• Menses probléma

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor Úr/Nő!

        A menstruációm előtt 1 hétig barna folyásom volt, erre a nőgyógyász felírt Duphaston tablettát januárban. A gyógyszert a ciklus 14. napján kellett volna bevenni, de én úgy értelmeztem a nőgyógyászt, hogy a menstruáció utáni 14. napon. A lényeg, hogy 2 hónapnyi adagot rosszul vettem be (Az utolsó menstruációm 5 napot késett is, pedig évek óta pontos volt-ami köszönhető volt a fogamzásgátló tablettának, pedig azt is abbahagytam 1 éve) Még lenne egy e havi adagom, amit nem kezdtem el, mert most néztem utána a neten, és a 14. napot lekéstem megint. Az gond lenne ha kihagynék egy hónapot, és a harmadik hónapnyi tablettát áprilisban venném be? Lesz valami BAJOM ettől az össze-vissza beszedett gyógyszertől? Lehet ettől volt kellemetlen viszkető érzésem, és a párom nemi szervén is valami fehér viszkető réteg több napig?

        Ha helyreáll a menstruációm, akkor beszélgetek a doktorral, hogy lehet-e fagyasztást végezni egy kis seb miatt. Tudna erről felvilágosítást adni? Semmit nem mondott róla. Mi a folyamata? 

        Ilyen nyíltan nem merek a nőgyógyásszal beszélni,ezért előre is köszönöm válaszát.Tisztelettel. K. Kinga

        WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció témában

        Kedves Kinga!

        A menzesze 14 napján bevett gyógyszer és a menzesze utáni 14. nap az majdnem ugyanaz. Végül is 5 napot tévedett. Különösebb jelentősége nincs, így most a Duphaston 5 nappal eltolta a vérzését. Szerintem nem kell aggódnia, mert nem csinált semmi rosszat. Problémát biztosan nem okozott. A másik, hogy nyugodtan tarthat szünetet, mert attól sem lesz semmi baj. Ez csak egy hormon tabletta, ami segít meghozni a vérzést. Egyéb dolgot nem tesz.

        Üdvözlettel: Dr. Zsirai László - A kérdésre a Fókuszban a Nő! orvos szakértője válaszolt. Tovább a Fókuszban a Nő! oldalára

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg szerkesztőség
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-24 09:18:39; Megválaszolva: 2011. szeptember 16., 12:50

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor(no)!38 eves no vagyok, kisfiam 13 honapos es meg szoptatom.3 hos volt mikor ujra megjott,azota rendszeres a havi verzesem.Par honapja elkezdtem menzeszek kozt verezgetni, majd majus 9-en megjott ujra.12 napig tartott,nagy alvadekok voltak...
        Tisztelt Doktor Nő! A napokban észleltem, hogy a nagyajkak bal oldalán a leg szélén szemérem domb kezdetétől a hüvely bemenetig érzékeny kis pattanás szerű dudorok vannak egyre jobban kezdet fájni,,kis égő érzést is érzek még kicsi...
        Tisztelt Dr. Úr!! segítséget szeretnék kérni nőgyógyászati leletem értelmezéséhez Has puha betapintható kórós nyomásérzékenység nincs VV.: portion ép hám r nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt nehezen megitélhető hasi...
        Van már 1 gyermekem 2,5 éves. Tudom milyen szülni bár igaz sürg.császárral született. Hátha ez az info is segít a kérdésem megválaszolásában. 2018.05.29-06.03- ig menstruáltam. 06.06 án teszteltem egy halvány +, másnap nőgyógyászat de...
        Kedves doktor ur!egy evvel ezelott volt egy also felso szemhej plasztikam.Nagyon beverzett a szemem.Azota szellemkepes latas es 10naponta verzek..nogyogyasz nem talalt szervi elvaltozast es agyalapi mirigy MRi-re kuldott.Letezhet osszefugges a plasztikai...
        Tisztelt Doktor Úr, Azért fordulok önhöz mivel az elmúlt néhány alkalommal mikor lefeküdtem a párommal vérzés jelentkezett (élénk piros, híg), de semmilyen kellemetlen érzését nem tapasztaltam, és az aktus után azonnal el is múlt....
        Tisztelt Dr . Úr /Nő!! A nőgyógyászati konziliumi leletemhez szeretnék segítséget kérni öntől ez áll rajta : has puha betapintható kóros nyomásérzékenység nincs. VV.:portion ép hám. R-nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt...
        Ahogy írtam már fent még mindig panaszaim vannak. A műtét helyén jobb oldalon egy pontban fáj. Olyan érzést érzek mint ha a húgyhólyagom kiakarna szakadni, ez ilyen feszítő érzés. Emelni egyáltalán nem tudok. És a jobb oldalon zsibbadó...
        Üdvözlöm. 4 hete kezdtem el fogamzásgátlót szedni. Előtte rengeteget fájt a hasam, leginkább köldök alatt, erősen görcsölt , sokszor nyilalt a méhemtől egész lentig, mint a terhesség utolsó szakaszaban. Sokszor szédültem ezért tesztet...
        Tisztelt Doktor Úr! 2,5 év után tegnap méhnyakrákszűrésen vettem részt. A vizsgálathoz kolposzkópia is tartozott (korábbi rákszűréseken nem emlékszem ilyenre), mely során a következőt találták: "A külső mégszájnál 12 és 6 óra...