• Kimaradt fogamzásgátló tabletta

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő!

        Vasárnap estére hányásos, hasmenéses betegséget kaptam el. Mivel többször hánytam az este folyamán, így nem mertem bevenni a regulon fogamzásgátló tablettámat, amit este 8 órakor szoktam bevenni. Másnap (hétfő) délelőtt már jobban voltam, úgyhogy pótoltam a gyógyszer bevételét, fél11 kor. Aznap este (hétfőn) a szokásos időben bevettem 8 órakor a gyógyszert.

        Ma (kedd) reggel arra keltem fel, hogy kevés barnás véres folyásom van.

        Azt szeretném kérdezni, hogy ezt a gyógyszer nem időben való bevétele és pótlása okozhatta?

        Előre is köszönöm válaszát, Nikolett

         

        WEBBeteg szakértő válasza a fogamzásgátló témában

        Kedves Nikolett!


        Valószínű, hogy a betegség, és a hiányzó gyógyszer okozz a barnás váladékozást. Mindenesetre alkalmazzon legalább egy hétig kiegészítő védekezést, és ha nem múlik a barnás folyás, esetleg viszketés, irritáció társulna hozzá (ami utalhat fertőzésre), akkor forduljon nőgyógyászhoz egy vizsgálatra.

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-24 14:50:27; Megválaszolva: 2011. szeptember 19., 10:43

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor úr! Inzulinrezisztenciám, PCOS-em és pajzsmirigy alulműködésem van. Rendszeres gyógyszerek: Eucreas (2*1), L-Thyroxin 50 mikrogramm napi 1 Eddig átlagosan a ciklusom 30 napos volt, rövid (3 nap) és nem erős menstruációval,...
        Tisztelt címzett. 16éves vagyok, párommal 12.-én együttlétet létesítettünk. Előtte utoljára húsvétkor volt intim kapcsolatom. Menzeszem e hónapig tökéletes, pontos volt. E hónap 9.-én kellett volna megjönnie, ma 6.napja késik. Párommal...
        Tisztelt Doktor Úr!! Hatvan éves nő vagyok, anyuka, nagymama és tanárnő, és nőgyógyászati betegségem kapcsán kérek tanácsot, értelmezési és megoldási segítséget. Júniusban mintavétel történt a méhemből. Két kaparékról szól a...
        Tisztelt Doktor Úr! Vesekő miatt nemrég 5 napig antibiotikumot kellett szednem, ami sajnos rám sincs jó hatással, de most elmaradtak a szokásos nőgyógyászati panaszok. Azonban éreztem, hogy valami nem stimmel, kevés, barnás folyásom volt, így...
        Üdv! Anna vagyok 18 éves ! Abban kérem segítségét , hogy lassan 3 hónapja kimaradt a vérzésem, 13 éves koromban jött meg először! Már volt barátom, de terhes nem lehetek mivel már nincs és nem élek nemi életet ! Vállamon, és arcomon az...
        Tisztelt Doktornő! Medserv+ szűrésem eredménye kenet: negatív, hr HPV tipizálás: negatív. Viszont a reaktív és reperatív jeleknél be van jelöve a Metaplasia és a Regenerátió. Ez mit jelent? Aggódnom kell miatta? Emailen kaptam az eredményt,...
        Tisztelt Doktor úr! Medserv+ szűrésem eredménye kenet: negatív, hr HPV tipizálás: negatív. Viszont a reaktív és reperatív jeleknél be van jelöve a Metaplasia és a Regenerátió. Ez mit jelent? Aggódnom kell miatta? Emailen kaptam az...
        Jó estét kívánok. Nekem olyan kérdésem lenne h.hüvely gombának megfelelő panaszaim vannak. Vettem Canesten Uno hüvely kupot de csak olyan kupot kaptam amihez krémet nem tudtak adni. Itthon találtam Canesten krémet a fiókba. Nem figyeltem a...
        Tisztelt Doktor Úr! Polip eltávolító mútét után az alábbi szövettani diagnózist kaptam: Polypus adenomatosus et adenocysicus endometrii. Focalis atypusos hyperplasia. Szükségesnek látja-e a méheltávolítást? Lehetséges-e más gyógymód?...
        Tisztelt Doktor Úr! 2éve küzdök folyamatos hüvelygyulladással egy drasztikus antibiotikum kúra után.Az elmúlt 2 leoltásnál 2 baktériumot,az enterococcus facialist és az e.colit muatta ki a labor.A nőgyógyász konzultált a...