• Terhesség

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Kedves Doktornő/ÚR!

        42 éves nő vagyok.

         van két gyerekem. 18, ill.13 évesek. elváltam. újra szeretnék babát.új párom van.

         négy hónapja naponta szeretkezünk, de nem estem teherbe. azaz, márciusban terhességi jeleim -mellfeszülés-voltak, de kiderült, cisztám volt. 1 hét alatt elmúlt egy speciális gyógynövénykúrától.

          mit tegyek, hogy terhes legyek. szedek Cipralexet, ez befolyásolja -e? /azt tudom, hogy terhesen nem lehet majd.

         Gyógyszereim még Dopegyt, Elevit.

         üdvözlettel : Tímea

        WEBBeteg szakértő válasza a gyermekvállalás témában

        Kedves Timea!

        A négy hónap még egyáltalán nem hosszú idő, nem kell aggódnia. Az életkorát is figyelembe véve azonban javasolnám, hogy ha néhány hónapon belül nem lesz terhes, akkor menjen el egy meddőségben jártas orvoshoz, hogy biztos legyen a siker. Lehet, hogy minden simán fog menni, de jobb biztosra menni majd. A Cipralex nem a teherbeesést befolyásolja, de érdemes lenne pszichiáter kezelőorvosával egyeztetnie, és a nőgyógyászával közösen megbeszélni, hogy mikor, és hogyan álljon le a gyógyszerrel. Ezt persze az is befolyásolja, hogy milyen a pszichés állapota, mennyire szükséges a gyógyszer, és milyen alternatív megoldások lennének megfelelőek az Ön számára.

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-05-15 22:37:55; Megválaszolva: 2011. szeptember 30., 12:56

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor Nő! A napokban észleltem, hogy a nagyajkak bal oldalán a leg szélén szemérem domb kezdetétől a hüvely bemenetig érzékeny kis pattanás szerű dudorok vannak egyre jobban kezdet fájni,,kis égő érzést is érzek még kicsi...
        Tisztelt Dr. Úr!! segítséget szeretnék kérni nőgyógyászati leletem értelmezéséhez Has puha betapintható kórós nyomásérzékenység nincs VV.: portion ép hám r nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt nehezen megitélhető hasi...
        Tisztelt Doktor Úr, Azért fordulok önhöz mivel az elmúlt néhány alkalommal mikor lefeküdtem a párommal vérzés jelentkezett (élénk piros, híg), de semmilyen kellemetlen érzését nem tapasztaltam, és az aktus után azonnal el is múlt....
        Tisztelt Dr . Úr /Nő!! A nőgyógyászati konziliumi leletemhez szeretnék segítséget kérni öntől ez áll rajta : has puha betapintható kóros nyomásérzékenység nincs. VV.:portion ép hám. R-nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt...
        Ahogy írtam már fent még mindig panaszaim vannak. A műtét helyén jobb oldalon egy pontban fáj. Olyan érzést érzek mint ha a húgyhólyagom kiakarna szakadni, ez ilyen feszítő érzés. Emelni egyáltalán nem tudok. És a jobb oldalon zsibbadó...
        Üdvözlöm. 4 hete kezdtem el fogamzásgátlót szedni. Előtte rengeteget fájt a hasam, leginkább köldök alatt, erősen görcsölt , sokszor nyilalt a méhemtől egész lentig, mint a terhesség utolsó szakaszaban. Sokszor szédültem ezért tesztet...
        Tisztelt Doktor Úr! 2,5 év után tegnap méhnyakrákszűrésen vettem részt. A vizsgálathoz kolposzkópia is tartozott (korábbi rákszűréseken nem emlékszem ilyenre), mely során a következőt találták: "A külső mégszájnál 12 és 6 óra...
        Tisztelt Doktor úr! 3 héttel ezelőtt nőgyógyászati vizsgálaton voltam rendszertelen, megváltozott állagú menstruációs panaszokkal, ahol a hüvelyi ultrahang jobb oldali petefészek cisztát mutatott ki. Sajnos az orvos a ciszta méretét nem...
        Tisztelt dokto úr! Méheltávolításom volt. Kivártuk a férjemmel a hat hetet ahogy kell. Hat hét után szeretkeztünk de szúró fájdalmat éreztem és vérzett de csak addig egy kicsit utána nem volt vérzés. A kérdésem az lenne ez nagy baj?...
        Tisztelt Doktor Úr/Nő ! Egy pár órája észrevettem , hogy barnás , véres túrós állagú folyásom van. Fájdalmat nem érzek, de diszkomfort érzetem van vizelés után. Május 22-én volt utoljára menstruációm , ami a szokottnál rövidebb volt...