• Terhesség

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő!

        27 éves vagyok. Tavaly augusztusban hagytam abba a fogamzásgátló szedését. Szeptember vége óta szinte minden hónapban csak egy olyan hét van amikor egyáltalán nem vérzek. A menstruációm nagyon erős és egy hétig tart, ha meg végre elmúlik 1 nap szünet után két nap pecsételő vérzés jön aztán megint egy kicsit erősebb aztán megint két nap szünet és megint vérzek. Orvosnál már vagy 6x voltam. Küldtek endokrinológiára de semmi. Írtak fel előszőr duphastont aztán norcolutot de semmi. Igazából nem is biztos, hogy jól szedtem, mert a sok vérezgetés miatt nem tudom pontosan behatárolni a napot amikor ténylegesen menstruálok és így a ciklus azon napját sem tudom eltalálni amikor ezeket szedni kellett volna. A párommal babát szeretnénk és legutóbb az orvos azt javasolta próbálkozzunk mert szerinte csak az fog helyrehozni. Megfogadtam a tanácsát most viszont úgy néz ki, hogy gombás fertőzésem van. Vettem pevaryl G hüvelykúpot de használni most nem tudom, mert jelenleg is vérzek (nem menstruáció) de elég erős,és nem is nagyon merem, mert félek, hogy esetleg terhes lehetek és akkor ártok a babának. A teszt szerint nem vagyok az de az 1 hetes terhességet az sem mutatja ki vagy ilyenkor még nem is árthat? Mi lehet az oka annak, hogy évente legalább 2x van ilyen fertőzésem nekem is és a páromnak is. Pedig lactacyd mosakodót és intim zuhanyt is használok. Félek, hogy ha teherbeesek ami nem is biztos, hogy könnyen fog menni az állandó vérzés miatt akkor is lesz ilyen fertőzésem. Kérem segítsen!

        Előre is köszönöm a tanácsokat.

        Üdv: Dytkeee

        WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció témában

        Kedves Hölgyem!

        1 - a gombás fertőzés kezelése nem csak az Ön dolga, párját is kezelni kell, akkor van sansz arra, hogy meggyógyuljon.
        2 - a terhességet a kezelés sem és a gombás fertőzés sem "bántja"
        3 - a vérezgetés miatt talán nem ártana egy méhtükrözés, esetleg egy eü méhkaparás, mert lehet olyan elváltozás, amit a gyógyszerek nem tesznek rendbe!

        Üdvözlettel: Dr. Bencsik András
        A kérdésre a Fókuszban a Nő! orvos szakértője válaszolt. Tovább a Fókuszban a Nő! oldalára

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-25 14:06:43; Megválaszolva: 2011. szeptember 19., 09:18

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor úr! Nőgyógyászati vizsgálat alkalmával, Ureaplasma fertőzést állapítottak meg. Úgy tudom, hogy ez szexuális úton terjed, viszont sem én sem a partnerem nem volt senki mással. Lehetséges, hogy egyéb módon kaptam...
        Tegnap előtt felelőtlenül védekezés nélkül szeretkeztünk barátommal. El is mentünk délután a 72 órás tablettáért, majd miután kiváltottam elmentem mosdóra, és időközben megjött. Ezután este bevettem a tablettát, másnap délutánra...
        Tisztelt Dr Úr/Nő! Tegnapi nap a párommal kicsit hevesebbre sikerült az együttlétünk. Óvszerrel védekeztünk és a pénisze kicsúszott a hüvelyemből. Fájdalmat éreztem majd enyhe vérzés is jelentkezett. Megnéztem magam és a kis és a nagy...
        Május 2.án megjött 6.án elmult.2 napja fájnak a melleim nagyon a bimbóim nagyon érzékenyek lehetséges hogy terhes vagyok vagy csak azért fájnak hogy nemsoká menstruálok.
        Azt szeretném megkérdezni hogy az normális e hogy HGS után nem akar ciklusom lenni 2 hónapig majd megérkezik és már 8 napja tart 12-19 .éig ?
        Kedves doktor! Én 20 éves vagyok, és 4 napja kezdődött nálam, hogy égető érzés volt mikor pisilés után ki töröltem. Most viszont, már meg néztem miért faj ennyire. És ki van pattogva az egész intim részem. Elég nagyok. Először sárga a...
        Tisztelt Doktornő! Köszönöm szépen a válaszát a mióma problémámmal kapcsolatban. Ahogy a Doktornő is írta, Anyukámnak súlyos vérzészavarokat és hasi fájdalmat okozott a miómája, a végén már vérszegény volt, ezért vették ki a...
        Tisztelt Doktornő! Kb 10 eve szedek fogamzasgatlot (Yasminelle). Egyszer mar tartottam par honapos szunetet, minden rendben ment, idoben jott meg a menstruaciom. Most is szunetet szerettem volna tartani, a gyogyszer abbahagyasa utani elso menstruacio idoben...
        Jó napot, azzal a kérdéssel fordulnék önhöz, hogy tavalyi évben tavasszal kezdődően minden második héten felfazas gyötört de addig a pontig míg antibiotikumot kellet szednem (pl véres vizelet) voltam vele nőgyógyásznál aki azt mondta, hogy...
        Tisztelt Doktor Ur! Az lenne a kerdesem hogy ha egy Nuvaring gyurut ketszer hasznaltam fel,masodjara is megvan e a fogamzasgatlo hatasa? Vagy mindenkeppen uj gyurut kellett volna felhelyeznem? Magyaran 1 gyurut hasznaltam 2 ciklus soran.