yasminelle filmtablettát. Mind a 21 tablettát bevettem, pontosan, nem hánytam, nem volt hasmenésem, sem egyéb panaszom, azonban nem jelentkezik vérzés 3. ( február 25 - szerda) tabletta...
        Tisztelt Dr. Kiss György! Annyi "rémhír" terjed az interneten, hogy muszáj vagyok Öntől kérdezni, bármennyire is nyomasztó. December 13-án voltam együtt a párommal, előfordulhat, hogy némi előváladék került hüvelyembe, de még az sem...
        Tisztelt Doktor! Segítségét szeretném kérni és véleményét!Pajzsmirigy alul működéssel szenvedek több éve, letroxot szedek 75 mg-ot.Abbahagytam a fogamzásgátló szedését mert babát szeretnénk. most hónapba 21. napon majdnem megjön...
        Tisztelt Doktor úr! 8 évvel ezelőtt azért kezdtem el szedni a fogamzásgátlót mert rendszertelen volt a menzeszem most viszont abba kellett hagynom a szedését az utolsó tabletta után voltam együtt a párommal utána megbetegedtem de az utolsó...
        Tisztelt Doktor Úr! Már hónapok óta furcsa állagú folyásom van. Nem zöldes, nincs kellemetlen szaga, nem érzek viszketést, tehát nincsenek gombásodásra utaló tüneteim. Ezzel fordultam nőgyógyászhoz, aki vett kenetet és abból kimutatták,...
        Tisztelt Doktor Úr! Az elmúlt 4 évben 3-szor fordult elő,hogy nőgyógyászati vizsgálaton 3 különböző nőgyógyász is úgy ítélte ránézésre,hogy elváltozások vannak,levettek mintát is,mégis mikor rá pár napra kijött a lelet,mindig...
        Tiszteletem! az lenne a kérdésem hogy barátnőm 2 hete szedni az iamna fogamzásgátlót és a mai napon közösültünk és benne mentem el! lehet-e valami rosszabb következménye ? vagy menyire lehet védet e 2 hét után?
        Tisztelt doktor úr! A problémám a következő: 16 éves korom óta van méhszájproblémám, melyet rendszeresen kezeltek. Második gyermekem születése óta rendszeresen együttlét után vérzek. Körülbelül egy évvel ezelőtt lett felhelyezve egy...
        Tisztelt Doktor Úr! Évek óta szedek fogamzásgátlót (mercilon) kisebb megszakításokkal. A levél 11. szemét elfelejtettem időben bevenni, másnap pótoltam kb. 14-15 órával később. A gyógyszer tájékoztatója azt írja, hogyha a levélen a...
        tisztelt dr ur problemam kozel masfel eve tart, ami idonkent megjeleno huvelyi viszketessel kezdodik, huvelyi szarazsaggal, fajdalmas sexualis egyutlettel, mindket tunet lassan kiterjed a kis ajkakra, a kulso nemi szervek nyalkahartyajara is. mar mososzer...
        Kedves Dr Úr! Körülbelül 3 hónapja élek aktív nemi életet, és elkezdtem szedni a Pharmatex hüvelykúpot. Az elején semmi gondom nem volt vele, de kezdem ugy érezni mivel ezt szedem ( heti 3-4 alk) hogy besokalt a szervezetem. Az utóbbi 3-4...
        Üdvözlöm Doktor Úr! Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy a terhességgel szembeni védettség fennáll-e az esetemben? Január elején kezdtem el fogamzásgátlót szedni(elizette), azonban az utolsó előtti szemet 12 óránál később vettem...
        Kedves Doktor úr! Mellproblémaval fordulok Önhöz. Gondolom rengeteg nő szenved ezzel a problémával, nekem megis új a helyzet és nagyon remélem,hogy sikerül termeszetes uton megoldanom. Mindig szep, formas melleim voltam.Büszke voltam rájuk. Soha...