• Has alatti fájdalom

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Jonapot Kedves Doktornő!Szeretném ön véleményét kikérni.20án megvolt a mestruáciom,24elmult és volt olyan tüneteim,mint aki terhes,mert émelyegtem napközbe mint aki nemevett...meg nem birom most a öblitöm szagát..De le tettem rolla mert igy kicsi az esélye hogy az legyek.Most mentem vissza dolgozni mert leállás volt és ma nagyon megfájdult a hasam alja és feszes,elmentem wc-re és akkor figyeltem fel hogy sárga folyásom volt olyan nyulos és utána kicsi vér is jött ki..én arra gyanakodok hogy az emelés miatt van..sajna nehéz kell ládákat emelni..most is nagyon feszes és fáj a hasam alja.Magaszerint milehet?Ha terheség akkor gondolom elis fogok vettélni..Mit tudnék csinálni?Mert ha magaszerint az emeléstöl akkor igy bizti nemleszek terhes?Mégegyet megszeretnék kérdezni,hogy jo e ha fogamzásgátlot szedek 3honapig és abba hagyom,ez tényleg segithet terheségbe esni?több mint 1és féléve szeretnénk..vagy probáljam meg az elevittet? Kösszönöm ellöre is a vállaszát..

        WEBBeteg szakértő válasza a meddőség témában

        Kedves Hölgyem!

        Szerintem egy hüvelyfertőzése lehet, ezért vannak alhasi fájdalmai, és folyása. Azt javaslom, hogy forduljon nőgyógyászhoz. Fogamzásgátlót semmiképpen sem kell szedni, hanem kivizsgálásra kell menni egy meddőségi centrumba. ez egy éves sikertelen próbálkozást követően már indokolt.

         

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        Dr. Csanádi Gábor
        urológus, andrológus

        Dr. Csanádi Gábor
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2009-08-29 21:23:58; Megválaszolva: 2009. augusztus 29., 21:23

        Tudjon meg többet: meddőség
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Úr! Ez az első hónap, hogy elkezdtem fogamzásgátlót szedni (Dienille) most van gyógyszerszünetem, és ilyenkor kellene megjönnie is, nem? A gyógyszerszünetem 5. napján vagyok már.. ha a 8. nap sem jön meg, folytathatom újra a...
        Tisztelt Dr. Úr!Májusban volt egy laparoszkopias műtétem méhen kívüli terhesség miatt és a bal pete vezetekemet el is távolították sajnos!Utána a visanne tablettát kellett szednem 3 hónapig,amikor elfogyott rá2napjára vereztem2-3napig,azóta...
        Tisztelt Dr Úr!82 mm es miomam volt ami 6honapos Esmya utan 7 cm es lett.Semmilyen tünetet nem okoz,a kerdesem az lenne, hogy lehet e tovabb szedni ,ugyanis a mutetet meg nem szeretnem.A mioma elfajulhat rosszindulatuan?39 eves vagyok.a valaszat elore is...
        Tisztelt Webdoktor! Februárban alhasi görcsökkel elmentem nőgyógyászhoz.Akkor semmit nem találtak csak a rákszűrés eredménye lett gyulladás amit fél év múlva újra vizsgálni kellett volna. Mivel a görcsök ismétlődtek kaptam a...
        Tisztelt Doktor Úr! SLE-es, Imuránt szedő, miómás, 49 éves nő vagyok. Soha eddig nem tapasztalt barnás folyásom van a rendes menszeszem után is több nappal. Ami mellé egy égő érzés is társul a hüvelyemben. Az orvosom szabadságon van,...
        Harmadik hete hetente egyszer1-2 napra visszajön a vérzésem. Barnás, pecsételő, majd puros majd elmúlik. A családban nagymamám méhnyakrákban halt meg. Izgulok. Mostanában sokat idegeskedem. Nem tudom, hogy ez okozhetja-e?
        Tisztelt Doktorúr/Doktornö! Koszonom, hogy kerdezhetek. A problemam az,hogy nemi egyuttletek utan a huvelyben gyulladasos, ego, csipo erzesem van. Mindig volt ilyen problemam. Kivizsgaltak mar többször, a ferjemet is. Nem talaltak gondot. A tunetek...
        Üdvözlöm! Múlt hét szombati strandolásnak meg lett az eredménye; több mint valószínű hüvelygomba. Vasárnap már fura érzés volt egésznap a vizelés, majd a közösülés sem volt kellemes. Hétfőtől pedig jött a hüvelybemenet körüli...
        m! Azért fordulok Önhöz tanácsért, mert bár voltam személyesen is nemrégiben nőgyógyászati vizsgálaton, de nem kaptam semmilyen megoldást a problémámra. (20 éves vagyok, nemi életet még nem éltem!) Az idei év augusztus 22.-e óta szedek...
        Kedves Doktor Úr! 5.hónapja élek Németországban és körülbelül három hete voltam otthon és természetesen nőgyógyászati vizsgálaton is voltam. Ott minden rendben volt. Kértem fogamzásgátló tablettát is. Visszaérkeztem Németországba, és...