• Nyirokcsomó duzzanat

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktor úr/nő!

        Második alkalommal vettem észre menstruációm során, hogy hónaljban megduzzadt kb babszem nagyságúra a nyirokcsomóim. Fájdalmas, de kb 2 hét alatt megszűnik a fájdalom és a kis duzzanat sem érzékelhető. Érdeklődni szeretnék, hogy a menstuációval lehet-e összefüggésben, és ha igen utalhat-e más jelleggű megbetegedésre, mert egyéb problémát nem veszek észre magamon.

        Terhességem során jó sok kilót szedtem fel, és ezen kilók egy részétől 4 hónap alatt sikerült megszabadul, pontosan 15 kg-tól. Lehet-e ez is probléma a nyirokcsomók duzzanatának?

         

        Köszönöm előre is válaszát.

        Tisztelettel

         

        WEBBeteg szakértő válasza a nyirokcsomó duzzanat témában

        Kedves Hölgyem!


        Valószínű, hogy a hormonális változások befolyásolják a duzzanatot, és a fájdalmat, nem is valószínű, hogy nyirokcsomók lennének, lehet, hogy csak a járulékos mirigyek duzzadnak meg ilyenkor. Amit megtehet, hogy háziorvosával, vagy emlőszakrendelésen (ami sebészeten található) megnézeti magát, amikor a duzzanat jelen van.
        A súlycsökkenés nem befolyásolja, inkább a hormonális állapot. Szükség esetén UH-ot tudnak majd kérni.

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-23 13:40:42; Megválaszolva: 2011. szeptember 15., 19:49

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt doktornő/doktor úr! 2 hónapja szültem első gyermekemet. A szülés utáni 6 hetes kontrollon végzett rákszűrés eredményét most kaptam meg: "A cytológia vizsgálat eredmény (Positiv-P3), Betadine hüvely kúp kezelés javasolt, 3 hónap...
        Tisztelt Doktor Úr! 6 nappal ezelőtt elektromos kèses eljàràssal,mêhszâjseb műtètem volt.1 nap utân hazajöhettem.vèrzès nincs,viszont nagyon puffadt a hasam,nagyon fâj az alhasam ès az egész hasfalam is és sajnos ez egyre rosszabb.van egy 2...
        Tisztelt Doktor Úr! A lindinette 20 tabletta szedésében még csak első levélnél tartok, a 3 hét kezdődik el. vasárnap a szokott időben szerettem volna bevenni a tablettát és akkor vettem észre hogy a szombati tabletta kimaradt. így több mind...
        Tisztelt Főorvos úr! Az alábbi kérdéssel fordulnék önhöz! Endometriózis miatt műtöttek,mivel még nem szeretnék gyermeket a Nuvaring hüvelygyűrűt ìrták fel nekem. Egy rövid ideig semmi gondom nem volt vele, de sajnos aurás migrént okoz....
        Tisztelt Doktornő/Úr! A rákszűrés leletem a következő eredményt hozta:P2 HVP pozitív,enyhe fokú intraepithelialis laphám lesio/LSIL/. Kérdésem az lenne,hogy ez már rák vagy "csak " fertőzés.?Az előző évi lelet negatív volt minden...
        Üdvözlöm! 3 hete felkerestem a nőgyógyászom folyás alhasi fájdalom aktus utáni vérzés miatt.Krónikus hüvelygyulladást állapított meg.Kaptam rá augmentint,klion tablettát(párom is)és klion kúpot.1 hete hagytam abba a gyógyszerek...
        Tisztelt Szakértő! Októberben voltam éves rákszűrésen,ahol a vizsgálat során kiderült, hogy a bal oldali petefészkemben van egy 4cm átmérőjű ciszta.Elég erősek voltak a vérzéseim, illetve előfordult egyszer egy menstruáció közötti...
        Tisztelt Doktor Úr! Páromnak vannak a nemi szervén szemölcsök, még pár éve volt orvosnál, de nem tudta megmondani neki, hogy pontosan mitől van, azt mondta, hogy lehet HPV. Rám nézve jelenthet valami veszélyt, problémát? Ecsetelővel szokta...
        Tisztelt Doktor Úr! Október 30.-án kacsconisátióm volt Cyto2xP3 H-SIL CINIII (HPV16) eredményem miatt. A műtét hetén nem volt vérzésem, enyhe görcsölést, némi barna folyást észleltem. Fogamzásgátlót szedek és a legutóbbi levél utolsó...
        Kedves Dortornő/úr! Végső elkeseredésemben írok Önnek! 1 éve a jobboldali petefészkem környékén égő-feszülő fájdalmam van. (Nem mélyen jelentkezik a fájdalom hanem 1 adott pontban, a testem elülsőbb részénél) Ha a párommal együtt...