• Escapelle

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktornő/úr! Nekem lenne néhány kérdésem. Február 25.én voltam együtt a párommal, de a gumióvszer sajnos elszakadt. Igaz, elvileg nem történt baj, de a biztonság kedvéért azért még aznap elmentünk a nőgyógyászomhoz, aki egy kis vizsgálat után /ultrahang, hogy nincs-e cisztám vagy nincs-e valaki már a pocakomban/, miután nem talált semmit, felírta a gyógyszert, amit még aznap bevettem, a "baleset" után kb 6 órával. A menstruációmnak március 19.én kellett volna megjönnie, de nem jött meg. Azóta sokszor érzem azt, hogy "megfog jönni", de mégsem jön meg. Ma csináltam egy terhességi tesztet, ami egyértelműen negatívot mutatott. Holnap megyek orvoshoz és az lenne a kérdésem, hogy esetleg a teszt lehetett rossz és mégis terhes vagyok, bár azonkívül, hogy nem jön meg semmi más jele nincs? és milyen vizsgálatra kell számítanom? Előre is köszönöm!

        WEBBeteg szakértő válasza a esemény utáni tabletta témában

        Kedves Hölgyem!

        Az esemény utáni tabletta tud vérzészavart csinálni, de egy kontrollvizsgálatra egy hét késés után érdemes lenne elmenni, a terhességtől nem kell tartania.

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-30 09:34:59; Megválaszolva: 2011. szeptember 21., 20:22

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor úr! Egy nagyon kellemetlen problémával fordulok Önhöz. Pár hónapja pici izomrángások/lüktetések jelentkeztek, a vádlimban, combomban, karomban, hasamban. Egyet-kettőt lüktet, aztán sokáig semmi. Később észrevettem, hogy a...
        Üdv Mónika vagyok van 2gyerekem az ők születésük előtt is problémám volt a menstruációmmal már kb 13 éve nincs vérzésem 1éve szedtem fogamzásgátlót akkor a gyószertől rendszeresen volt de már nem szedem és azóta nem menstuálok ja és...
        Tisztelt Doktor úr! Inzulinrezisztenciám, PCOS-em és pajzsmirigy alulműködésem van. Rendszeres gyógyszerek: Eucreas (2*1), L-Thyroxin 50 mikrogramm napi 1 Eddig átlagosan a ciklusom 30 napos volt, rövid (3 nap) és nem erős menstruációval,...
        Tisztelt címzett. 16éves vagyok, párommal 12.-én együttlétet létesítettünk. Előtte utoljára húsvétkor volt intim kapcsolatom. Menzeszem e hónapig tökéletes, pontos volt. E hónap 9.-én kellett volna megjönnie, ma 6.napja késik. Párommal...
        Tisztelt Doktor Úr!! Hatvan éves nő vagyok, anyuka, nagymama és tanárnő, és nőgyógyászati betegségem kapcsán kérek tanácsot, értelmezési és megoldási segítséget. Júniusban mintavétel történt a méhemből. Két kaparékról szól a...
        Tisztelt Doktor Úr! Vesekő miatt nemrég 5 napig antibiotikumot kellett szednem, ami sajnos rám sincs jó hatással, de most elmaradtak a szokásos nőgyógyászati panaszok. Azonban éreztem, hogy valami nem stimmel, kevés, barnás folyásom volt, így...
        Üdv! Anna vagyok 18 éves ! Abban kérem segítségét , hogy lassan 3 hónapja kimaradt a vérzésem, 13 éves koromban jött meg először! Már volt barátom, de terhes nem lehetek mivel már nincs és nem élek nemi életet ! Vállamon, és arcomon az...
        Tisztelt Doktornő! Medserv+ szűrésem eredménye kenet: negatív, hr HPV tipizálás: negatív. Viszont a reaktív és reperatív jeleknél be van jelöve a Metaplasia és a Regenerátió. Ez mit jelent? Aggódnom kell miatta? Emailen kaptam az eredményt,...
        Tisztelt Doktor úr! Medserv+ szűrésem eredménye kenet: negatív, hr HPV tipizálás: negatív. Viszont a reaktív és reperatív jeleknél be van jelöve a Metaplasia és a Regenerátió. Ez mit jelent? Aggódnom kell miatta? Emailen kaptam az...
        Jó estét kívánok. Nekem olyan kérdésem lenne h.hüvely gombának megfelelő panaszaim vannak. Vettem Canesten Uno hüvely kupot de csak olyan kupot kaptam amihez krémet nem tudtak adni. Itthon találtam Canesten krémet a fiókba. Nem figyeltem a...