• Feszülés

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Farkas Ágnes Doktornő!

        Köszönöm a kérdésemre adott gyors válaszát. A múlt héten voltam kontrollon, amikor csináltak váladéktenyésztést. Közben az orvos megjegyezte, hogy szépen gyógyul a seb. Ma voltam az eredményért, ami teljesen negatív, vagyis jó lett. Ma is megnézte a sebem, ismét szépen gyógyultnak nyilvánította. Említettem neki a feszülést, de nem tulajdonított neki különösebb jelentőséget, azt mondta, várjunk. Dehát valami csak okozza, hiszen korábban nem tapasztaltam ilyet (kivéve persze akkor, amikor még benne voltak a varratok, mert akkor magától is feszülgetett). Nem lehet, hogy annyira hegesen gyógyult, hogy tágulásnál feszítő érzést okoz? Vagy összeforrt a méhszáj, esetleg hagytak bennem varratot, ami tovább feszít? Ön szerint mi lehet egyáltalán a hátterében?

        Köszönöm a válszát! P.M.

        WEBBeteg szakértő válasza a nőgyógyászati műtét témában

        Kedves Hölgyem!

        Akkor szerencsére megtörténtek a szükséges vizsgálatok. Ennek birtokában valóban a várakozást lehet választani. Nem valószínű, hogy túlzott hegesedésről lenne szó, inkább csak a normál gyógyulás folyamán kialakuló heg (ami minden seben is képződik) okozhat ilyen feszülő érzést. Biztosan csökkenni fog a gyógyulás során.

        Ha jól emlékszem előző kérdésére, nem mer szexuális életet élni emiatt, pedig szerintem megpróbálhatná (2 hónap is eltelt, nincs fertőzés, a seb szépen gyógyul). Lehet, hogy a félelme is elmúlna, ha így nem jelentkeznének a panaszok. Amennyiben mégis van panasz, akkor türelmesen lehet még várni.

         

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-04-01 13:42:42; Megválaszolva: 2011. szeptember 22., 13:32

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktor ur! Mar 2. honapja az a problemam, hogy rendes menstruacio helyett barnas valami jon, neha atcsap veresbe de akkor is rozsaszines, beteten alig latszik valami, vizeles/szeklet utan latni csak a wc papiron (gondolom azert mert erolkodik, kvazi...
        Tisztelt Doktor Úr! Sajnos csak a jövő hétre kaptam időpontot orvosomtól, és addig nagyon megvagyok ijedve, hogy esetleg komoly problémám is lehet. 48 éves vagyok, és van egy elég nagy méretű miómám, melyről évek óta t0 karakter. 5955...
        A párommal nem védekezünk. Mindig percről pontosan meg van a menstruációm most viszont 11napja késik,fáradékony vagyok fájnak a lábaim,hátam és a hasam is másabb a megszokottnál,terhességi teszt negatív.Mi lenne a véleménye?
        Tisztelt Doktor úr/nő! Már tavaly május óta problémáim vannak odalent, viszket, ég. Szedtem rá baktériumokat célzó hüvelykúpot, majd miután az nem hatott, megpróbáltam a Canesten Klortimazol hüvelytablettát + kenőcsöt. Ott mintha...
        Üdvözlöm!Március 16-án volt a menstrúáciom utolsó napja,5 napig volt aztán rá pár napra elkezdet barnás véres folyásom lenni,először gyenge volt napokig,közben görcsöltem,volt hogy ha leültem,feláltam a hasam alja szúrt! Most 2 nap...
        Kedves Doktor ur/ Doktorno! 10-en fontos mutetem lesz, amiamenstruacios ciklusom 20 napja. Eleg korai lenne hogy megjojjon, de mivel aznap teljesen biztosnak kell lennie, hogy nemmenstrualok, a nogyogyasz napi 1x1 norcolutot irt fel elotte 2-3 nappal...
        Üdvözlöm! Amit tudni kell rólam, hogy 30 éves vagyok, diagnosztizált IR-es és PCO-s. A menstruációm hónapokig elmaradt az utóbbi időben. Decemberben gyógyszeresen az orvosom meghozta, de azóta sem jelentkezett magától. Négy hónappal...
        Tisztelt Doktor! Novemberben szültem a terhesseg alatt is volt mar 1 23mm subserosus miomam. Aztan a szules utani 6hetes kontrollon bal oldalt 38mmes septalt cisztat talalt az orvosom. Progesteron gyogyszert szedtem.(nem szoptatok) Aztan most az aprilisi...
        Symicia,gyógyszert szedtem 9hónapig,majd abbahagytam. Meddig van mèg hatása a szervezetre,vagyis egy hónap elteltèvel mèg van minimális vèdelme vagy már teherbe eshetek?
        Egy általános vérvétel eredményéből látszik e hogyha valaki fogamzásgátló tablettát szed?