• Hosszú menstruáció és nagy alvadt vér darabok

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt doktor nő!!! Én egy 17 éves lány vagyok aki nem rég, 1 hónapja esett át egy abortuszon. Az abortusz után nem volt semmi baj, ki tisztultam stb. Viszont most nem rég meg jött és azóta folyamatosan rengeteg vért dolgoz ki a szervezetem már 6 napja. A menstruációm alatt sok alvadt vér jött ki belölem köztük két igen nagy darab melynek kb. az átméröje 2,5-3 cm. Ön szerint ez normális??? Az én véleményem szerint igen sok vért vesztettem. A házi orvosom most küldött el vérvételre, hogy nincs-e vér szegénységem ezek után. Nagyon meg vagyok ilyedve. Még egy olyan kérdésem lenne, hogy el tudok vérezni??? Tehát ebböl lehet komolyabb problémám??? Elöre is köszönöm a segitségét.

        WEBBeteg szakértő válasza a bő menstruáció témában

        Kedves 17 éves!

        A háziorvos nem tud sokat segíteni azzal, hogy vérvétellel megállapítja, hogy vérszegény lett. Írhat fel vasat, de attól nem múlik el a vérzés. Mivel ennyire erősnek érzi a vérzést, és alvadékok is távoztak, javaslok mihamarabb egy nőgyógyászati vizsgálatot, hogy ellenőrizzék a méhét, a bennékét, és a nyálkahártya vastagságát, hogy szükség esetén gyógyszeresen, esetleg kisműtéttel kezeljék.

        Igen, azt jól érzi, hogy bizony lehet túl sok vért veszíteni, először szédülés, gyengeség jelentkezik, és bizony, shockos állapotba is lehet kerülni, de ehhez nagyon bő vérzésnek kell lennie. Kb. olyan, hogy amikor feláll valaki, akkor folyamatosan érzi, hogy folyik a vér, és nagy (mondjuk 5 cm-es) alvadék távozik több napon, héten át. Szerintem ezt ne várja meg, lehet, hogy Önnél több hét lenne, amíg mondjuk már szédülne, inkább hamarabb menjen el egy ellenőrzésre.

         

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.


        Kedves Kérdezőnk!
        Amennyiben elégedett volt a válasszal, kérjük, támogassa a rovat működését egy emelt díjas SMS elküldésével. Az SMS díja bruttó 329 Ft.
        Kérjük, küldje el a WB szót a következő telefonszámra:

        06-90-642-541
        PharmaPlaza

        Kérdés: 2009-07-05 11:30:11; Megválaszolva: 2009. július 05., 11:30

        Tudjon meg többet: bő menstruáció

        Egészség? Betegség?

        Nézze meg a WEBBetegen!

        Ezt olvasta már?
      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Üdvözlöm! 30éves vagyok és férjemmel tervezzük a második babánkat.Nem is védekezünk már.Miután erős hányinger,hányás és alhasi görcsöcskék,sűrű vizelési inger és áttetsző folyás jelentkezett vettem egy terhességi tesztet....
        Kedves Doktor Úr! A véleményét, tanácsát szeretném kérni. 40 éves vagyok, kétszer szültem, legkisebb gyerekem 15 éves. 35 éves koromtól nem szedek fogamzásgátló tablettát. 20 éve tudok a „méhszájsebemről”, amit 1-2 évenként...
        Tisztelt Doktor úr. Az a problémán,hogy körülbelül 1,5 hónapja a menstruáciom 2 hetente jelentkezik és sötét barnás- vöröses.Ennek mi lehet az oka?Valami gyulladás vagy hormon zavar van a?Mit tehetnék:
        Tisztelt Doktor úr! 39 éves anyuka. Két iker lány édesanyja. (17 évesek) Önnél születtek Pécset. Szoptatásuk hamar abba maradt. A tejem elapadása után a jobb mellbimbóm befelé fordulóvá vált. Igaz csak pár hónapig. Az Ultrahang eredmény...
        Jó Napot kívánok Doktor Úr! Hamza Eleonóra vagyok 18 éves, nekem ez előtt 2 évvel volt sajnos egy vetélésem ami abortusszal ért véget és az abortusz óta szóval 2 éve a menstruációm folyamatosan zavaros 3 havonta van havi vérzésem.voltam...
        Tisztelt Doktor Úr! Szedek egy bizonyos Stodette nevű fogamzásgátló tablettát. Az első levéllel beszedtem. A tájékoztatón az szerepel, ha a ciklus első napjától szedem, akkor azonnal védelmet nyújt, már az első naptól. Ez valóban így...
        Tisztelt Doktor Úr! A következő tünetek alapján mire következtet, mi lehet a bajom? Hormonprobléma? A menstruációm 2 éve rendszertelen, úgy 1,5 évig két hetente, utóbbi időben 21 napra jött meg. Elég szőrös vagyok, szinte mindenhol, nő...
        Kedves doktor ur/ no ! Aval a problemal fordulok onhoz a mult ejszaka a bal oldali petefeszkemben eros fajdalmat ereztem ez a fajdalom kihatott a gyomromra is. Olyan volt mintha tobb szaz tut szurkaltak volna belem. Ha meg mozdultam annal nagyobb volt a...
        Tisztelt Doktor Úr! 2013. novemberében kezdtem el szedni a Symicia-t, akkor voltam vizsgálaton is.Ahogy elkezdtem szedni, 3hétig tartott a menstruáció (de nem erősen) Előtte kb 1héttel esemény utáni tablettát (Rigesoft) kellett bevennem, így...
        Tisztelt Doktor úr! Olyan problémával fordulnék Önhöz, hogy pár hete a csiklóm be van duzzadva, és nagyon érzékeny. Higiénikusnak tartom magamat, és nem értem mitől lehet ez. Amikor van egy minimális folyásom akkor még rosszabbnak érzem,...
        Tisztelt Doktor Úr!Másfél hete műtöttek méhnyak polippal.A műtét során küret ürítés is történt.A kérdésem az lenne hogy mikor kezdhetek el sportolni(intenzív táncos aerobik),vagy biciklizni?Nemi életet műtét után hány héttel lehet...
        Tisztelt Doktor Úr! Két hete tetettem fel a hurkot,sajnos a nevét nem tudom.Azóta is erős vérzésem van.Azt szeretném tudni,hogy ez normális-e? Semmilyen fájdalmam vagy görcsöm nincs. Válaszát előre is köszönöm. Tisztelettel:Mné
        Kedves Vàlaszadó! Az a problémám, hogy nem akar múlni a menstruációm, de ez ennél összetettebb. Általában 7 napig szokottvtartani, és az első 3 napban erős. 4 éve menstruàlok, bár eléggé rendszertelen, àltalàban 30-31 napra jön meg,...
        Üdvözlöm! Szeretnék segítséget kérni. Voltam itt a lakhelyemen már 3 nőgyógyásznál,de nagyon lekezelően bánnak az emberrel, és nem túl nagy kedve van az embernek elmenni. Tudom, hogy muszáj leszek, de előtte megkérdezném Öntől is mit...
        Az lenne a kérdésem hogy ha 1 hét utána veszi be az esemény utáni tabletát akkor az hathat-e még? és ha igen mennyi az esélye? köszönöm!
        Tisztelt Doktor Úr! Augusztus végén császármetszéssel szültem. A menstruációm decemberben és januárban megjött, kb. 35 napos ciklusra. Viszont februárban kimaradt. Nemi életet nem éltem. Még szoptatok. A kérdésem az lenne, hogy miért...
        Tisztelt doktor úr! Szeretném a véleményét kérni arra vonatkozóan, hogy esetemben muszáj-e megműteni a petefészek cisztát? Úgy gondolom, az előzmányekről is tájékoztatom kell, ha pontos választ szeretnék, tehát íme,...
        Tisztelt doktor úr!Aggódom, mert nem jött meg a menstruációm annak ellenére sem , hogy kaptam injekciót amitől meg kellett volna, hogy jöjjön. Decemberben volt 2 altatásos műtétem (légmellem volt) ekkor a műtét után abbahagytam a tabletta...
        Tisztelt Doktor úr! Tavaly szeptemberben lett felhelyezve a Mirena. Nincs vele gondom, mostanra talán be is állt. A kérdésem a következő. Amióta fent van, egyértelműbben érzek és tapasztalok tüneteket a pajzsmirigyemmel kapcsolatban. Most...
        Jó napot kivánok ! Azzal a kérdésel fordulok önhöz hogy a fogamzásgátlóból egyel több szemet vettem ma be (marc.3.-dika) és hétfön kellene elfogynia (március.9.-dikén) de igy vasárnap fog el fogyni és jövöhét után kedden...