• Norculut

        Legfrissebb cikkek a témában
         
        Gyakori kérdések

        Tisztelt Doktorúr/Nő!

        Azzal a kérdéssel fordulok Önökhöz,hogy január 13.-a óta nem jön meg a menstruációm,akkor is még a fogamzásgátlótól jött meg.A gyógyszer mellékhatásai miatt abba kellett hagynoma szedését,14 hónapig szedtem.Most minden rendben kivéve azt,hogy azóta nem jön meg.Csináltam Gabriel gyorstesztet március elején,negatív lett szerencsére.Azóta 2 -szer voltam nőgyógyásznál,ultrahangon is egyszer de mindent rendben találtak.Ma felírta nekem a nőgyógyász a Norculut nevű gyógyszert ami segít abban hogy megjöjjön amenstruációm,de az orvos azt mondta azon a napon amikor megjön kezdjek el rögtön újra fogamzásgátlót is szedni,mert ha nem szedek utána ugyanúgy nem fog megjönni,mint most mert ez a gyóygszer mesterségesen hozza meg.De én nem akarok fogamzásgátlót szedni,mert nagyon sok bajom volt vele gombásodás stb.,amik azóta mióta nem szedem elmúltak.Azt szeretnémmegtudni,hogy mi az agyógyszer amit ha egyszer beveszek például 5 napon át,akkor utána visszaáll normálisan a menstruációm hónapról hónapra,mert a fogamzásgátló előtt semmi iylen panaszom nem volt,hogy kimaradt.A Norculut-tól ne is várjak iylet?Ne is váltsam ki mert felesleges?

        Köszönettel: Adrienn

        WEBBeteg szakértő válasza a menstruáció témában

        Kedves Hölgyem!


        Lehet, hogy visszaáll a menses, de az is lehet, hogy megint nem fog megjönni. Szerintem kicsit türelmesebbnek kellene lenni, kb. 3 hónapig is várhatott volna. Az viszont semmiképpen sem megoldás, hogy ismét fogamzásgátlót szedjen, ez nem alkalmas a menses rendezésére. (lehet, hogy rendszeres vérzés lesz, de attól az Ön hormonháztartása nem áll helyre, ez csak egy mesterséges ciklus lesz.) Próbálja meg a Norcolutot, és utána pihenjen kicsit.

        Üdvözlettel: Dr. Farkas Ágnes

        Figyelem! A válasz nem helyettesíti az orvosi vizsgálatot, diagnózist és terápiát. A kérdésben megfogalmazottakért portálunk nem vállal felelősséget.

        WEBBeteg Szakértő
        Orvos

         WEBBeteg Szakértő

        Kérdés: 2009-03-17 14:30:31; Megválaszolva: 2011. szeptember 15., 09:08

      • Kérdések és válaszok a témakörben:
        Tisztelt Doktor(no)!38 eves no vagyok, kisfiam 13 honapos es meg szoptatom.3 hos volt mikor ujra megjott,azota rendszeres a havi verzesem.Par honapja elkezdtem menzeszek kozt verezgetni, majd majus 9-en megjott ujra.12 napig tartott,nagy alvadekok voltak...
        Tisztelt Doktor Nő! A napokban észleltem, hogy a nagyajkak bal oldalán a leg szélén szemérem domb kezdetétől a hüvely bemenetig érzékeny kis pattanás szerű dudorok vannak egyre jobban kezdet fájni,,kis égő érzést is érzek még kicsi...
        Tisztelt Dr. Úr!! segítséget szeretnék kérni nőgyógyászati leletem értelmezéséhez Has puha betapintható kórós nyomásérzékenység nincs VV.: portion ép hám r nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt nehezen megitélhető hasi...
        Van már 1 gyermekem 2,5 éves. Tudom milyen szülni bár igaz sürg.császárral született. Hátha ez az info is segít a kérdésem megválaszolásában. 2018.05.29-06.03- ig menstruáltam. 06.06 án teszteltem egy halvány +, másnap nőgyógyászat de...
        Kedves doktor ur!egy evvel ezelott volt egy also felso szemhej plasztikam.Nagyon beverzett a szemem.Azota szellemkepes latas es 10naponta verzek..nogyogyasz nem talalt szervi elvaltozast es agyalapi mirigy MRi-re kuldott.Letezhet osszefugges a plasztikai...
        Tisztelt Doktor Úr, Azért fordulok önhöz mivel az elmúlt néhány alkalommal mikor lefeküdtem a párommal vérzés jelentkezett (élénk piros, híg), de semmilyen kellemetlen érzését nem tapasztaltam, és az aktus után azonnal el is múlt....
        Tisztelt Dr . Úr /Nő!! A nőgyógyászati konziliumi leletemhez szeretnék segítséget kérni öntől ez áll rajta : has puha betapintható kóros nyomásérzékenység nincs. VV.:portion ép hám. R-nagy uterus sejthető de az incooperábilitás miatt...
        Ahogy írtam már fent még mindig panaszaim vannak. A műtét helyén jobb oldalon egy pontban fáj. Olyan érzést érzek mint ha a húgyhólyagom kiakarna szakadni, ez ilyen feszítő érzés. Emelni egyáltalán nem tudok. És a jobb oldalon zsibbadó...
        Üdvözlöm. 4 hete kezdtem el fogamzásgátlót szedni. Előtte rengeteget fájt a hasam, leginkább köldök alatt, erősen görcsölt , sokszor nyilalt a méhemtől egész lentig, mint a terhesség utolsó szakaszaban. Sokszor szédültem ezért tesztet...
        Tisztelt Doktor Úr! 2,5 év után tegnap méhnyakrákszűrésen vettem részt. A vizsgálathoz kolposzkópia is tartozott (korábbi rákszűréseken nem emlékszem ilyenre), mely során a következőt találták: "A külső mégszájnál 12 és 6 óra...